Pojeďte si také nakoupit před Vánoci!


Je  neděle  večer po  volbách a  ohledně jejich  výsledků, bylo, zatím,  sděleno  všechno, co asi  bylo potřeba  říci. Vracíme se  do  běžného  života, kdy  držitelé  klíčů  zase nabudou  svou předchozí sebejistotu  a  drzost  a začnou nám  vracet  ten  nářez, který jim  byl  poslední dva  víkendy  uštědřen.

Pravda,  modré a  hlavně Nečase, čeká  první listopadový  víkend  ještě  volební  sjezd  ODS a  dnes, kdy tohle  čtete, je  start mimořádně  hektického  týdne poslanecké  sněmovny. Kdy se původně  mělo hlasovat  o zdražovacím dańovém balíčku a také  o  osudu  korupice. Jenže  zdá se,  že  slabingr to  chce  uhrát  až na nejzazší možný  termín, tedy až po  sletu modrého ptactva,  tak,  aby  neoficiální  majitelé  VZP, co  si  nyní  říkají  programově a  daňově  odpovědní  byli  na  tomhle  koncilu  dáni  do klatby  a  museli  pokorně zvednout  ruku  pro  Kalouskův zdražovací  vehikl. Tohle  téma  ovšem pojednáme,  až  nadejde správný  čas.

Dneska  vás  chci  velmi  úpěnlivě  pozvat na  vánoční  nákupy!

Kam a  kdy?  Do  Prahy v sobotu  17. listopadu.  Jo  už  slyším  reakce typu  – tak  i  vlk  už  pořádá nějaký ten  Český sen?  Nikoli prosím.  Nikoli.

Vlk  vás zve  naprosto  seriozně.  A ten  termín  už  je  fest.  A  vlk navíc  ani nic  neorganizuje.  Jen oznamuje,  že  se  synem zajícem,  jeho  kamarádem  Petrem a pantátou  Zdeňkem  na  ten  nákup  vyrazí  taky. Místo ?  Praha,  Václavské náměstí.  Čas  13 hod.  A  moc peněz  si s sebou brát  nemusíte, protože  hlavní pořadatel  tohohle  Christkindelmarktu, jak  by  to  nazval  Kosíř  Petr Pelikán  z Norimberka,  jsou  obě největší  české  odborové  ústředny.

A  měla  by  to  být  obdoba   akce, tuším z letošního  dubna, kdy nás  na  Václavák  dorazilo snad  až  120 000.  Aby  následně  všelijací  zjevové  typu  politického  turisty  Daniela  Korteho a  bohužel také  primase  českého- Dominika, kardinála Duky,  těch  120 tisíc  hlav  označili  za  lůzu a  Komárkové a  jim na  roveň postavení  za  houf  buranů. Co si  přijeli  do  hlavního města  nakoupit  to, co ve  svém Buranově nemají. Kdybyste  náhodou byli  zvědavi, co  že  si tehdy  v Caput  Regni  zaopatřila výše vyjmenovaná vlčí  smečka,  doplněná o přítele  Germanica  /  hele  pokud  půjdeš, budeš  mít  zase tak  skvělou placatku? Bude zima../,  najdete to  zde: https://vlkovobloguje.wordpress.com/2012/04/22/926489-nakup-u-cartiera-gablik-v-alcronu-maseratti-na-leasing-a-nocnik-od-moseru/

A  už  jen  podle  údajů v linku  vidíte,  že  jsme  skutečně  rozhazovali.  Takže  nepochybně,  ať se nás na  tom  Václaváku,  na  státní  svátek,  sejde kolik chce, budeme  opět  jen  olepeni  za   nákupu chtivé  zoufalce.

Ale  vážně, konec  legrácek.  Famiglia  sice dostala  výprask a  možná, že  slabingr  a jeho  spolek  bude mezitím v demisi. Nicméně, naprosto nelze  počítat  s tím, že  to  by  nějak  zlomilo  odhodlání  těhle  zvláštních stvoření  dále  „spravovat“ tuhle  zemi!  Ano,  vím, že  termín  spravovat  zemi  je ve  spojení  s nimi naprosto  nepřiměřený, byť  jsme použil  uvozovky, nicméně  použit  být musel. Napadaly  už mne jen  samé  žalovatelné.

Pokud  náhodou  by  vám  došla  fantasie  a nevěděli jste  jak že  si  to představují,  tak si najděte  v archivu  ČT  reportáž  z nedělních  Událostí  i  tom, jak  plánují  rozprodat poslední nemovitosti, které  ještě jednotlivá ministerstva  přímo   drží.  A  soustřeďte  se  na  sekvenci  o  státním zámku  Štiřín  / ve  zkratce  to  naleznete  zde: http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/vlada-setri-chce-prodat-zamek-ve-stirine-a-vojenske-hotely_249706.html./

Jen pár  nejdůležitějších  čísel –  má  být prý  prodán ve veřejné  soutěži.  Vyvolávačka   možná jen necelých  330 milionů.  Ačkoli  poslední posudek  správy  zámku  hovoří  o  650 milionech a přes  to, že stát  do něj  nasypal  za  posledních  20 let přes  miliardu a  zámek  je  ziskový. A  špičkový  český  dendrolog a botanik  Větvička  vyslovil  názor, když  slyšel  tyhle  cifry,  že jen  park je  za miliardu a  že  ti , co psali ty  posudky  v nich  ocenili  stromy  z parku  cenou palivového  dříví a tenhle součet  pak  vyhodili  jako  konečnou hodnotu odhadu celého  areálu včetně  zámku.

Myslím,  že  drtivá  většina  Kosířů  do  Štiřína  na  zámek  nikdy nedorazí. Včetně mojí maličkosti.  Jde opravdu  o  špičkové  zařízení v republice co nabídky, servisu ale  i cen. Ale  ani tak  nevidím, na  rozdíl od  Kalouska,  sebemenší  důvod, proč  by  se měl  prodávat.  A když  už,  pak  za nastavení  těch parametrů,  co jsme  slyšeli a  rozhodně  ne  s jakoukoli  ingerencí  NečasKalousků.

Zejména  když  tomu nasadila  absolutní  korunu  Píka, která  konstatovala, že  prodejní cena  oproti těm jejich  odhadů  může  být nakonec stejně tak  vyšší jako nižší!

