Omluva II


Takže Bloguje má  pravdu nějaký  zásadní  problém!  Na  dnešek se stalo  totéž, co  včera.  Tedy  že  připravený  blog  ze  zásobníku  prostě  nešel na  sklo!! Otravuje mi  to  život!  Ale  nic  s tím asi nenadělám.

Promiňte!

vlk

Příspěvek byl publikován v rubrice Hodina vlka. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

10 reakcí na Omluva II

  1. Tribun napsal:

    A lepší už to nebude, protože Bloguje.cz k poslednímu červnu končí http://bloguje.bloguje.cz…012.phpSice se objevily snahy na jeho záchranu, ale současný provozovatel podle všeho na jeho likvidaci trvá.

  2. Majka napsal:

    Schválně, jestli blogy na jiná témata půjdou – když už jsme u těch konspiračních teorií.

  3. anita napsal:

    Na skle byl,dokonce jsme tam psali již diskuzi, tedy ještě po 2 hodině ranni, mě to mrzí, že se to ztratilo 😦

  4. vlk napsal:

    anitodíky za info. Tohle jsem netušil. Že se to objeví a zase zmizí….No budu to muset řešit

  5. anita napsal:

    No, tak přemýšlím,že možná nemá problémy Bloguje, ale někdo jiný, že se mu to vyloženě nehodí do krámu a tak to bojkotuje. Po půlnoci bylo on line 20 lidí, ikdyž nejsem zcela přesvědčena, že to počítadlo funguje dobře

  6. tasselhof napsal:

    Napsal jsem návod, jak odejít jinam. Kdyžtak vřele doporučuji alespoň první krok: zálohu. Viz http://tassl.cz/KWtmaV

  7. Otakar napsal:

    Potvrzuji, že článek byl (na rozdíl od toho minulého) po půlnoci na skle!

  8. anita napsal:

    Dnes v Dnes 4:36,http://www.novinky.cz…-vedel.html Velmi zvláštní, v 1 hodinu ráno jsem psala právě o tom, že nevím, jestli někdo viděl skutečně těch 7 melounů, které měli být v krabici od vína. Četla jsem, že batožina s krabici na nějakou chvíli byla bez dohledu Ratha. Ptala jsem se jestli měl možnost si ty peníze zkontrolovat, zda-li jsou skutečné. Podivovala se nad praktikou, že nebyl přítomen domovní prohlídce vlastního domu nebo tam nebyla u ní přítomná osoba blízká či jeho právní zástupce. Rath tvrdí, že to byl komplot na jeho osobu, pokud tedy tomu věřím, tak by mě zajímalo, kde policie vzala 7 mil., musel by být nějaký výběr z účtu nebo někdo vybral ty peníze ze svého trezoru a velmi rád je dal v šanc a obětoval. Po třech dnech nebyla policie schopna dokázat, že by se alespoň Rath doznal, že věděl, že místo vína nese peníze. Z mého pohledu věřím, že nevěděl. Byl by zcela připraven na odpověď při policejním zásahu, že jim je houby potom co si nese. Naopak byl zaskočen, že se na něho vrhne tlupa, jak vlk na Karkulku v lese, cože si to neseš…. Nemyslím si, že nápad přenášet peníze v krabici od vína je zcela adekvátní s myšlením Ratha. Přijde mi to spíše, jak nápad z dětských her. Jistě, již nejsem tak naivní, abych si myslela, že Rath je vyjímkou toho spolku co ji říkáme poslanecká sněmovna parlamentu, že jistě je také korupčník a že mu bude přisouzeno víc než co ovlivňoval osobně. Vadí mi ta nahastrošená situace přichycení za ruku při činu, tak usilovný zásah, aby mohlo následovat zatčení- medializace- vazba- zhoršená komunikace, přesunutí do věznice mimo Prahu. Ano přijde mi to hodně "kách" jednání (velmi rychle,unáhlené). Mělo by se tedy začít s vylučováním možností, zda-li nebyl zásah zinscenovaný za účelem možným pro zatčení člena parlamentu a pak teprve řešit jeho hejtmanské prohřešky. BTW, kdyby měli skutečně nahrávky, kde skutečně Rath se průkazně podílí na určitých machinacích za účelem získání úplatku, už by mu je naservírovali a nevěřím, že by se to alespoň částečně neprovalilo ven. Nevím, jestli zpovna Rath pod tímto usvědčením, by zatloukal, kdyby si byl vědom, že je to skutečně pro něj velmi usvědčující materiál.

  9. vlk napsal:

    tasselhofeDíky za Váš odkaz. Nejspíš se s vámi spojím přes kontakt Vašeho blogu

  10. Minorita napsal:

    Anito,otazníky přibývají téměř geometrickou řadou i vzhledem k "inkubační době", třaskavosti kauzy a porovnání alespoň kusých informací… Je mi z toho čím dál více Šlouf :-)))

Komentáře nejsou povoleny.