Chvála drzosti, poděkování Petru Lessymu! Doplněno- Lessy for Prezident! Znovu doplněno!!!!


13. července jsem na Kose napsal

Kromě jiného  toto:

„Takže  by, by  Petře Lessy!  Začněte  vyklízet  šuplíky. A  shánějte  si místo  pendrekáře  někde  v hypermarketu. Protože  ve  státní  službě  jste nejspíš skončil!“

A   také  tohle:

Včera /12.7.2012/ jsem  psal  o  tom,  že  po vydání  Parkanové  přejdou  nynější  ohrožení z těžké  defenzivy  do  velkého protiútoku a budou se snažit  těch pár  statečných policajtů a  státních zástupců  – vyhladit. Stalo se. Dneska  odpoledne! Frontální  útok začal!

Lessy  svou neuváženou  a  nepřipravenou  akcí  tyhle  lidi, které bychom měli nosit na  rukou,  dle mého názoru – ZAŘÍZNUL!

Jsou možné jen  tři  scénáře  jeho dalšího  bytí:

1-  bude  rychle  zpopelněn a vyhozen od policie

2- ustojí  to,  ale  bude od  teď  už  jen  poslušně  panáčkovat  a bez  nejmenší  odmluvy  plnit  po puntíku vše, co mu  Kalousek s Nečasem a  kde jaký  Janoušek  nadiktují.  S tím, že první, co bude muset provést, bude zametení  se  všemi, co se podíleli na  kauze  CASA.

3- celou věc  ustojí,  vyjde z ní jako vítěz: A všichni policisté, co  chtějí nějakou  zlodějnu  držitelů klíčů  šetřit, teď  budou  mít  absolutní  zelenou.

Nevěřím,  že  se najde někdo, kdo by  si  vsadil, byť  jen jedinou korunu na možnost  číslo  3.

Varianty 1 a2 vyjdou  úplně na  rovnocenně.Lessy jako  toaletní papír  mocných je  asi  stejně  vábná  představa, jako  realizace  volby  číslo  1. Kdy místo Lesyho tentokráte  přijde velmi  pečlivě  vybraný, mimořádně  empatický  a horlivý  polda, který bude  Nečasovi, Kalouskovi a podobným  doslova  odezírat  od  rtů…

Ano,  teď  přijde  hodina  odvety  těch, co  byli  teď  tak  trochu zahnáni  do kouta.  Na  Mazánky  nastane  doslova  hon. Lessy  se musel  zbláznit.  Poslal  všechny  tyhle  lidi na  nůž.

Viz: https://vlkovobloguje.wordpress.com/2012/07/13/jak-se-na-lessyho-vola-tak-se-topless-ozyva/

O dva  dny později zase tohle:

Lessy 

jako policejní prezident  je nyní  pod  těžkou palbou  – dovolil si  hovořit  o  tom, co  na něj  bylo  natlačeno do  telefonu.

Aniž  by  měl  nahrávku  nebo aspoň  byl  učinil  služební  záznam  či snad uvědomil  nadřízeného  – takto  pravdomluvného a  statečného plukovníka  Kubiceho.  Který  kryje  své  podřízené  asi jako síť  z fotbalové  branky. Ta vás  rozhodně  neochrání  ani před  zimou ani před  špínou, ale  dokonale  omezí  možnost  vašeho konání. Když ji někdo přes  vás  hodí.

Viz: https://vlkovobloguje.wordpress.com/2012/07/15/930234/

S velkým  neuspokojením konstatuji,  že  bohužel oba  odhady  se vyplnili  do posledního písmenka. Lessy  vyklízí  šuplíky, vyhozen  – kým jiným,  než  statečným  plukovníkem  Kubicem.

Který  reagoval na „šetření“  GIPSu, jenž obvinil  Lessyho  z tohoto:

„Dnešního dne (ve středu) byl pracovníky Generální inspekce bezpečnostních sborů obviněn z přečinu zneužití pravomoci úřední osoby a přečinu pomluva policejní prezident Petr Lessy. V současné době jsou vyšetřovatelem generální inspekce prováděny procesní úkony,“ oznámila tisková mluvčí GIBS Radka Sandorová.

Vyšetřování Lessyho potvrdila mluvčí zastupitelství Štěpánka Zenklová. Podle ní se žalobce ztotožnil s názorem inspekce. „Jeho jednání spočívá v předání úřední písemnost, kterou získal v souvislosti s výkonem své funkce a poskytnutí dalších souvisejících a zjevně nepravdivých informací tisku, v úmyslu poškodit jiné vysoké policejní funkcionáře,“ řekla serveru IHNED.cz mluvčí.

Viz: http://zpravy.ihned.cz/cesko/c1-57216490-lessy-konci-v-cele-policie-inspekce-ho-obvinila-ze-zneuziti-pravomoci

Nemá  smysl, abych  cokoli  vlastního dodával. Vše je naprosto  zřejmé  a jasné.

Zejména  pokud  si  vzpomenete, jak  onen  GIPS,  který nakonec  Lessyho  „dostal“  vznikl. Bylo  to v době,  kdy  famiglia  stála pře d rozpadem. Kvůli obsazení  postu policejního  ředitele,  kde ODS  držela  celou  svou  vahou  generála  Martinů.  Kterého  nechtěla  ani na  vteřinu  tehdy ABL.  Roztržku,  která  mohla  mít   za  následek  konec  famiglia /  kéž by!!!/  tenkrát  zažehnalo až  jednání  na Hradě.

Jehož  výsledkem  bylo,  že  Martinů  půjde  bude nový  policejní president, ale  vznikne  právě  onen  GIPS.  Jako  náhrad a za  inspekce vnitra a  obrany. A  ODS  už  si  to už  zjevně  ohlídala,  aby  to  tam měla  v ruce. Jim  přece nějací  plukovníci nebo podplukovníci nebudou mluvit  do  složení  vlády! A  už  vůbec  ne  do jejich  kšeftů!

A  čím  tuhle  Kubiceho  zhovadilost  uzavřít?  Tímhle:

Nejzajímavější je však třetí ministrova výčitka. Prezident Lessy podle ní „nedostatečně dodržuje služební zdvořilost“.

Kubice tím reaguje na nedávná Lessyho slova na jeho adresu. Policejní prezident uvedl, že jej ministr tlačí k odchodu z funkce tak, že to hraničí s možným vydíráním či útiskem na hranici trestněprávní roviny. Kubice to odmítl a poslal na Lessyho inspekci bezpečnostních sborů. Ta věc prověřuje pro trestný čin pomluvy.

Zdroj:http://zpravy.idnes.cz/lessymu-chybi-zdvorilost-stezuje-si-kubice-fzj-/domaci.aspx?c=A120829_1822045_domaci_wlk

Ale  vlastně  ještě  jedna  věta  je  každopádně  na  místě:

Jsem  velmi  rád,  že  Petr  Lessy  nejednal  podle  varianty  2 ze  tří  možných, které  jsem  13.7.  identifikoval. Totiž  že nevyměnil  přežití  ve  funkci  za  to,  že by se stal  cvičeným  mopslíkem  Kalousků, Nečasů  a  statečných plukovníků  Kubiců! Díky  Petře  Lessy!  Mám  Vás  za  opravdového  chlapa!

Přeji  Vám  pokud  možno  hezký  letní den a Miroslavu  Kalouskovi  rychlý, ale  spravedlivý  proces.  Teď  už  ale  nejspíš  úplně  zbytečně.

Dodatek:

Teď právě  jsem  objevil zajímavou  myšlenku Jana  Urbana pod  jeho dnešním  blogem  na  Aktuálně.  Řekl  ji  v diskusi.  ten  blog  je  původně o Karlu  Randákovi a jeho prezidentské  kandidatuře.  Nicméně  Jan  Urban, jakkoli je názoru,  že  Randák je  ta  správná persona  na  tu  funkci,  konstatuje,  že  nejnověji  se stal  úplně  vážným  kandidátem  Lessy. Po vyhazovu  Kubiceho a celé  famiglie!

Nevím jak  vy, ale já  ten  nápad  shledávám  geniálním a  doufám, že  ho někdo  Lessymu podstrčí!! Za  sebe  říkám,  že  pokud se tak stane,  bude Kosa,alespoň  přes mou  klávesnici  nekompromisně  a  zdarma  podporovat  Petra  Lessyho.  Neumím si představit  větší  gag,  než  pokud  by  Nečas, Kalousek  a Lessy  13.března  příštího  roku  museli mazat na Hrad  blahopřát Lessymu!!