A  Kalouskova  dramatická  závěrečná  otázka,  že  on  netrvá  na prodeji Štiřína, když  mu  někdo  řekne  jak najít  těch  16 miliard?  Tak právě  kvůli  tomu  vás  na  ten předvánoční  nákup  do Prahy  zvu. Odpověď  známe  všichni  –  STAČÍ NEKRÁST! A  v takovém případě by  nebylo  vyřešeno jen  nějakých  16 miliard, ale  nejspíš  rovnou  116. Protože  vládní NERV  na více než  100 miliard  odhaduje  míru  „odkloněných“ peněz z rozpočtu každý  rok.  Zastavit  rozkrádání  je ta  kouzelná  formulka.

A  tohle bude potřeba  jim  v co největším  počtu připomenout.  Ať   už  budou v demisi  či nikoli.

Píši o  tom s předstihem, protože  hlavními  informačními  kanály  /nomen  omen  pro  český  mediální  svět/  tahle  zpráva  zatím jen  tiše  a nenápadně  prošuměla.  Cítím potřebu  to  dostat  co nejvíce mezi lidi.  Vím, že  spousta  z vás  nemůže.  Kvůli nějakému  handicapu  – tu zdravotnímu,  tu  zeměpisnému, tu  kvůli termínové kolizi,  tu zase  – přiznejme  si  to bez  obalu  – kvůli  financím  nebo dokonce proto, že  kdyby  se účast  na  odborové  akci  měla  takzvaně  „profláknout“,  znamenalo by  to  vyhazov z práce a  existenční  ohrožení.

Chápu  tohle  všechno a respektuji  to.  Ale my, co  tyhle  problémy  nemáme   nebo jsme  schopni je  řešit,  bychom na  tom  Václaváku  být  měli.

Ten  volební  výprask je  třeba  podpořit  a  stupňovat  tlak.  Nikdo  to za nás  neudělá. Takže  – pojďte  taky  nakupovat. A  že nás  ti, co  ve  stejné  době  budou vymetat  krámy  v Pařížské  budou  označovat  za lůzu? Přiznám se, že  by  mne  mrzelo, kdyby to neučinili.

Příspěvek byl publikován v rubrice Hodina vlka se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

144 reakcí na Pojeďte si také nakoupit před Vánoci!

  1. Hladis napsal:

    Ja myslim ,ze jen postupuji dle rad nejvetsiho z nejvetsich zneuznanych geniu ekonomie……….Petra Macha. Ten se ve svych „radach“ vlade „jak setrit“ pozastavuje nad tim ,jak muze stat varit pivo a byt v zisku ci vlastnit ziskove hotely a jina zarizeni. No takhle ne soudruzi. Stat to dle zneuznaneho aspiranta na Nobelovu cenu za ekonomii musi vse prodat ,protoze to ideologicky nezapada do schematu ,kdy stat preci nema co vlastnit takovy druh majetk a jeste probuh na nem vydelavat. Kdepak. Rozpoctova odpovednost musi byt a tam patri jak outsorcing ,tak zbaveni se veskereho majetku a predat vse do soukromych rukou. Takhle bychom ten minimalni zbankrotovany stat soudruzi nedobudovali.

    • Hladis napsal:

      Jinak abych to zavrsil ,tak jiste kazdy rad prijede z buranova do Prahy na nakupy. Hodinky za 100k ,predrazene znackove obleceni a obuv preci jinde nema moznost koupit. Sice existuje treba internetovy prodej ,ale to je detail. Proste lidi si chteji udelat vylet a predvanocni nakupy ve velkomeste a citit se tak IN. Jeste se setkaji s prateli, pokecaji nea stejnou notu ,pojedi neco nejdrazsich parku v republice ,neco si zakrici na namesti v davu a plni dojmu a nakoupenych darku pojedou domu. Doma se pak budou sousedum chlubit zazitky z velkomesta a zakoupenym zbozim. A to se vyplati.

      • Jeff napsal:

        všichni ne Hladisi, všichni ne..při jedné mé nedávné misi za svobodou, 1. srpna na Hradě, byli zcela paf zahraniční turisté žluté provenience četně zmatených Pražáků,tj. Ukrajinců a Čechů, páč skupina cca 10ti pobudů, co už měli nakoupeno, (nebyli to členové ČMKOS), namalovala před Arcibickupským palácem obrovským písmem na staletou dlažbu nápis Ježíš to vidí, hodlali pokračovat směrem ke standardě a mávali vlajkou. K tomu strašlivě nahlas řval z dodávky reproduktor: http://www.youtube.com/watch?v=hyc0cZIZ_Z8&feature=related

      • Petrpavel napsal:

        Nerozumím, co jste nám tímto chtěl Hladisi sdělit?
        Chlubíte se snad tím, že umíte papouškovat z MFD či Lidovek?

  2. ajeno napsal:

    Dobrý den, v nějakém textu od jakéhosi Steigerwalda jsem četl, že prý Nečas se snaží, jako zatím dosud jediný, s korupcí bojovat. Tak jsem z toho volajaký zmatený, hlavně když tam vidím Kalouska. Takže abych tomu správně rozumněl, tak bojuje (on Nečas) i proti Kalouskovi dle toho Steigerwalda?

    • Petrpavel napsal:

      Steigerwalda (a Komárka jun. a MFD) už nečtu bratru osm let,ale vím jistě : napíše-li, že něco je bílé, je jisté, že je to černé. A naopak.

    • Filias napsal:

      Ano, zpočátku se něco rozjelo, i ten Pospíšil se taky o něco pokoušel a když do toho mixu přišli VV a spousta nových poslanců, tak se něco trochu rozjelo – vzali ty sliby trochu vážně. Především díky částečnému odblokování policie a SZ. Nedávno na toto téma tu měl vlk článek.
      Ale Nečas za to může spíše omylem a obávám se, že už opět nastala normalizace a pokus o udušení těch stávajících aktivit.
      A systém ty poslance taky je schopen velmi aktivně korumpovat – viz tragédie zvaná LIDEM.

      A propo – Nečasova priorita je udržet se v sesli a vládu. Na protikorupční aktivity nemá čas. Jak by taky zaplatil své podporovatele???

  3. Petrpavel napsal:

    Nevěřím ÚČINNOSTI (nezpochybňuji jejich potřebnost!) těchto akcí, ale díky za připomenutí a tentokrát slibuji že tam budu i kdyby se čerti ženili a nebe se protrhlo.
    Sakra, proč dnes není 23. října 1989? Neudělali bychom ten sedmnáctý listopad jinak a s jinými? Udělali bychom ho vůbec po téhle zkušenosti? Já ne.
    Kde bychom bývali byli? Vzpomeňte a srovnejte roky 1948 a 20 let poté – 1968. A nebýt cizí mocnosti …

    • Jeff napsal:

      a co byste udělal?

      • Petrpavel napsal:

        O kdybych neudělal (a samozřejmě ostatní, především ti ovlivňující veřejné mínění) nic, bylo by podstatně lépe 🙂
        Nebudu rozvádět a čeřit zbytečnou diskusi coby kdyby … Ale srovnejte si roky 1948 a 1968 versus 1989 a 2009 z pohledu fungování (a ceny za to) státu a jistot a důvodných nadějí občanů. Bohužel tehdy i teď tady byla knůta cizí mocnosti.

    • Filias napsal:

      Pokud se to nezvrhne na politickou agitku KSČ (aby se na nedalo dobře útočit), ale budou se akcentovat kauzy typu s-karta, nesmyslné zvyšování DPH, apod, tak o účinnosti nepochybujte.
      I 1000 lidí na demonstraci za Pospíšila nebo proti ACTA mělo vliv. To čeho se politici bojí nejvíce nejsou volby, ale lid v ulicích.

      • Petrpavel napsal:

        Já jsem příznivcem změn pomocí tvorby zákonů a jejich důsledného naplňování. Ulice může možná v určité době a situaci napomoci ovlivnit veřejné mínění, které se pak projeví ve VOLBÁCH. A výsledek voleb pak v návrzích a schválených ZÁKONECH.
        Pokud lidé přijmou tezi (jak i Vy naznačujete), že lidé v ulicích jsou agitkou levice, pak pánbůh s námi. Kdo jiný než levice si myslíte že u nás něco může změnit? Bárta, Schwanzenberg, John, nový předseda ODS za zprofanované Topolánka a Nečase, Babiš, Kalousek, Okamura (i když jemu fandím), tzv. nezávislí jednotlivci?
        Na co proboha mělo vliv 1000 lidí na demonstraci za Pospíšila a proti ACTA? ODS pomohlo k vítězství v Plzni, a o výsledku k ACTA nic není známo. Mě a ani Vám nezměnilo v životě ani chlup.
        Problémem dnešní doby je, že tisíce mladých se dokáží sejít na manifestaci za legalizaci marihuany nebo na technopárty, a na mítink proti korupiční vládě nepřijdou …

  4. Řezníček z Brna napsal:

    Naše „nezávislá média“ zapomněla informovat, že o víkendu proběhlo na Islandu celonárodní referendum k nové občanské ústavě, která vzniká na základě návrhů občanů. Hlasujicí se vyjadřovali k 6 otázkám, největší podporu dostal článek ústavy, který zabezpečuje nedotknutelnost veřejného vlastnictví všech surovin. Stejně tak zapadla zpráva, že magistrát Berlína na nátlak občanských iniciativ provedl deprivatizaci dodávky pitné vody a tato je již zase v rukou barlínského magistrátu, který okamžitě snížil cenu vody o 15 %, protože stávající cena v rukou privátních společností byla nechutně předražená.
    Kéž by 17. listopad odstartoval občanskou revoluci, jaká proběhla na Islandu.

    • Občan napsal:

      Píšu si do „blbníčku“ – oprášit němčinu, naučit se základy isladštiny (naštěstí to je taky germánský jazyk) 😉
      Ne vážně – dík za info! Naše média už prakticky nečtu, v podstatě jen projíždím titulky. Takže mi zbyly The Independent a The Guardian, občas NYT. I když poslední dobou taky nic moc. Tudíž ještě blogy…

  5. Jeff napsal:

    jestli dovolíš vlku, já bych to tady mírně rozbalil. Vyjádřit se 17.11. k tomu, aby se tady přestalo krást z eráru, je jak říká Bělohradský už jen klišé. Vláda nejspíš do té doby padne, Nečasův osud byl pro mě jasný s prvními kroky jeho vlády a myslím, že se dnes Nagyová musí hodně snažit, aby aspoň na mikrofon vypadal normálně. Kalouska včera Samková na fb otevřeně vyzvala k rychlému odchodu, jinak.. ČT si mele dál tu svou atd. atd. Přeji si, aby pod koněm bylo toho dne nejen tolik lidí co před půl rokem, ale aby došlo k nějakému excesu, to by snad zabralo i na pražské hlavy, aby někdo vyzval k tažení na Kavčí hory, aby už konečně tahle ukázková žumpa zkolabovala. Pak by to jelo. Aby se k odborářům přidalo pár známých lidí, aby se přestali schovávat za svou domnělou pravicovost a laskavě spolkli svůj nenaplněný sen žít v Havlově demokracii, neboť i tahle parodie jednou musí skončit. Aby se už přestalo psát o lidských troskách, co stále ovlivňují chod tohoto chudnoucího národa (dvě jsem jmenoval, přidal bych Peak, šašu v knížecím a nově Kubu) a abychom měli všichni tady tak dobrou náladu i den a týden poté. Steigerwald by dostal neplacenou dovolenou a s Pečinkou, Zlámalovou a Slonkovou by za vy*ukaný peníz mohli odjet do Bulharska či Prištiny a podívat se, kam tu káru pomáhali tlačit.

    • Cech napsal:

      Expremiér Fischer podle agentury ppm factum upevnil svoji pozici mezi prezidentskými kandidáty.
      Dnes se jasně vyjádřil pro MFD ( mafru):
      Jednoznačně deklaroval:
      a) Nebudu tolerovat oranžovo narudlou vládu
      b) Při prosazování druhého důchodového pilíře, bude proti mne buldok něco jako stájový pinč.
      Proto si myslím,že se nikdy nepřestane psát o lidských troskách, co stále ovlivňují chod tohoto chudnoucího národa.
      Nevím jak to nazvat ale myslím si, že budou noví bojovníci (viz. výše), kteří se postaví za tento chudnoucí národ.
      Nevím ale je to jen můj názor proto se mohu mýlit „možná“.

      • Karamela napsal:

        No z Fischera jsem v šoku. Jeho osobní názor je mi šumák (i když teda od bejvalýho…, no nevim….), ale prezident snad nemá co tolerovat – od toho je tady volič a když volič řekne: chci oranžové s rudými, tak se může akorát tak kysele ksichtit. Co to vůbec je „tolerovat“? Prezident vládu toleruje? Moje nervy. Dtto důchodový pilíř. To nám místo novoročního projevu bude objasňovat nepostradatelnost toho fantasmagorického nesmyslu? Ústava už neplatí?