Zkrátka  Lessy for  Prezident!

Dodatek II:

Teď  právě  vyjela  horká  zpráva,  že  statečný  plukovník  Kubice, jinak  specialista   ODS  na  ..  no  řekněme  práci speciální,  právě  jmenoval  do  čela  policie  Martina  Červíčka!!!

Pro  řadu   z  vás je  to prázdné jméno.  Nemělo by.  Tohle  byl  kdysi  venkovský  policajtík.  Bez  chuti  a zápachu. Odněkud  z Náchoda. Dokonce se, jestli mne  paměť neklame-   snad  i jinak jmenoval.  Nemám zdání, proč  si  změnil jméno. Ale  rozhodně  to  stojí za  zaznamenání.

A  tenhle  venkovský  policajtík najednou  začal  dělat obrovskou  kariéru. Netušil jsem proč.  Nejdřív  se  z  policejní nuly na zapadlém  okrese stal  ředitelem  celorepublikové  dopravní policie.  Následně ředitelem pražské  policie a vše  vyvrcholilo v  květnu  t.r., kdy  se stal  Lessyho  náměstkem.    A teď  hlavním  policajtem v republice.

Jenže  teď  už  vím, co a  jak.  Kdože  je  Červíčkvovou  životní  partnerkou?  Jistá  Černochová.  A  kdo je  Černochová?  Starostka za  Prahu  2 a  také  poslankyně  parlamentu.  Za  ODS!  Kdo  z  vás  slyšel  výslech Lessyho  v  bezpečnostním výboru  sněmovny a  pamatuje  si, jak  tam po něm právě  Černochová  úděsně  jela  /ostatně psal  jsem o  tom na Kose/,  má  jasno!

A dovolím si  upozornit  ještě  na  jednu  okolnost. Červíček  začal  svou  úžasnou  karieruv  roce  2007. Kdopak  byl  tehdy  ministrem vnitra?  Vzpománejte! Není  to  těžké!  Správně  – Íčko! Neboli  Ivan Langer!  Takže myslíte,  že  bych prohádal, kdybych třeba konstatoval,  že  jde nejspíš  o  Langerovinu,  kterou  jistí Černochová?

Ano Červíček je  ideální  kandidát. To bude opravdu  ten  „správný“ policejní  šéf!!Dokonalý  mopslík,  jenž  ví, který  patník má  počůrat!

Přesně  v  intencích  toho, jak  jsem  13. července 2012 předvídal:

Kdy místo Lesyho tentokráte  přijde velmi  pečlivě  vybraný, mimořádně  empatický  a horlivý  polda, který bude  Nečasovi, Kalouskovi a podobným  doslova  odezírat  od  rtů…

Takže  teď  už  to konečně  mají  komplet!!  Leží na  justici  i  na  policii. Ta  už teď  opravdu  žádné problémy  NečasKalouskům dělat nebude.  Zato  opozice, tak  ta  nejspíš  bude vyšetřována i za  uplivnutí na  chodník!!

Na  druhou  stranu poctivě  přiznávám,  že  takováhle drzá  a  demonstrativní  bezskrupuloznost, při  ovládnutí a  zneškodnění  policie  a její  evidentní  politické  ovládnutí,  mne nejen  překvapila, ale  úplně  šokuje.

Už je  to  tady!!  Už je  to tady!!

A  to jsou  ti, co mají  plnou hubu  Pussy  Riot!

Lessy for Prezident!

Příspěvek byl publikován v rubrice Hodina vlka se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

140 reakcí na Chvála drzosti, poděkování Petru Lessymu! Doplněno- Lessy for Prezident! Znovu doplněno!!!!

  1. Anonymní napsal:

    Pak by měli odvolat i Bradáčovou. A co myslíte. udělají to?

  2. Jethro napsal:

    Dějí se to věci. Lessy pryč a navíc tak nehorázně hloupě, že to značí, že se Nečasovi ta vláda sype pod rukama. V situaci, kdy mu musí být jasné, že Klaus se ho chystá zaříznout. Kubice, od kterého se to ostatně s ohledem na jeho mdlý úsudek dalo čekat, povýšil dořešení osobní msty nad politicky únosný způsob likvidace, čímž Nečase určitě nepotěšil a Klause, toho tím kopl rovnou pod koleno.
    Myslím, že bude ještě veselo, Možná už na nejbližším jednání sněmovny…
    A technická drobnost: Když ten GIBS Lessymu přečiny neprokáže, bude Lessy automaticky instalován zpět?

    • Jethro napsal:

      Tak Klaus je odvoláním Lessyho velmi znepokojen … říkal jsem to. Bude ještě rušno.

  3. wiki napsal:

    Právnická pochybnost: Nejsem si jist, zda tu GIBS sama NEPORUŠILA ZÁKON.

    Dle z. č. 341/2011 o GIBS, par. § 2

    “(1) Úkolem inspekce je vyhledávat, odhalovat
    a prověřovat skutečnosti nasvědčující tomu,že byl spáchán trestný čin, jehož pachatelem je a) příslušník Policie České republiky …”

    Dle tisku tu ale trestný čin spáchán nebyl, a GIBS Lessyho obviňuje jen z PŘEČINU.

    Neplatí náhodou, že státní orgán může dělat jen to, co mu zákon nařizuje/povoluje/umožňuje, a nic víc?

  4. Řezníček z Brna napsal:

    V dubnu jsem byl na demonstraci Holešovské výzvy. Mezi vystupujícími na podiu byl také policista, který se představil jako Machala. Ve svém projevu označil stávající politické uspořádání jako zločinné a deklaroval : Lidi, až se vydáte do ulic násilím svrhnout tento režim prolezlý korupcí, já nepůjdu proti Vám, ale já půjdu s Vámi. Jeho vystoupení mělo velký ohlas. Druhý den už byl jeho projev na blog. i. dnes a echt pravičáci psali, že by dotyčný pan Machala měl být ubviněn z velezrady a okamžitě zproštěn služby a vzat do vazby. Nevím jak dotyčný dopadl, snažil jsem se zjistit, ale nepodařilo se mi to, každopádně jako státní zaměstnanec předvedl dostatek odvahy. Možná ale, že v řadách policie se formují síly, které už nechtějí jenom držet hubu a přihlížet jak ochlokracie rozkrádá republiku.

    • Medikolog napsal:

      Policie je v posledních dvaceti a něco letech zúmyslně CYKLICKY ZNESCHOPŇOVÁNA. Kdyby tomu nebylo, nebyl by stát rozkraden jako dnes je. Odvolání Lessyho je pouze dalším kolem ve prospěch mezinárodní mafie. Opakované exodusy zkušených policistů věrných národu a otčině patří k běžným nástrojům různých lóží…

  5. severočech napsal:

    Teď ještě zbývá vyřešit co s těmi odstavenými.
    Pokud jsem nedávno četl, že vláda zvažuje obnovení těžby uranu, tak by mohlo být řešením zřídit opětně pracovní tábory na jeho těžbu.
    Komunisti alespoň dotyčného obvinili z velezrady a podpory imperialismu, teď už stačí, že je jeden nezdvořilý vůči ministrovi.