        • Jaroslav Hudec napsal:

          Co máte proti druhému pilíři?
          Podle posledních informací je to tak doje.ané, že pro nás, chudé živnostníky pár let před penzí je to hotový zárak! Do solidárního systému už neodvádět prakticky nic a něco málo si naspořit na svůj účet ve druhé políři, protože tak rychle ty nové forndy zase krachovat nebudou a něco se z nich vyčerpá. A ušetřené penízky (už jich nebude tak moc, ale alespoń něco) hezky do štrozoku. Na ostatní kašlem….
          Neuměl by to tady pro nás někdo spočítat?
          P.S.: Než vás raní mrtvice – to má být ironie!

        • Jethro napsal:

          To je teda síla. Člen KSČ v osmdesátých letech označuje KSČM v roce 2012 za extremistickou. Ale to je jen takový folklór. Jeho politická hloupost. Tlouct v době, kdy KSČM získává 20% v demokratických volbách, do komunistů, to je poněkud – jak to označit – politicky hloupé. Měl by naopak lhát o tom, jak bude prezidentem všech poctivých proti zlu … Ale třeba z principu nelže 🙂 . Spíš mne zaujalo, že pan Fischer chce chodit pravidelně na jednání parlamentu, předkládat své návrhy, podřídit se hlasování většiny a veto (!!) používat jen výjimečně.
          Mám jasno. Volím Zemana. Od toho vím, co mohu očekávat.

          • Petrpavel napsal:

            Nové či staronové Šloufy, Svobody, Fencly, Zgarby, Lánské, Kavany, Kužvarty..?
            Pěkná vyhlídka!

          • Halladin napsal:

            A ještě Melčáky !

          • Občan napsal:

            Jethro,
            to je totéž, jako kdybyste ten hlas poslal Fischerovi. Protože oba kopou ve stejném modrobílém dresu. Jen připomenu – Alon, Lansky, Kraus, Kavan, Saltzmann, Housing&Construction…

          • Jethro napsal:

            Vycházím z předpokládané volby 2. kola Zeman vs. Fischer. V prvním to hážu Diensbierovi. V čem vidíte problém?

          • Občan napsal:

            Pokud bude druhé kolo ZemanxFischer, bude nejvyšší čas balit a prchat.
            Protože pod jedním nebo pod druhým nastanou pro tuhle nešťastnou zemičku VELMI zlé časy. Mnohem horší než teď.

      • Občan napsal:

        No, doufejme, že to bude opakovat dost často a hlasitě; jinak by si tu větev nemusel podříznout včas 😀

        • Občan napsal:

          Než bych to hodil jemu, tak to ten lupen fakt radši sežeru.
          Ale zrovna jeho pindy rozmáznul B. Sobotka při tiskovce; takže zatím dobrý.

        • Halladin napsal:

          No, ono je to vlastně fuk. Podle ústavy má prezident 2 pokusy na jmenování vlády. Pokud anijedna ztěchto dvou vlad nezíská důvěru, třetí pokus má předseda poslanecké sněmovny
          A pokud koalice socanů a komoušů bude mít nadpoloviční většinu ve sněmovně, bude předseda socan.
          A premiéra jmenuje

        • cobolik pacholik napsal:

          hele citizen,pozor na slovicka bielo modra , bo hladaci psi cistoty z najlepsich od boha,ta mozu zacat oznacovat,ale ja som v strehu na take pripady,abys nebyl sam vojak v poli.

          • Občan napsal:

            Už se stalo. Dost nepříjemný zážitek; od té doby jsem HODNĚ opatrný, ale někdy to prostě nejde říci jinak než přímo.
            Dík a zdravím 🙂

    • zdenekb napsal:

      jeff:
      Nejsem si jistý, zda si přát „nějaký exces“ – to je vždycky dvojsečné. Mediální trouby pohotově označí dav za agresivní křiklouny, ba násilníky a nezúčastněná většina republiky u televizorů to zbaští. (Mučednictví se prodává vždycky dobře. Podívejte na potentáta střeleného plastovou kuličkou…). Ono se tak v reportážích o demonstracích a odborech sice děje už dnes, ale kdyby to mělo být podpořeno skutečnými záběry „excesu“, nikoliv pouze dojmologií komentátorů a předem připravených záběrů… nevím, jestli by to nenadělalo víc škod než užitku.

      Každopádně rozbiju prasátko a nakoupit si rozhodně přijdu… 🙂

      • Jeff napsal:

        exces ve smyslu mrtvoly Martina Šmída v.v., lehnout by si tentokrát mohl Dalík

        • Petrpavel napsal:

          Proč Dalík když máme známého provokatéra Kalouska? Ten si tam pro facku určitě půjde. A že by se po ní svalil (jako podtatá jeho volička tresen), o tom nepochybuji.

  6. Občan napsal:

    Jo, tenotkrát se zúčastním. Jsa bez práce, už se nemusím bát, že si mě někdo vyfotí a pošle to zaměstnavateli (což jsme zažili na demoškách proti radaru) 😉
    A doufám, že se nás sejde co nejvíc.

  7. Halladin napsal:

    Sakra Vlku , z Tebe se stává Levičák 😀 Jak jinak byses mohl účastnit akce takové levičácké organizace, jako Odbory…
    Ale to není kritika…….
    Sakra, mám sto chutí jet taky. Ostatně jsem se už dávno chtěl svézt Pendolinem.
    Jen sehnat na ten den pedagogický dozar nad zvířectvem…

    • vlk napsal:

      Halladine
      koukám,že jsi kdysi na hodinách marxáku,na rozdíl od vlka ,chápal. Zřejmě jsi ted y zaspal přednášku o tzv. žluťáckých odborech..

      • Halladin napsal:

        Vlku,
        Nechrápal a fšechny zkousky z marxáku měl za jedna. Ony tyhle zkoušky jsem měl v oblibê jako snadnej zdroj možnosti vylepšení prospěchového prüměru.
        A tohle nejsou žluťácké odbory . I když to tak může vypadat .
        Bohužel členstvo je málo radikální.

        • Občan napsal:

          Jsou, Halladine, stále ještě jsou.
          Začalo to v 90. letech, kdy se odbory lekly, rozprodaly skoro všechen svůj majetek, přistoupily na rétoriku z USA přicestovavších poraděnků a staly se žluťáky.
          Následně jim utekla většina členstva, protože zjistilo, že se odbory v době největšího rozkrádání a první vlny ageismu (a dalších forem pracovní diskriminace) proejvily jako krotký gaučák. Nejednotné a vůči vládám hodňoučké, které šeptem kritizovaly kosmetické vady, zatímco k zásadním věcem mrtvolně mlčely.
          Asi před třemi lety jsem psal paní Vondrové ohledně nehorázných vládních lžích o platech ve veřejné sféře, o jejich růstu atd. Prosil jsem ji, aby vedení odborů nemlčelo a zastalo se svého členstva, které má možnost aktivity omezenu různými interními „etickými kodexy“ (sice jsou právně nezávazné, ale jejich porušení JE důvodem k okmžitému rozvázání pracovního poměru). Ani se neobtěžovala mi odpovědět; i když, vlastně odpověděla – odbory opět nehnuly prstem…

          Takže, Halladine, JSOU žluťácké. Až na OS KOVO, který má silnou podporu německých průmyslových odborů (byť vedenou pragmatickou ochranou vlastních platů). Jenže OS KOVO není ČMKOS, takže nemůže organizovat všeresortní akce.

          Teď mají odbory jedinečnou, a podle mého jednu z posledních, šanci ukázat, že dokáží být jednotné a VELMI aktivní. Je 23. října – dejme tomu týden a budeme mít jasno, zda se té šance chopily.

          I proto je dobře, že se lidé domlouvají alespoň takto – soukromě. Je to sice trochu konspirace, ale ČR NENÍ demokratický stát; tak proč se zbytečně vystavovat nějakému mediálnímu, síťovému nebo, nedej Přírodo, dokonce skutečnému útoku.

          • Halladin napsal:

            Občane , přiznávám , že v oblasti odborů mám znalostní mezery.
            Ale přece jen, víckrát jsem zachytil ignály , že vedení odborů by šlo rádo třeba do generální stavky , ale bojí se, že členstvo by do ní nešlo. Se všemi následky pro prestiž odborů
            A mé osobní zkusenosti to potvrzují.

          • Občan napsal:

            Jo, motají se teď v bludném kruhu, který si pečlivě soustružily posledních 20 let. Jenže když vedení odborů tak dlouho nenaslouchalo členstvu, tak se teď nemůže divit, že členstvo nenaslouchá jemu.
            No, uvidíme…

          • Petrpavel napsal:

            Občane, popsal jste to na svém příkladu nejlépe : nemám práci, tak si mohu dovolit manifestovat.
            Stejné je to s celou členskou základnou odborů. A nečlenové? Ti tuplem nemají sílu
            stávkovat.. Všichni se pochopitelně bojí o práci.
            Těžká situace pro vedení ČMKOS. Neřešitelná.
            Demokracie v praxi … 😦

  8. Bavor V. napsal:

    Na co si mají ministerstva držet hotely a podobná zařízení. Hlavně ta vojenská. Že mají navrátilci z misí nárok na nějakou fyzickou a hlavně psychickou rehabilitaci? To je jedno. Někde něco výhodně pronajmeme, on se nějaký kamarádíček vždycky najde. Co na tom, že se jedná o zisková zařízení. My přece zisk nepotřebujeme. Vy si to vybereme na daních. A když ne, tak obereme důchodce, nemocné a nezaměstnané. A chtít z prodeje nějaký zisk? Budeme prodávat rychle a tam je jedno za kolik. Hlavně že rychle a (někomu) výhodně prodáme.
    Bohužel jsem na tom podobně jako Halladin. Nechat svého psa celý den doma tak to potom nepoznám a hlídače pro mého hlídače nemám. Protože když už, tak v plném počtu.

    • Jethro napsal:

      Těm prodejům také nerozumím. Pokud je pravda, že do rekonstrukce Štiřína se vrazila miliarda a prodávat se bude za 100 mega, někdo, kdo o tom prvním rozhodoval, by měl jít sedět za špatnou správu (našeho) majetku…
      Ale ono to tak nějak celé zapadá do schématu Bendlových špitálů a jiných „malých“ privatizací.
      Kupcem bude určitě firma s neprůhlednou strukturou a stát si od ní pronajme za pár měsíců Štiřín za 400 mega ročně na základě nevypověditelné smlouvy na 50 let 😦

  9. tresen napsal:

    Těžko říct, co vlastně bude toho sedmnáctého na Václaváku k mání.
    Já bych si tipla, že tentokrát to budou bublifuky.
    Aby se za dvacet let se mohlo říkat: Kdybychom věděli, jak se to všechno zk..ví, žádné bubliny bychom tam nedělali.

    • zdenekb napsal:

      No ale zase druhá skupina lidí se bude moct tvářit moudře a nad věcí, a říkat dětem: „Já věděl dobře, proč jsem se tehdy toho bublinfoukání před dvaceti lety neúčastnil…“. 😉

    • Petrpavel napsal:

      Máte pravdu treseni.
      Záleží na tom, kdo se prosadí do vedení „davu“. Jestli to budou Havlové, Schwanzebergové, Klausové, Kalousci se svými bublifuky … podporováni tresenemi … nebo …. nechci rozzlobit vlka 🙂 se svými návrhy potřebných protikorupičních a prorůstových a sociálnějších zákonů.

      • tresen napsal:

        Já vás asi zklamu. Já opravdu nevím, kdo by měl být ten, co se prosadí do vedení „davu“. Ani nevím, jestli je dobré přát si, aby se tam vůbec někdo prosadil.

        • Petrpavel napsal:

          Ani já nevím. Jenom, jako Vy, mám své favority. Nebo je snad nemáte?
          Na poslední větičku : chcete raděj zachovat staus quo? Nebo si myslíte, že změnu prosadí 10 milionů ovčanů bez jakokoli vedení (vedoucí úlohy 🙂 nějaké strany)?

          • tresen napsal:

            O tom, jak se mají prosazovat změny, samozřejmě mám svou představu, dokonce i personální.
            Uznávám, že přejít do improvizovanému útoku proti stávajícímu, mafiánskými vazbami promořenému „establišmentu“ je samozřejmě možné i na základě takového prvotního impulsu, jako je rozzlobený „dav“.
            Ale vidím v tom asi víc rizika, že takhle ke slovu přijdou bezkoncepční mluvkové /a to ještě není ta nejhorší eventualita/, než vy.
            .