  6. Cech napsal:

    Nevím ale bohužel mi moje elementární znalosti nestačí proto prosím o pomoc Lexe.
    § 329 Zneužití pravomoci úřední osoby
    (1) Úřední osoba, která v úmyslu způsobit jinému škodu nebo jinou závažnou újmu anebo opatřit sobě nebo jinému neoprávněný prospěch
    a) vykonává svou pravomoc způsobem odporujícím jinému právnímu předpisu,
    b) překročí svou pravomoc, nebo
    c) nesplní povinnost vyplývající z její pravomoci,
    bude potrestána odnětím svobody na šest měsíců až tři léta nebo zákazem činnosti.
    (2) Odnětím svobody na dvě léta až deset let bude pachatel potrestán,
    a) opatří-li činem uvedeným v odstavci 1 sobě nebo jinému značný prospěch,
    b) spáchá-li takový čin na jiném pro jeho skutečnou nebo domnělou rasu, příslušnost k etnické skupině, národnost, politické přesvědčení, vyznání nebo proto, že je skutečně nebo domněle bez vyznání,
    c) způsobí-li takovým činem vážnou poruchu v činnosti orgánu státní správy, územní samosprávy, soudu nebo jiného orgánu veřejné moci,
    d) způsobí-li takovým činem vážnou poruchu v činnosti právnické nebo fyzické osoby, která je podnikatelem,
    e) spáchá-li takový čin zneužívaje bezbrannosti, závislosti, tísně, rozumové slabosti nebo nezkušenosti jiného, nebo
    f) způsobí-li takovým činem značnou škodu.
    (3) Odnětím svobody na pět až dvanáct let nebo propadnutím majetku bude pachatel potrestán,
    a) opatří-li činem uvedeným v odstavci 1 sobě nebo jinému prospěch velkého rozsahu, nebo
    b) způsobí-li takovým činem škodu velkého rozsahu.
    (4) Příprava je trestná.
    Nevím ale nejsem schopen v Lessyho jednání pochopit naplnění skutkové podstaty?
    Proto prosím o pomoc Lexe!!

    • Jethro napsal:

      No já tam vidím jen ten 2e – Lessy zneužil viditelně Kubiceho bezbrannosti a rozumové slabosti… Ale třeba to Lex vidí jinak.

  7. Puck napsal:

    Musím pogratulovat. 🙂
    Já přece jenom věřil, že to Lessy nějak ustojí. Bral jsem v úvahu jeho popularitu u podřízených.
    Je vidět, že ve hře je hodně, a že se další ztráta důvěry, jak řadových policistů, tak občanů, jeví jako menší zlo.
    Ta se dá, s pomocí medií, vždycky nějak obnovit. Dosavadní praxe to potvrzuje.

    • Slim napsal:

      Nezoufejte Pucku. Proti partě Sokol + Láska to budou mít těžké.
      Prozatím se podívejme, jak zareaguje státní zastupitelství.

  8. vlk napsal:

    Pucku
    opravdu není k čemu. A velmi rád bych si tu gratulaci ušetřil..Věřte mi. Ale bylo to jasné od začátku.

  9. Marie napsal:

    Ano, ta paní co Červíčka strká nahoru po modrém žebříku mě upoutala oblečením, kterým by nepohrdly cikánky k táborovému ohni.Jinak, jestli si toto necháme líbit, není nám pomoci.

    • Minorita napsal:

      Ale no tak – jistě, že to „projde“, jako mnoho jiných věcí …Kdyby to tak nebylo, píše se třeba zde jinak či o něčem jiném … A pravdou je, že nejen že nám , respektive tomuto státu není pomoci , bohužel i my si ho nezasloužíme a nepřežije …A asi dobře nám tak …

  10. jeff napsal:

    Půjdou policajti do ulic? Šel bych s nimi, poprvé v životě!

    • vlk napsal:

      Vždycky je něco poprvé. I Já bych vyrazil.

      • anita napsal:

        (y) (Y) (ok) (yes)

      • Mac napsal:

        teď jsem na 24 sledovala předsedu nezávislých policejních odborů,ten je na straně Kubiceho a Červíčka,prý zajišťoval v Praze pro policajty sociální jistoty, ty druhé asi závislé policejní odbory se šikují do útoku. Obávám se však , že Červíček dostane od Kubiceho potažmo vrchního finance Kalouska volné prachy, aby zvýšil sociální jistoty policistů,a dojde k utichnutí odporu.Bojím,bojím, avšak o peníze jde až v první řadě,jak pravil klasik.

        • Anonymní napsal:

          To se právě dneska stalo. Odpoledne jsem už slyšel i toho předsedu policejních odborů, jak si pochvaloval, že Červíček (nechápu proč se zdrobňuje) „zajistil“ (patrně měl někde ulito či našetřeno) 700 mil. Kč na zlepšování pracovních podmínek upolicistů. Takže ten Červíček to měl od Kalouska přiklepnuto za zády Lessyho!? Nebude to náhodou zneužití pravomoci ?
          No a to ten odborový předseda ještě před 2 týdny hlásal, jak odbory pevně stojí za Lessym (taky jeden z polibků smrti).

          • Jethro napsal:

            Je věcí policajtů, ať si se svými odbory udělají pořádek… Myslím těch zdola, ne Kubiceho s Červíčkem.

      • Anonymní napsal:

        Asi nikdo nechápe, že tady v podstatě tímto už započala občanská válka, kterou se rozhodlo mocenské podsvětí, nyní již jasně v čele s plukovníkem Kubice, svést s občanskou veřejností a se všemi opozičními a demokratickými silami – politickými i nepolitickými. Pokud již v tomto počátečním stadiu střetu nebude následovat ze strany občanské veřejnosti a všech opozičních a demokratických sil rázná odpověď, budeme pak hovořit zase jen o puči, ale při tom bohužel zůstane, a na dlouho.

        • Minorita napsal:

          To, že jde o řízené a cílené kroky k naprostému destruktivnímu ovládnutí společnosti za použití všech možných ( záměrně říkám možných, protože nejsou svázány konvencemi a předsudky nějaké úrovni či ohledech, plus nemusím používat klasickou formulaci: toto není možné, nikdo to nečekal, jak je to možné.. a jiné nesmysly ) prostředků -> a že jich je …
          Toto ale přece vůbec není počáteční stadium Anonyme, toto je nepokrytě projev silné a sebevědomé, pevně ukotvené a mocné síly …

    • wiki napsal:

      Policisté „jdou do ulic“ ve formě hromadného dárcovství krve: http://www.ubs-mv.eu/newsletter.php?a=read&id=33

      • vlk napsal:

        To je stará věc. Tu už zase odvolali. Ale na tom webu je že právě svolávají velkou poradu svých odborů, včetně předsedů ZO.

  11. kopřík napsal:

    Pokud si mohu dovolit parafrázovat našeho slušného, férového a čestného pana premiéra, tak po tomhle už skutečně volit ODS nebo TOP09 hraničí s politickou debilitou.

  12. XY napsal:

    No ano, je to pěkné. Dokonce snad ani sám pan premiér nebude úplně nadšen…

  13. Anonymní napsal:

    LESSY PREZIDENT … to by byla horka pilulka

  14. Jan Čermák napsal:

    Policajti do ulic nemůžou.
    Ulici se Kalousek směje, viz duben 2012.
    Odbory od té doby mlčí. Asi jsou zaháčkovaní taky.
    V té souvislosti je zajímavá tahle zpráva
    http://www.novinky.cz/domaci/277331-cssd-a-komuniste-hodne-ztraci-naopak-posiluji-ods-a-zemanovci.html
    Moje deprese je totální.

    • pepan napsal:

      skálopevně a neotřesitelně pravověrnejch je cca 40%. Dalších 20% furt hledá „alternativu“, třeba včil módní „Piráty“. Ti se už stačili sčuchnout s lidovcama a Bursíkojc sinicema. Sázkou na lidskou blbost nemůžete prohrát, po ODS „B“ a „C“ nastoupí „D“ a další.

    • tata napsal:

      pane ČERMÁK nejste sám,to že posiluje ODS mi nevadí zjednoho prosteho duvodu,to sou tipologicky lidi jako zdejší Čtenář a TRESEN……….i kdyby tato vlada byla ještě horší a že to skorem už nejde stejně budou volit nakou stranu co se s ods spojí.MĚ silně vadí že přemyšlejicí levicovy volič skače na špek Zemanovi i když se dostane do parlamentu bude levici škodit,budou to jen putky o pitomostech aby se pomstil,jak muže levicovy volič dat hlas Palasovi,Drymlovi,Šloufovi to celkem nechapu,TO je problém levice a potažmo tohoto statu,nený pořadná sila a politik ktery bude pracovat v zajmu levicového pohledu.SOBOTKA to je odvar,HAŠEK toho to spíš nazorově tahne doprava,ZEMAN hrobař levice.BOHUŽEL jediná osobnost ač ho nemám rád a dost věcí naněm nesnaším je PAROUBEK………..JENŽE tím že odešel je prakticky nemožné aby zastřešil sjednocení levice.Dienstbier,podle mě ještě nedorost,a nechtěl bych se splest jako s GROSEM,přece jen malo věcí znamo jak se zachová v nakém boji a ani nemá podporu jaká je třeba.