          • Petrpavel napsal:

            Ale v tom jsme treseni ve shodě! Také nevěřím ve smysl rozzlobeného „davu“ a mluvků.
            Je jen otázkou, zda v tom personálním obsazování bychom si rozuměli 🙂

        • Halladin napsal:

          Tresen, pro mě si tu velmi vitaná…
          Osobně si slušná ženská, a co se týka Tvych politických názorů… Pro mě jsi jako orientační směrník…
          Stačí se mi otočit do protisměru, a jsem si jistej, ze jdu spravně 😉

          • Halladin napsal:

            Ostatně , Tresen, Ty jsi Kalouska a spol volila, takže si mslím, že jsi spoluzodpovědná…
            Takže, abys to napravila, měla bys jít v první řadě toho průvodu 😉

    • Halladin napsal:

      Tresen, je to už tak zkurvený, že zmêna může být jen k lepšimu.
      No nic, asi k tomu hlídání znásilním syna. 🙂

    • Alex napsal:

      treseni, mýlíte se dle mého názoru takřka ve všech svých příspěvcích. Ta demonstrace není ve prospěch opozice, ba není ani ve prospěch nějakých person. Ona je přece o něčem jiném – o demokracii. Buď ji tu chcete nebo nikoli. Vy se zřejmě domníváte, že tu ta demokracie je. Formálně bezesporu ano. Ale právě o to jde, že jen formálně. Někdo tu právě teď nějakým způsobem vládne. A nutně je to samozřejmě personifikováno neb jde o vládu Kalouska, Nečase, ODS, TOP. S touto vládou je nespokojeno cca 90% lidí. Ze zcela konkrétních důvodů. Koukněte znovu do ústavy. Nelze vládnout proti vůli většiny – to už přece o demokracii nejde. Přečtěte si poslední blog Sedláčka, poradce v NERVu. Tvrdí, že tato vláda nechce s korupcí NIC dělat a proto je tedy nutno o to víc škrtat. Můžete to tedy brát, že jde to, zda vaše vláda má či nemá s korupcí něco dělat či ne. Pokud ano, na tom Václaváku budete, buď přímo fyzicky nebo jen podporou.
      jde totiž defakto i o výstrahu opozici. Netuším, proč a z jakého důvodu si tak dokážete komplikovat život nesmyslnými detaily. A že nejde jen o tu korupci je mnohým, zjevně mimo Vás také zřejmé. Klidně si to zjednodušte a vztáhněte jen k té korupci. Tam je klíč, na vládě – ona dělá zákony, ona řídí policii či justici v souladu s ústavou či nikoli. Nikoli na krajích. A znovu, je to varování i pro opozici, jež by měla vládu dříve či později vystřídat.

  10. Šims. napsal:

    Z postojů Fischera (bývalého komunisty), který dnes nebude podporovat oranžovorudou vládu se mi dělá špatnmě. Ale alespoň vidíme v jakých barvách hošan hraje a kdo jej asi podporuje. Taky je pravzláštní jakého se mu oproti jiným dostává zájmu od médií, pořád jen štu názor kandidáta Fischera, byl tam kandidát, účastníil se…………………nepřijatelný kandidát.

    • Petrpavel napsal:

      A přitom zcela v linii médii a Kubicem ovlivňovaných voleb v ČR bude Fischer zvolen!
      Ač nepřijatelný pro malou část vědoucích, zvolen finančně či posty zainteresovanými a velkou částí zmanipulovaných. Taková je „naše“ demokracie …

      • Jethro napsal:

        Pokud by součástí instalace bylo i navýšení kompetencí prezidenta, bylo by čeho se bát. Ale dnes, – ostatně Klause jsme také nějak přežili…
        Mnohem nebezpečnější jsou úvahy, že v souvislosti s přímou volbou prezidenta se stává zbytečným Senát. Je příznačné, že tyto názory zaznívají zprava v situaci, kdy Senát ovládla levice. Pokud by se vše obrátilo, bude naše pravice krvácet za záchranu Senátu jako důležité ústavní instituce.

        • Petrpavel napsal:

          Zrušení Senátu, to je téma o kterém v následující době ještě mnoho z médií a od tzv. pravice uslyšíme! Už to začalo v neděli u Moravce.
          Téma je správně populistické, dají se jím získat politické body, a tzv. pravice tam má menšinu. Co lze za této situace očekávat, je zřejmé.
          To je ten zoufalý kolovrátek tzv. demokracie ve spojení s ovčany.

    • kopřík napsal:

      Hm…tak to nevím, co budu ve 2. kole dělat. Pokud bude Fischer/Zeman…počítal jsem s tím, že dám Fischera jako menší zlo, ale když se takto vybarvuje…respektive tyto jeho názory překvapením samozřejmě nejsou, ale zdá se, že je hodlá prosazovat hodně aktivně. V tuto chvíli opravdu nevím.

      • Petrpavel napsal:

        Musíme se postarat aby druhé kolo bylo Dienstbier – Fischer. Pak by byla naděje. Ale obávám se, že naděje Dienstbiera v prvním kole zmaří KSČM nasazením Remka. I když je možné, že ten odebere hlasy spíš Zemanovi než Dienstbierovi. Je to zamotané, když levice nedokáže držet spolu.

        • kopřík napsal:

          Jo, Dienstbiera v 1. kole dám, no a pak se holt uvidí….Remek by podle mě skutečně spíše poškodil Zemana…i když těžko říct. Achjo.

          • Petrpavel napsal:

            Nejlepším volebním tahem KSČM by bylo vyslovení podpory Dienstbierovi a nekandidování svého kandidáta (to vše v 1.kole)!
            Modlím se, aby tohle udělali a mají oni i my vystaráno 🙂

        • Germanicus napsal:

          Remek do toho nepůjde. Stopro.

    • Alice napsal:

      Dnes je na Týdnu rozhovor s Fischerem „Komunisty bych do vlády nepustil, jsou to extremisté“. Už ten nadpis stačí – „demokrat“ každým coulem. To by mne zajímalo, co by dělal, kdyby komunisté vyhráli volby.

      • oh napsal:

        Tak to je jednoduché: vytáhl by ze šuplíku rudou knížku a provedl veřejnou sebekritiku. Jako každý správný kariérista, co byl „u komunistů“.

  11. Akela Vlková napsal:

    Hm,zkusím přemluvit synka, jestli by se mnou opět tento „vánoční nákup“ neabsolvoval. Samotný se mě nechce. Možná by mladí mohli strčit Emču k druhé babičce a vzali bychom sebou i skorosnachu. Ta je na nákupy „jak divá“. Ale nejsem si jistá, jestli je ukecám. Ale co, snad mám v rodině ještě nějaký slovo ne ? 🙂 Takže vlku, naproti Muzeu po pravé straně Václaváku, jako v dubnu. Třeba se i potkáme. 🙂

    • Halladin napsal:

      Mno, možná mě budete považovat za blba, ale společná účast v průvodě by nebyla od věci…
      A nebál bych se ani transparentu s heslem a adresou blogu…
      Ale samozřejme – vůle strašlivého pana blogu (c) Faust je rozhodující……

      • Karamela napsal:

        A možú aj Zlíňáci?

      • Anonymní napsal:

        Halladine
        ty fakt nemáš nejlepší den. Tady je vlkovo, zde Faust opravdu nevelí ) :)(

        • vlk napsal:

          Sakra , jak to může být moje, když jsem zase anonymní??

          • Halladin napsal:

            Vlku,
            Obàvám se, že taky nemáš nejlepší den;-)
            Úsloví “ strašlivej blogu pán “ kdysi na blozich jako pojmenování “ majitele “ blogu používal Faust, a tedy pŕi citaci uvádím copyright jak se sluší a patří 😉
            Nebuď tak nedůtklivej !

          • vlk napsal:

            Halladine
            nejsem nedůtklivý.Pokud ovšmbez vysvětlení napíšeš tohle:
            A nebál bych se ani transparentu s heslem a adresou blogu…
            Ale samozřejme – vůle strašlivého pana blogu (c) Faust je rozhodující……

            pak¨k mám právo na svou repliku.

          • Halladin napsal:

            Jistě, vlku
            Dovolil jsem si něco navrhnout, stejně jako Germanicus, a jedním dechem jsem dodal , že rozhodnutí je na tobě, jako na majiteli blogu.
            Něco je špatně ?
            Řekl bych, že je naprosto jasné, komu tenhle blog patří, a pokud si myslíš, že si Tě pletu s Faustem…………..,.. A to(c) je taky snad každèmu jasné , co znamená…..

      • Občan napsal:

        Já bych také byl pro. Už mě to napadlo, ale ostýchal jsem se to navrhnout.
        Tož – pokud zahlédnete transparentík s kosou, jsem to já 🙂
        Budu se s tím motat poblíž vlezu do metra na pravé straně Václaváku (obličejem k Muzeu)

      • zdenekb napsal:

        Já jsem také pro to, zadat přesné souřadnice a vytvořit na Václaváku „kosí plácek“. Alespoň bych si některé přezdívky spojil s konkrétními tvářemi a lidmi a mohl je pozdravit, když už se tu skoro denně setkáváme… (a jak píše Karamela – doufám, že Zlíňáci možú…) 🙂

  12. Akela Vlková napsal:

    A ještě jsem si vzpomněla…. ten nočník od Mosera budeme nutně potřebovat pro Kubu. 🙂

  13. Germanicus napsal:

    Při té příležitosti vánočních nákupů na Václavském náměstí v Praze dne 17.11. 2012 ve 13.00 hod. prosím o případné náměty, jakým heslem nebo sloganem připomenout ostaním nakupujícím, že Kosa je tam taky. Aspoň menší transparent formátu A3 bych vyrobil a prezentoval. Případně malé vizitky s webovou adresou Kosy (navrhněte text, jak adresu uvést).
    Jinak, jasně vlku, placatka bude. Ročník 2012 jest již vypálen, odvětrán a vyzkoušen.

    • Halladin napsal:

      A hele,
      Bud nejsem blbej, anebo je. Nás blbejch víc 🙂

    • Jaroslav Hudec napsal:

      Drak?
      🙂

    • Akela Vlková napsal:

      Germanicu, mám takový nápad, ale obávám se, aby nebyl považován za morbidní. Ale nadruhou stranu, kdyby se to vzalo s nadhledem…..tak by to možná i šlo. 🙂

      • Germanicus napsal:

        Jaký? tedy ten nápad.

        • Akela Vlková napsal:

          Nahoře v rohu plakátu kosa, před ní by mohli jakoby utíkat postavičky našich „oblíbenců“ z famiglie a klidně bych brala Občanovo „Kosa nostra, bere lumpy zostra !“ Úplně první mě napadly od kosy kutálející se hlavy „oblíbenců“ z famiglie, ale……. 😦

          • Germanicus napsal:

            Já bych s tím problém neměl, ale jednak neznám malíře (Michael Marčák bohužel zemřel…), který by to namaloval a pak by to řada lidí, kteří nás neznaj, asi nepochopila…

    • Občan napsal:

      Co „Kosa nostra, bere lumpy zostra“?
      To se totiž dá i dobře skandovat.

    • XAVER napsal:

      Navrhuji kosu v moravském provedení (s klučkama) na „odvedení pozornosti“ a komentář:
      „Já mám kosu kosenku, já mám kosu ostrú…“

  14. Akela Vlková napsal:

    Můžu nabídnout calvados z předloňských zásob. Léty osvědčený i vyzkoušený i na našem bezpečákovi. Stále je v pohodě a už se těší na náš ples, až zase bude rozlejvat. Pokud by někdo trval na výrobku likérky Drak, oběhnu místní Vietnamce a přivezu to v plastu. 🙂

  15. Mac napsal:

    Taky už jsem zazanmenala kdesi v tisku termín listopadové demonstrace. Byla jsem v dubnu, tak budu i v listopadu Jen tak na okraj : občas mám takovou noční můru, jak do vysokého věku lítám po demonstracích,zchudlá důchodkyně v baloňáku,s šedivými vlasy,divým pohledem a taškou na kolečkách- tak takhle bych to neprosila.:-)))

  16. Vladimír - Faust napsal:

    OT: vlku (k polemice s Hallem výše):
    to jsou „naše úsloví“ ještě z dob, kdy Ty jsi psal tak maximálně diskusní příspěvky na Akt.cz
    Byl jsem v té době docela „slavný“ těmahle bonmotama – kam se na mne v té době hrabal Zeman 🙂
    Nicméně na jeden bonmot jsem docela pyšný – a dávám jej k použití bez (c) : volič je SUVERÉN pěti minut (víc mu to za tou plentou „nedá“ – a pak jen čtyři roky kouká, co si vlastně zvolil.
    No nic: on ten „strašný blogu pán“ je stejně parafráze známějšího „strašného lesů pána“ od KHM. 🙂
    Takže tolik na vysvětlenou – fakt si Hall nespletl „strašného blogů pána“,
    —-
    Nicméně k tématu: asi cca deset let od Velvetu jsem s údivem shledával, že jsem na tom Václaváku byl vlastně sám – fakt. 🙂
    No a dneska konstatuji, že tam vyrazím i s pejskem; soudě podle medií nám tam ušlapání nehrozí ani náhodou (ironie, prosím pěkně).
    Takže se dívejte po šedovlasém důchodci (již značně prořídlý vlasový porost) s ještě poměrně čilým kokrčíkem neprošedivělým a docela dost chlupatým,

    Koneckonců: „Ceterum (autem) censeo Carthaginem esse delendam“ (jsemť přece vzdělanec, no ne?) 🙂

    • jonáš napsal:

      S tou suverenitou je to vlastn2 dost podobný jaako při sexu, zejména v dobách, kdy ještě neexistovala antikoncepce ;-).. akt jako akt.