      TAKŽE osobně to vidím v černych barvách,nejednotnost šidlo v pytli ZEMAN,PAROUBEK ve své podstatě je v bezviznamné straně ,což pro tyto volby nestačí změnit,možná budem po něm škrabat,a budete největší chyba pro levici že odešel,no a bohuminské usnesení to pro pravici jistí………Jediná možnost že slaboch SOBOTKA to rosekne a zruší BOHUMÍN………..JE TO JEDINÁ ŠANCE PRO LEVICI………..narovinu připustit spolupraci předem vytyčenych mantinelech…………to znamená jasná smlouva s KSČ…….vytičené mantineli……..že ani nahodou funkce nemuže dostat křidlo kolem semelkové,a všechny strašaky co pravice straší v připadě komunistu těmito mantineli vymazat.

      ANO par lidí by stratila ale hodně by ziskala bohumín stratil vyznam,je to jen klacek pravice ktery stejně použivá i když nejdo do holportu s KSČ…….TAKŽE PROČ jim to usnadnovat……….podle mě to je jediná možnost porazit současnou vladu ta si ještě pravě kroky jako lessy připravuje pudu,ještě se dočkame………hlavně směr na stavku uvidíte ty snahy to posilit……………ve své podstatě zapomenme a ja jako smala zde sem to tvrdil…….že se mame ještě naco těšit,že něvěřím v pad vlady a naké vyšetřovaní i druhé strany,muj pesimismus se potvrdil…….JAK PIŠE Vlk………..Lessy je dostatečná vystraha pro všechny poctivé…….rodina se musí živit dál…….

      Všude jinde by odvolaní LESSYHO znamenalo plné ulice,ne že bych si myslel že Lessy je buchvijak čisty,ale přece jen v našich poměrech udělal něco vyjimečneho vybočil z řady a jeho na první pohled zastupny problém viny……….to je opět milovy krok absurditanu.

      přesto to plno lidem je jedno………..bohužel ač nerad mame co si zasloužime………musime akceptovat že většina je stado

      • kopřík napsal:

        Tato, souhlasím s Vámi až na Paroubka. Po mediální kampani, která se proti němu před posledními volbami vzedmula, po facebookových vajíčkách atd. je jako nějaký sjednotitel na levici podle mě nepoužitelný. Polovina národa ho přímo nenávidí nebo se mu vysmívá. A je už jedno, nakolik oprávněně či neoprávněně. A tato kampaň by se opakovala kdykoli v budoucnu, pokud by zase získával pozice.
        Jinak domnívám se, že Paroubek se také umí chovat velmi pragmaticky a lidé, kterými se obklopoval a stále obklopuje (naposledy třeba lákal nebo snad přilákal do své strany Škarku), mě nepřesvědčují o nějaké jeho bůhvíjaké zásadovosti a upřímnosti.

        • tata napsal:

          KOPŘIK………ale co piišete oněm to mu také vyčitám,ja mluvím jen o jednom bohužel přesto všechno je jediná,,krom možná DINSBIRA ale tam je to spíš v moralní pozici než vudce,,persona co je osobnost,tak blbě natom levice je.JE TO to samozřejmě snouze ctnost on krom RATHA,COŽ JE PASÉ……….je jediná osobnost co jim mohl řečnicky a pohotovostí i vědomostmi konkurovat……..jinak naprosty souhlas co jste popsal

          • jeff napsal:

            Jen drobnost, co jsem zachytil na FB, Š.Kotrba a I.Švihlíková (doufám , že se na mě nebudou zlobit): před spuštěním je nová levicová strana, mírně nalevo od ČSSD a iniciátorem mají být odbory, jde jen o načasování.

          • Puck napsal:

            Jeffe, tak to by byla bomba. A snad poslední řešení jak se dostat z pravicové nadvlády.
            A víte , kdo mě na tu myšlenku navedl. Sám velký reformátor a softwarový mág, Drábek.
            Při poslední manifestaci odborářů prohlásil :
            “ Odbory se nám pletou do politiky a prosazují politické zájmy. Odbory nejsou politickou stranou a když nám do toho chtějí mluvit, ať si ji založí. “
            Zlatá slova. Odbory mají víc jak 500.000 členů. Pro účast v parlamentu to stačí a nehrozí nebezpečí, že se přidají k naší pseudopravici.

          • Alex napsal:

            Jeffe, koukněte se na ty poslední průzkumy preferencí. Myslíte, že ti, co jsou pořád ochotni volit ODS a TOP, je budou ochotni volit i poté, když ta nová strana vznikne? Nemyslím, oni budou volit vpravo a pro ně je vpravo jen ta ODS a TOP. To je to, co naprosto nechápu – Ti, co volili VV chtěli alespoň změnu, jiná věc je, že se v nich zklamali. Ale kde se bere tak velká skupina těchto voličů, kteří budou volit stále stejný průser? Rozum už vidím i u těch, kteří je volili a prostě nepůjdou k volbám, ale volit to? A ono to vypadá, že je volit budou prostě v tom dostatečném množství furt.

          • Alex napsal:

            oprava … v tom dostatečným POČTU furt …

    • tresen napsal:

      Klausův postoj mě nalamuje. Můj instinkt mě totiž nabádá brát jeho tahy s nedůvěrou.
      Tak nevím, nevím…

      • kopřík napsal:

        Nu, i Klaus se může někdy přidat na „světlou stranu Síly“. I když třeba jen účelově kvůli svým zájmům.

        • tresen napsal:

          Darth Sidious a fušovat občas na světlé straně síly?
          Ts ts…

          • kopřík napsal:

            Vidíte, jak je zákeřný 🙂

          • halladin napsal:

            Tresen,
            Tvoje přítomnost na tomhle blogu je velmi užitečná 😉
            Kdybych byl někdy na pochybách, přečtu si Tě, a zaujmu opačné stanovisko 😀
            A mám ho správné ! 😀

          • Otakar napsal:

            tresen:
            Cožpak nevíte, že Sithové dokážou vnímat a používat Sílu komplexně – tedy jak její temnou, tak i světlou stranu [na rozdíl od dost jednostranně – na světlou stranu síly – zaměřených Jediů] ? 😀

      • Alex napsal:

        No není ta naše zem nádherná. To jsou věci, to jsou věci. Plukovník Kubice asi získá pověst uklizeče – v mafiích se tomu tak nějak říká ne. Papá Kalousek a jeho pobočník Nečas už jdou zase tvrdě proti korupci. Jsem zvědav, jestli dá Klaus daili medaili jako Červíčkovi i Lessymu. Kdepak – to by bylo, aby nám nějací policajti diktovali, kdože bude ministrem a kdo ne. Nu a teď, aby se každý státní úředník bál, kdyže ho Kalousek zavolá. Gipsáci to jistí.

    • Alex napsal:

      Što eto takaja garance od Nečase? Anebo to jsou jen zase zdarma politické body pro nedovtipné? Jakou cenu má tohle prohlášení Klause. Myslím, že ceny zlámané grešle.

    • Slim napsal:

      To se mýlíte. Je celkem jasné, že Klausovi se nechce podepsat restituce.
      Není tak mimo, aby nechápal, jak je zákon je odiózní. A děkuji předem, že
      mne ušetříte vodopádu výmluvnosti.

    • Zdena napsal:

      No to mě podrž, Klaus žádá Nečasovu osobní garanci, že vypořádání s církvemi neprolomí hranici roku 48. To je vrchol. Špína nedokáže dodržet ani slovo, které si dá sám sobě. Garanci dá, ale vůbec, vůbec nic to znamenat nebude!
      A papá tunel by taky měl příští rok mazat do důchodu. jaképak kříšení ODS, či zakládání nové strany. V důchodě bude mít čas opečovávat svou sbírku per. Myslíte, že má jen to jedno u kterého se nechal nachytat?. Nebo se může věnovat Lívii a vnoučatům. Může mu zbýt i čas na nějakou letušku. Oškliví lidé říkají, že se mu ale piloti líbí víc. Brr to jsem hnusná. Ale fakt jsem naštvaná. Odpoledne jsem na zahradě sbírala a uklízela spoustu popadaných pohnilých jablek. Ta činnost byla příjemnější, než myslet na to, co se v tom našem absurdistánu děje. Jsem zvědavá, s čím přijdou ty odbory bezpečnostních složek. Měly by jít do ulic. Do ulic by s nima měli vyrazit odboráři všech různých odborů co zde máme a hlavně, měli by zvednout konečně zadek i všichni ostatní a jít taky.
      Protože opravdu není ani dne, kdy se na nás z různých sdělovatel nevyvalí nějaká hrůza a sprostota iniciovaná naší vládou a jejími slouhy. Fuj, fuj, fuj

      • vonrammstein napsal:

        No tak hlavně že znáte jednoduchá řešení, ba i prezidentovi umíte trávení důchodu nadiktovat. S takovou můžete jít klidně do…ulic. I s odborama. Ulice přece vyřeší naprosto všechno, není-liž pravda? Dějiny to jasně dokazují. Akorát mi pak není jasný, proč je třeba do nich chodit furt znova a znova. Fuj fuj.

        • tata napsal:

          vonrammstein …………..vyte ono to není že vyřeší vše,ale někdy je nezbytné aby ta ulice dala něco fest najevo,napřiklad ve fungujicí demokracii muže dat touto pokojnou demonstrací najevo nespokojenost a donutit odejít.Ano dost často se to zvrhne

          CELKEM by se zato dal považovat 89…………..tady dokonce jste trochu v rozporu stou ironií,a svojím FUJ FUJ…….Ale to už u lidí jako vy bohužel byvá……že ulice je proně něco nepřistojneho…………s vyjimkou když jim to hraje do karet.

          ANO ULICE JE ULICE………..ve své podstatě to slovo to vystihuje nehledejte tam vznešená gesta a činy,dost často to je zoufalí čin….ale nazyvat to fuj……..no trochu vas to charaktezuje

          • vonrammstein napsal:

            Prd, tato. Kdybyste četl, na co reaguju, neuniklo by Vám, že ty Fuje jsem vzal odtamtud. A to jsem ještě hodně odolával tomu, abych napsal Fujky, ten příspěvek si o to nahlas koleduje. Dobrou.

        • Alex napsal:

          vonrammensteine, a voni ještě nějaký jiný řešení viděj? Sem s ním, kde a kdo jsou pro Vás ti blaničtí rytíři.

          • vonrammstein napsal:

            Viděj, ale dou spát, bo je zítra čeká několik set km za volantem. Ale za pár dní se tu zas vokážou, až jim připojej net.

          • Alex napsal:

            Přimlouval bych se, netajej to řešení a daj ho do placu, ono to pak vypadá, že se jen tak kasaj.

        • Petrpavel napsal:

          vonrammstein má pravdu : co chcete udělat v ulicích? Chodit furt a furt a znova? A zbytečně. Leda si tak koledovat o nějakou ránu od zdivočelé červíčkopolicie 😦
          Pojďte všichni k volbám a volte jedinou rozumnou stranu, která je pro lidi a ne pro oligarchy. To je řešení.

      • Zdena napsal:

        Teď jsem četla pana Jana Čermáka, oni policajti stávkovat nesmí. Tak jsem pěnila, až jsem na to zapomněla…

  15. Laci Grőssling napsal:

    Lessy for president ????????

    No to by byla Vlku darda. Na jednu stranu začala policie pracovat svižnějším tempem, na druhou ale z ní unikají věci, které unikat nemají a dusí hlavně lidi zleva.

    Kdepak, Lessy, navíc je poněkud mdlé mysli, řekl bych.
    I když mi nepřipadá jako ničema, ale ani na toho policejního prezidenta nemá….minimálně politickou inteligenci.

    • Zdeněk napsal:

      Pane Laco. Ku prospěchu koho unikaly věci, které unikat neměly? V čí prospěch od policie unikají věci? Na ktorého kokota by, boha jeho, mal policajný prezident vynikat politicků inteligencijů.

      • Laco Grőssling napsal:

        No, on to už popsal na začátku 16. století jistý Machiavelli. Na Wikipedii se o něm také píše :
        Podle Machiavelliho je politika umění, jak zacházet s mocí, aby se dosáhlo úspěchu. Moc ve skutečnosti nemá žádné teologické ani etické zdůvodnění. Aby vládnoucí zvítězili, musí být bezohlední. Politická věda se má tedy zabývat tím, co je, a nikoli tím, co by mělo být. To je nová politická filozofie, zcela oddělující politiku od etiky. Dále je pro Machiavelliho úvahy typické, že vychází z přesvědčení, že i když se časy mění, lidé zůstávají v podstatě stejní. Nepřijímá tedy myšlenku o zdokonalování lidstva a člověka. Od lidí se podle Machiavelliho dá očekávat spíš zlo; k dobrému musí být vedeni nebo i donucováni.

        Syrová realita a v ní nemůže uspět prosťáček ze Moravy hájící veřejně a otevřeně spravedlnost. Vždycky to tak bylo a bude.

        • Zdeněk napsal:

          Ovšem ústavní princip oddělení moci výkonné, zákonodárné a soudní nám tak nějak pošel na následky střetu s politickou praxí.Být křesťanem, označím jakékoliv prohlášení současné třídy zastupitelů všech stran za rouhání. Takto ho tak alespoň označím já, jako příznivec a fanda demokracie. V Machiavellim, postrádaje ctižádost, nenacházím nic inspirativního. Otázkou pak zůstává, zda Stalin četl Machiavelliho, nebo jeho vladaření bylo řízeno instinkty?

          • Laco Grőssling napsal:

            Nevím proč zrovna Stalin, v jeho době byli všichni šéfové států ničemníci a trvá to až dodnes.

    • Alex napsal:

      Laco, tohle už není normální stát. Je třeba začít uvažovat jinak, přizpůsobit se realitě. Proto je to skvělý nápad. Opravdu si živě dovedu představit, kterak jde ta dnešní vláda s gratulací k prezidentu Lessymu a stálo by to zato. Opravdu stálo.

  16. pepan napsal:

    v odkazu je jediný správný a pravý pohled na aférku Lessy, přímo „analýza, z nejčtenějšího nezávislého denníku v zemi“:
    http://zpravy.idnes.cz/policie-lessy-odchod-analyza-di3-/domaci.aspx?c=A120829_135413_domaci_js
    Autor důvtipně vyvozuje, že Lessy měl mocné nepřátele, Nečasa s Kubicem.
    Ani slovo o Kalouskovi a Cassách.
    Lessymu prý zlomilo vaz, že chtěl v době krize pro policii víc peněz, marnotratník.
    Takhle se vytváří realita.
    Ani v diskuzi pod člákem Parkanici, Kalouska, či Cassy nikdo nepřipoměl.

    • Slim napsal:

      Jmenování Kub. byla od začátku jen drzá provokace à la Langer. Bylo jasné,
      že to nepovede k ničemu kloudnému, jako celá „nulová tolerance“

    • severočech napsal:

      „nejčtenějšího nezávislého denníku …. a pak se mi udělalo špatně

  17. Puck napsal:

    John v hydeparku.
    Konečně přiznal, že udělali chybu, když šli do koalice.
    Jinak ke kauze Lessy – Kubice mluví dobře. Přesvědčivě a zajímavě. Dokonce si myslím, že pravdivě. 🙂

    • palosino123 napsal:

      John mistrně ovládá publicisticko-politický kýč. Insiderská drbárna pro masy…Ale s médii to umí. Vypotil více, než bych čekal. Alespoň částečně porozumět jeho motivacím (kromě obligátních peněz) v podivném zbytku strany, jíž je předsedou, to by mě docela zajímalo.

      • Puck napsal:

        Podle mě, docela riskuje. Kdyby měla vládnoucí klika dostatek času, odrovnala by ho jako Ratha.

        • palosino123 napsal:

          Nevím, možná o tom napíše, po odchodu z politiky…Prostě, novinář u zdrojů, o kterých léta reportoval a chtěl nahlédnout do prádelny špinavých fuseklí. Řekl mnohem víc, než jiní! Na vládnoucí kliky nevěřím – je to jen velký chaos a vyvolávání turbulencí, chaosu, aby se vychytralí típkové, kteří moc neumí, nechtěj makat 8 hodina za 16 litrů, dostali k lizu. Chytří Kecalové o ničem, obchodníci s teplou vodou za naše prachy. John není blbec, natolik známej na veřejnosti, že maj z něj respekt.

          • Minorita napsal:

            John je přímo tragický případ účelově užvaněného, pomateného neschopy – nic k jakékoliv glorifikaci …Svoje „možnosti“ a to, „že není blbec“ ( ano, malým blbcem opravdu není ) prokazoval dost dlouho nejen v čele resortu min. vnitra … Myslím si, že to pojal stejně „kvalitně“, jako jeho tzv. prý investigativní takynovinařina v onom pořadu Na vlastní VOKO :-))) …
            On na vnitru , a v politice vůbec, byl přímo demonstrativním příkladem teorie, že z šaška nic než šašek nikdy nebude …
            On je spíše k smíchu … Pokud ho hodnotím zbytkem rozumu …

      • Slim napsal:

        Máte pravdu, vrátil se asi do bývalé formy. (V Nově jsem ho nikdy neviděl).
        Odlehčil se o taktizování, a to jeho výmluvnosti svědčilo. Nejlegračnější bylo,
        jak opatrně našlapoval u chemika

        • Alex napsal:

          No já nevím, jestli se vrátil do bývalý formy, ale rozkecal se slušně. Ona poznámka, že v policii do jeho příchodu byla instrukce hlásit všechny kauzy citlivé politicky – česky řečeno, jakmile se v sidlech práce policie ocitne politik – nahoru. Tak to je tedy síla.

          • vlk napsal:

            Alexi
            to bylo obecně známo. Stíhání povoloval náměstek policejního prezidenta. Mylsím, že Houba.
            Sám jsem o tom několikrát psal. Nic nového.

          • Alex napsal:

            No vidíš, už je takovejchhle lahůdek tolik, že mi ta má děravá paměť tohle vypustila. Jo bylo to za Martinů – podle Radka.

          • Minorita napsal:

            Made in I.Langer …

    • jeff napsal:

      John v Hydeparku? Jj., řekl víc než ostatní, ale on vůbec nepochopil své vlastní činy pro dobro téhle země. K čemu je, když plácá? Měli 10x možnost potopit ty, které teď zoufale kritizuje. Šťovíček ho momentálně vůbec netrápí. Proč ho Italové na místě nedokopou, to nechápu. Kristýnka: John? Absolutní loutka. A platí to stále!

    • Minorita napsal:

      A udělali by to znovu – to je jediná jistota…Mele takto proto, že byl „nahrazen“ vlastním odštěpencem v podobě Peaky a spol…

    • Petrpavel napsal:

      Docela bych Johnovi věřil, co říkal (ale volit bych je nikdy nemohl, pro to, co zavinili).
      Ale takto to dopadne s každou stranou, která tady nově vznikne. Dobrý základ (Bárta, jeho žena, John, Novotný…) a k němu se přibalí stovky příživníků a placených rozkladačů a máme z toho pak Peake a Lidem, Sťovíčka, Kočí…
      Demokracie? Jděte s takovouhle někam 😦

  18. Kanalnik napsal:

    kurňa, to je den!

  19. Anonymní napsal:

    Cekali jak dopade zameteni pod koberec zlodejny Knettiga, ktery chtel ukrast 3mld aby ziskal pro cerny fond ods 500mil.

    Kdyz to nezavisly soud zametl, vyrazili do utoku.

    Znovu a znovu se potvrzuje, ze s nimi nelze jednat slusne, slusnost povazuji za slabost a signal k utoku.

    VOLTE KSCM A VEMTE SI ZPET SVOU ZEM Z RUKOU ZLODEJU

    Pokud Lessyho napadne kandidovat na prezidenta, ma muj hlas!

    Ale nedoufam. Ovci syndrom je prilis silny

  20. Občan zZz napsal:

    Jistě se teď najdou ve státní kase pro policii i nějaké ty peníze navíc, jenom musí být Červíček patřičně vstřícný tím správným směrem.
    Klaus jenom blafuje, ve skutečnosti je rád, že je to s tím Lessym konečně vyřízené. Jinak by si někdo nakonec mohl dovolit vyšetřovat i jeho vlastní černé fondy a různé jeho praktiky.
    Docela by mě zajímalo, co je to za lidi v tom GIPS a jaké mají na koho vazby. Snad se to dozvíme.

    • kočka šklíba napsal:

      Na Langra někde jsem to dnes četla na netu. Takže není divu ;).

  21. Petrpavel napsal:

    Očekávané se stalo. Už dříve, a stanou se horší věci. A stádo Čechů to přijme a potvrdí 😦
    Tvrdím dlouhodobě, že dnešní vládci nad našimi penězi a životy, politici všech dosavadních vládních stran, kmotři, podvodníci, zloději, tuneláři, privatizéři, papaláši církevní i jiní, se jentak nevzdají. Komunisté v roce 1989 byli slušní. Tito nejsou!
    Kdo si dělá iluze, že nás pustí z řetězu a nechají proběhnout někdy svobodné a neovlivňované volby, se hluboce mýlí. Mají v rukou armádu, média, policii, nakradené miliardy! Mají za sebou NATO a EU. Dejte si pozor na to, co píšete! Já už jsem postarší důchodce, já to nějak přežiji. Vy mladší se mírněte, pomsta za odpor proti naší „elitě“ bude tvrdá! Zdání demokracie … 😦
    Zlatí komunisté!

    • Anonymní napsal:

      Predevsim a to je hlavni, komuniste byli slusni a nemeli na hrbu tento druh trestne cinnosti. Proto predali moc v klidu, nemeli se v zasade ceho bat.

      Tito moc dobrovolne NIKDY nepredaji, klidne poslou armadu nebo si dokonce pozvou cizi armadu, NIKDY nebudou riskovat ze po ztrate moci prijde vysetrovani a pujdou sedet.

      Komuniste CSSR vybudovali a tito ji rozkradli na generace dopredu.

      • Petrpavel napsal:

        Vidím to naprosto stejně.
        Proto jsem tak skeptický k teoretickým řečičkám v médiích a především na internetových diskusích o možnosti kritikou a získáváním nových a nových informací (kdo chce a chtěl, dávno poznal skutečnost) zlepšit něco na tomto nelidském systému.

    • tata napsal:

      petrpavel………………ač sem jim dlouho věřil. Napsat že byli slušní je hodně odvažné tvrzení,a nejde uplně odělit jejich zločiné chovaní 50 let………takže takto podané musím vyslovit nesouhlas ač silně levicovej………..protože to zrovna tak škodí dělat s komunistu beranky

      • Petrpavel napsal:

        Tak tato,
        ad1) co Vám či naší „demokracii“ udělá komunista z padesátých let minulého století v roce 2012?
        ad 2) myslíte, že změna k lepšímu u nás teď v roce 2012 bude možná tak, že požádáme slušně ty zloděje kteří vše rozkradli aby to vrátili, oni se omluví a vrátí, nebo bude třeba něco obdobného jako v padesátých létech?
        ad 3) anonymní v 8:41 ten rozdíl popsal přesně. Nevíte-li ho, Váš problém …

      • Anonymní napsal:

        by jsem si dovolil podotknout ze 50 leta je dost davno…
        co se stalo, stalo se, bylo to odsouzeno a nikdo neskryva ze to bylo spatne…

        Zato se uspesne skryva ze ve stejne dobe v usa strileli do studentu, vinici byli vyznamenani… ne odsouzeni…

        Kdyz srovnate 50leta u nas a v usa, je opet jasne kdo byl horsi… stejne jako je jasne proc a kvuli koho u nas k tem excesum doslo…

        Dnes vite ze i slavna zelezna opona a ostnaty drat ve skutecnosti OCHRANILI pitomce na 40let od dnesnich vydobitku kapitalismu…

        Nebyd zlych komunistu, mohlo byt dnes mnohem lepe, mohli by jsme byt dal… je kdo a pro koho ze…

        Bylo by vic zebraku, bezdomovcu, deti pod hranici chudoby … mimochodem novinky.cz to ohromujici cislo 1/5 deti pod hranici chudoby komentuje, je to ok, jako jinde… atd.atd.

      • Jethro napsal:

        Tato, a jak to máte s církvemi, lze oddělit jejich zločinné chování v minulosti? Kde je ta hranice? 50 let? 100 let? 1000 let? Anebo půjdeme do ulic za zákaz katolické církve?
        A myslíte, že pokud by se KSČM, což není KSČ, přejmenovala třeba na demokratickou stranu lidu a pokroku, že by to stačilo?

        • tata napsal:

          jethro myslím že reagujete zcela mimo muj nesouhlas…..jestli by někdo napsal třeba že cirkve se vždy chovali slušně a proto si zaslouží specialní přistup………zrovna tak bych protestoval……………jestli někdo napiše jako Anonim,PetrPavel a vy,uplně v jinem duchu,musím se ohradit at se VÁM TO libí nebo ne.

          JE to bohužel že všichni 3 reagujete jako že mluvím o voze ale já mluvím o voze přeloženo………ja nevidím byvalí řežim černě ale ani bile.

          PŘISPĚVEK Petra pavla ………….citace………….Komunisté v roce 1989 byli slušní. Tito nejsou!

          Tato věta je prostě promě zjednodušené vidění navozujicí jak ten režim předtím byl vlastně perfektní a je přesně stejně hloupí co tvrdí tresen jak ted je všechno lepší.

          Za prvé nedá se jednoduše srovnavat období,ani vytrhavat bilím nebo černým pohledem

          • Jethro napsal:

            Tato, tak jinak. Vy nemusíte KSČM, protože má ve jménu „komunistická“ a v programu (asi) přechod od kapitalismu ke spravedlivějšímu režimu demokratickou cestou. S tím já ostatně plně souhlasím s důrazem na to „demokratickou“. Argumentujete přitom zvěrstvy padesátých let.
            Já naznačuji, že KSČM není KSČ z padesátých let stejně jako katolická církev dnes není kjatolická církev z roku 1415. Komunisti se nám málo omluvili za Horákovou? Pro mne se nám církev zase málo omluvila za Husa.
            V tomto okamžiku mi nic nebrání považovat KSČM za legální, demokratickou, silně levicově orientovanou stranu, která je prokazatelně nejméně postižena stávající politickou špínou a je za určitých podmínek pro mne volitelná. Ostatně takových volů, pardon voličů, nás už je okolo dvaceti procent.
            Já nepopírám, že tehdejší vládci dělali v padesátých obrovská svinstva, na východě i na západě – viz výše. Ale pokud mi někdo neustále v souvislosti s dnešní KSČM předhazuje padesátá léta, je to jen propaganda a demagogie.

          • Petrpavel napsal:

            Jetro, tatu, a podobné tzv. příznivce levice (tzv. proto, že právě jejich přičiněním máme od roku 2006 dosud tady vládu tzv. pravice – ještě větších zlodějů než je tzv. levice ČSSD), nepřesvědčíte. A proto jsme a budeme trvale ve srabu ….

          • Petrpavel napsal:

            Tato, pokud se nenaučíte vnímat politické činy a postoje jako souboj špatného s ještě horším, ničeho rozumného se nedoberete!
            Poukazem na lumpárny nějakých tisícovek lumpů, co se v padesátých létech přissáli na dobrou socilalistickou myšlenku, neomluvíte lumpárny nějakých tisícovek lumpů co se v roce 1989 přissáli na špatnou myšlenku – zavést sem zpět, už jednou lidmi odmítnutý špatný kapitalistický systém a ukončit socialistický, který už se podařilo velmi vylepšit, a který je možné vylepšovat poněvadž není založen na zbídačování většiny,ale na jejím povznesení. Byť to nejde samo a rychle …

  22. Anonymní napsal:

    u nas 200 obeti 50let … popraveni… otazka kolik justicnich vrazd a kolik spravny trest…

    USA ? dejme tomu jen Vietnam 10mil
    Irak 1mil.
    atd.atd. a neskoncilo to, trva a graduje
    Kolik lidi v usa bez zdravotniho pojisteni zemrelo bez pristupu ke zdravotnictvi si ani netroufam odhadovat… za 100let fasismu to jsou miliony.

  23. Anonymní napsal:

    A analogie , kdyby dnes doslo k tomu hroznemu … ze by vyhrali volby komunisti… dejme tomu… a zacali vysetrovat a zavirat megazlodeje, zabavovat nakradeny majetek… lide by tleskali, zacali by delat poradek ve zdivocele zemi, utnuli penezovody zlodeju a vykrvovani republiky ze zahranici…
    DEJME TOMU .. takove scifi, co by se delo….?

    Doma by lide tleskali, az na par zlodeju, kteri by kviceli a zahranicni media by davali prostor tem zlodejum a vykladali stejne jako ve 1948 o zlych komunistech, CR by byla OSA zla, kandidat na bezletovou zonu a humanitarni bombardovani, cia by delala vse pro barevnou revoluci a nove okradeni pitomcu…
    Jinymi slovy v kontextu DNESNICH UDALOSTI u nas uz NEVERIM na bachorky o 1948 a zlych komunistech…
    50leta… kdyby v usa nekdo skodil zemi , skoncil by jako terorista razdva, nastudujte si pana McCartyho….

    Nic neni cernobile, ovsem kapitalismus v dnesnim nerizenem podani…korporatni fasismus ktery krade cele staty je cesta do pekla dlazdena medovymi keci a sliby pitomcum v mediich , ktere nikdy nemeli v umyslu plnit… viz, podvodnik a lhar necas a cela ods/top09

    NECHCEME PLACENE ZDRAVOTNICTVI
    Vzhledem k rozsahu a hloubce celkovych skod, zaslouzikli by si ti panove propadnuti veskereho majetku a dozivoti v kamenolomu? Rekl bych ze ano.

    • tata napsal:

      Anonym

      BOHUŽEL,nevím jak přesně to myslite ale jak to pišete se to pro člověka meho pohledu nedá akceptovat,nebot zločiny 50 let jsou prokazatelné,nejsou to bachorky a ty rodiny co to zažili a jejich rodiče byli vyloženě zavraždeni se musí vašim psaním citit flustrovany.

      Něco jineho je že nevěřím že při připuštění KSČ DO VLADY BY BYLO MOŽNÉ TOTO ZOPAKOVAT.nebo znarodnění a podobné věci čím straší pravice.Ale zrovna tak nemohu akceptovat bagatelizaci 50 let,I když jinak sem levicový volič a ja osobně sem si žil za komunistu dobře,dokonce v kontextu co se děje ted v mnohém lepe…..myslím tím spiše strach co bude dál…….nebot obyčejny člověk spíš hodnotí jistotu prace,než takzvanou svobodu slova,nebot i ta svoboda slova je mnohdy i dnes imaginarní viz Michalek

      • Petrpavel napsal:

        Kde že byl tato na Zemi kdy nějaký komunismus? Škoda že jsem tam s Vámi nežil 😦
        Já pamatuji z dějepisu jenom nějaké povídačky o společných kádích v husitském táboře… 🙂
        Pozor! To není žádný výsměch, to je smutné postesknutí jak mnoho lidí lze snadno zmanipulovat…

        • Petrpavel napsal:

          Omlouvá se tato, moje blbost : četl jsem „..za komunismu..“ namísto „…za komunistů…“

  24. Laco Grőssling napsal:

    Tak prý malíř tykadel Smetana jde zpátky do lochu. To jsem nyní zvědav co na to ochránci Kurviček z Ruska, zda taky spustí podobný rikot. Zejména onen chrápající senila z vlády.

    • pepan napsal:

      jo demogratůra se dostala do obrátek. Smetana za katrem, a benga nebudou protestovat. A prej na to nemaj žádnej vliv výhružný SMS-ky, který dostal odborářskej šéf Buřič do mobilu. A novej „präsident“ Červíček jim slíbil, že vyháže úředníky a jejich ušetřené mzdy rozdělí mezi řadový poldy. No to je slovo chlapa, komu by se to nelíbilo a kdo by mu nevěřil.
      A tady se kultivovaně a především ouplně neškodně diskutuje.
      Zemský ráj to na pohled.

      • Alex napsal:

        No myslím, že „neškodné“ diskuse pomalu končí. V Událostech jsem slyšel vyjádřit se ke Smetanovi Šabatovou za Helsinský výbot a s jejím názorem se plně ztotožňuji. Myslím, že někdo s tím nápadem přijde a přiznám se, že by se mi moc líbil. V příštích volbách opatřit každý plakát českého politika tykadly. Jsem zvědav, co s tím kdo bude dělat, stane-li se. Větší podporu skutečným policistům např. a odporu k české politice plné kupčení – v čele s nejvyššími kmotry Kalouskem a Nečasem si ani za stávajících podmínek nedovedu představit.

        • tresen napsal:

          To s těmi tykadly na podporu Smetany – nejste první, koho to napadlo.
          Teď jsem jen zvědavá, jestli se to ujme. Řekla bych, že to vyloučené není.

  25. tata napsal:

    ONO JE také těžké kde je ta pravda……………..http://www.novinky.cz/domaci/277385-zvrat-v-kauze-lessy-nastal-po-vypovedi-jeho-podrizene.html

    ono vyloženě brat vypověd teto paní tak se člověk musí zamyslet že LESSY taky asy nepostupoval v rukavičkách………napřiklad je fakt že ji vyhodil,a podle jasné nahravky,zato že si zbytečně pustil usta na špacir,pak ovšem muže byt že ona mu to vratila v pozici když si myslí že je mrtvola.

    ALE at je pravda co řiká nebo ne,je jasné že toto provinění,respektive že zbytečně moc si pouští usta je to jasná zaminka

  26. Anonymní napsal:

    Kde je pravda neni v tomto pripade podstatne ;-)))

    Modra onuce Kubice pred lety s pomoci Langera a vylhane kubiceho zpravy zmanipuloval volby … trestny cin, dopustil se pomoci ni mnoha dalsich pomluv , lzi a trestnych cinu…

    Nikdy se nemusel ani omluvil, ani nest dusledky, nebyl trestne stihan, byl ODMENEN funkci nejvyssi, pac ukazal ze dokaze bez uzardeni vykonavat prikazy.

    Lessy pred rokem neco rekl, po roce je OBVINEN kdyz se to nejvice hodi pomoci opet koho, KUBICEHO
    ;-)))

    Co by byla zdrcujici reakce, pokud by se stal zazrak a z pitomcu obcane?

    LESSY PREZIDENT a drtiva vyhra KSCM ve volbach bez nutnosti spoluprace z jidasskou CSSD
    Smal bych se opravdu hodne. Kviceni pravice i CSSD by znelo jako rajska hudba.

    • tata napsal:

      ANONYM………..I když KSČ nevolím……..neměl bych nic proti tomuto scenaři i když ho považuji za utopii,nebot lidí na levici je přece jen dost jako já co KSČ nemohou volit z duvodu co vám muže připadat malicherné přesto promě je to duležité……..ale nemám problém s VAŠIM SCENÁŘEM …………a to s prostého duvodu nesmirně by to pomohlo aby se 2 největší strany nad sebou zamysleli,to by byl proně šok.ALE i facka po které by se snad spamatovali,
      JEN SI nemyslím že by to bylo vše vyřešeno,podle mě by to jen vymazalo že KSČ JE jediná poctivá,to byste možná koukal co by měli afer.PŘESTO rozhodně by to nebylo horší než za teto vlady,stejně by dělali přibližně stejnou politiku jako ČSSD

      • Petrpavel napsal:

        Jsme tato zajedno 🙂 : měli bychom proti komunistům afér typu Ratha, Jounové, Lessyho, Bárty, Michálka …heurekom!
        A několik desítek opravdu skutečný lumpáren, lidi neudržíte. Na rozdíl od těch současných vládců, kteří jich mají desetitisíce. Na rozdíl od vládců z ČSSD, kteří jich maji stovky ….

      • Anonymní napsal:

        Jste jeste stale naivni a svym zpusobe hloupi ;-))) Na vasi hlouposti zlodeji stavi.
        Dokud se budete chovat VYPOCITATELNE, budou stale o 3 kroky pred vami ;-)))

        Musite umet obcas udelat neco necekaneho, nevidaneho, neco co je zcela otrhne od moznosti dohody.

  27. BaSta napsal:

    Toto je velice zajímavý pohled na věc:
    http://www.blisty.cz/art/64709.html

    Jinak k polemice výše (Anonymní vs. Tata) je nutno vidět, že i ta „železná opona“ měla dvě strany. A obě ty strany byly „železné“. Takže svádět vše na to, jak to bylo u nás všechno unter hund a nevidět, že ta „opona“ měla i druhou stranu, na které byla pouze a jen „laskavost, pochopení a naprostá podpora pro naše problémy a starosti“, je poněkud … řekněme …. zavádějící. Ono je to takto líčeno, protže připustit, že ta opona měla i druhou stranu se jaksi nehodí do krámu. Ovšem realitě to v žádném případě neodpovídá.

  28. Petrpavel napsal:

    Ministr Pospíšil byl odejit na hodinu,Lessy odejit na hodinu, MUDr. Rath byl Němcovou a spol. zavřen do hodiny, Michálek odejit na hodinu, krizový ředitel DP Praha pan Lich odvolán na hodinu…
    Ve všech těchto akcích má prsty ODS. Kdo bude následovat ?,
    Že by „plukovníci“, kteří leží tandemu NEČAS-KALOUSEK v žaludku ?

  29. Anonymní napsal:

    Imperium Strike Back

    1. Lessy oznami kandidaci na prezidenta
    2. UBS … unie bezpecnostnich svazu .. policie a hasici zorganizuji a hrave ziskaji spolu s obcany behem 1tydne 50tisic podpisu
    3. ODS a TOP09 vcele s Necasem, Kalouskem a Kubicem zacne srat maggi v kostkach

    Thats All

    Piste zde
    zdenek.buric@ubs-mv.eu

  30. ,passant. napsal:

    Poslechněte si na čt24 p. Lásku.
    Teď.

  31. tresen napsal:

    Otakar:
    Může být. Asi jsem nedávala pozor.

    Zdá se, že český lid má rád, když se mu na divadle postavy hezky rozpočítají vpravo a vlevo na hrdiny a padouchy.
    Padouši nosí černé klobouky, hrdinové bílé.
    V tomhle kuse nasadili Lessymu bílý klobouček.
    Co když si ale režisér potrpí na vtipy?
    V dobrých dramatech, stejně jako v životě, převládají figury barevné a chybující, někdy jednající nemravně, někdy naopak.
    Počkala bych na další dějství. Zatím se zdá, že hrdina nemůže prohrát. Má podporu morální /z nejvyšších míst/ i podporu právní /Tomáš Sokol by nešel do prohrané bitvy/.

  32. Petrucciani: napsal:

    Muze mi prosim nekdo z vas vysvetlit, proc pani Samkova vstoupila do TOPinky 09, kdyz svymi pravnimi nazory a rozbory tu stranu a vladu neustale rozklada a zesmesnuje? Predtim to byl Rath, to jsem jeste chapal, ted to je Lessy, a v tom je namocena i jeji strana, ne? Kdo to bude priste, ze by Kalousek? 😉

  33. Jethro napsal:

    Někde jsem zahlédl poznámku k Lessymu, že pokud se vrátí, bude to jen formálně, protože Červíček je neodvolatelný. Údajně tato praxe běží v policii na základě Langerových změn v zákoně a takových dvojrolí je víc. Červíček by dál vládl, Lessy by bral plat a měl třeba studijní volno.
    Lexi, je toto vůbec možné? Měl jsem za to, že pokud se ukáže obvinění lessyho jako neopodstatněné, stane se tím jeho odvolání neoprávněné a tí i jmenování Červíčka, protože ten post byl obsazen…
    Nebo se mýlím? To bude muset Lessy přes kamarády na Červíčka vyrobit trestný čin?
    Bože, kde to žijeme!
    Aha, Aktuálně:
    http://aktualne.centrum.cz/domaci/zivot-v-cesku/clanek.phtml?id=755982

  34. Anonymní napsal:

    Udelame to pak opacne, Lessy bude vladnout a Cervicek bude brat plat, ktery mu bude platit Kubice ze sveho na zaklade nahrady skody pri porusovani povinnosti pri sprave ciziho majetku

  35. Anonymní napsal:

    Ovsem Kubice bude trestne stihany, takze plat cervickovi bude platit ze svych uspor, pac bude vyhozen

  36. Jethro napsal:

    Tak to obvinění Lessyho dostává vážné trhliny…
    Je vůbec možné, aby to byli takoví amatéři? Lessy v době, kdy měl údajně spáchat trestný čin – specifikování s přesností na den a hodinu – byl prokazatelně mimo Prahu :mrgreen:

    http://aktualne.centrum.cz/domaci/kauzy/clanek.phtml?id=756624

Komentáře nejsou povoleny.