  17. dabara napsal:

    Co přes rameno plastovou kosu, prodávají se za 71,- Kč, na skladě jich mají 70 ks.

    • Jaroslav Hudec napsal:

      Jasně – pravověrní levičáci s kosou, živnostníci s malou sekačkou husqarna a pravičáci na traktůrku honda (bratru za stovku, teď jsem na ně koukal).
      Mám tak pocit, že tuhle vládu už chtějí sekat všichni.
      🙂

      • Halladin napsal:

        Sqělé !
        Ale mám dilema -jsem levičák – takže kosa by měla být jasná.
        Ale jsem taky privatnï zubař – takže něco jako živnostník 🙂
        A chodit s kosou a sekacím strjkem současně se mi nechce ! 😀

        • Jaroslav Hudec napsal:

          Nechci vám radit, ale což se sekačkou (nebo na traktůrku, když takový noblesní živnostník), a kosu jako záložní zdroj.
          Zálohy rozhodují bitvy, říkává můj tatínek voják (kdysi)..
          🙂

        • jozka napsal:

          Resenim je motorova kosa coby kompromis…

    • Akela Vlková napsal:

      Jak je ta plastová kosa velká ? Aby mě s ní vzali do vlaku. 🙂

      • Jaroslav Hudec napsal:

        Dejte bacha!
        Když vás bude s kosou moc, bude brzy jen na zbrojní průkaz! 🙂

  18. Řezníček z Brna napsal:

    KSČ podala návrh zákona na nepromlčitelnost privatizačních zločinů. Zítra o tom bude jednat vláda, ale Peak a Blažek už rovnou říkají, že to není možné. 20 letá promlčecí lhůta se blíží, to si někteří boháči oddychnou, až lhůta uběhne a nebude prodloužena.

    • Petrpavel napsal:

      Zase ta KSČM otravuje … 😦
      Extremisti jedni. ČSSD je stejně jediná správná partaj na levici!

  19. Germanicus napsal:

    Tady na tomhle okazu najdete 2 varianty pozvánek na „vánoční nákupy“ 17.11. 2012. Jednou ve formátu A4 a jednou ve formátu A3.
    http://www.cmkos.cz/demonstrace-17-11-

  20. František M. napsal:

    Janeček a spol. na živo.

    • Občan napsal:

      Hrozná estráda. A to si ti lidé na to ještě koupili vstupenku.

      • Petrpavel napsal:

        Koukám, že Vás Občane také Michálek v Hyde Parku nechává klidným … Jsem zvědav, jestli bude následovat při svém hlasování „pravicové“ lidovce či zelené nebo nezařaditelné piráty.

        • Občan napsal:

          Lidovce. Je „kovanej“, ale proto by jako lidovec v Praze neprorazil, vzal to přes zelené a piráty. Chytrej chlapec 😉
          Což o to, kdyby se vyklubal jako např. pan Hovorka (jenže ten byl konsistentní i když byl ještě ve sněmovně a šel klidně i proti lidovcům, když byla jejich politika v rozporu s jeho svědomím), tak by mi ani jako lidovec nevadil. Ale Michálek asi nebude ten případ; byť bych se rád spletl…

      • František M. napsal:

        Pěkná kántry estráda, tak co by si nezaplatili. 😉

      • František M. napsal:

        A vždy, když slyším diskuse o hodnotách, tak si vzpomenu na televizní fotbalové komentátory, kteří nedávno začali užívat kouzelného obratu „mít kvalitu“. On nesporně i katolík Kalousek má hodnoty. Ale důvody, proč se tomu ušklíbám, jsou na delší vyprávění…

      • František M. napsal:

        Ale zaplaťpánbůh za některé dotazy.

  21. Jan Horyna napsal:

    Promiňte, ale tohle je trochu moc viz.
    http://bostlova.blog.idnes.cz/c/296791/Janeckova-Pozitivni-REvoluce-v-rezii-americkych-tajnych-sluzeb.html, zní to tak věrohodně a objasňuje ten zvláštní pocit za Havlíkovic blogy na Aktualně.

    • Petrpavel napsal:

      To je tedy síla!
      Že by Bostlová pracovala pro provládní BIS? Vypadá to tak. Pak to patří k jinému článku …

      • Občan napsal:

        Je to možné. Pokud ano, pak je to jen dobře.
        Protože to, co popsala, dává smysl a perfektně to zapadá do sebe.
        Co je Eisen zač, víme.
        Co je zač Fischer, víme.
        Co je zač Janeček (mimochodem, zařadil do své partičky Jančuru – letos na jaře, když se zbavil Sedláčka; přibral ho až POTÉ, co měl sichr, že dostane přidělené další důležité železniční tratě), to už tak moc nevíme. Oficiálně se o něm ví, že je fofrspekulant; ale to asi nebude všechno.
        Pak je tu třeba jistý Candole, tajemný britský lobbyista, zástupce Britské obchodní komory. Nic se o něm nedočtete; jako by neexistoval, nemá minulost ani současnost (kromě své energofirmy). Přesto se mi podařilo vyšťourat, že v 80. letech pilně spolupracoval s čsl. „disidenty“.
        Co je zač Randák, to také jen tušíme.

        Mně ten její článek dává smysl. Jenže, co my s tím…

        • Občan napsal:

          Zrovna TOHLE by totiž měla mít sakra dobře rozpracované BISka (třeba má, článek té paní by cosi takového MOHL naznačovat). Ale představa, že by hučínovití a stárkovití (protože ti tvorové se v BIS vyskytovali; a ne krátkou dobu) byli schopni nějaké analytické zpravodajské práce, překračuje schopnost i mé jinak bujné fantazie. A je-li tam takových tvorů víc, pak BIS holt nezbývá nic jiného než na befel shánět důvody pro zákaz KSČM. Ale to už je moc off topic…

        • František M. napsal:

          Vám dává smysl slovo iluminát?

    • František M. napsal:

      Vložil jsem to tu bez komentáře, ať si každý učiní názor podle svého.

      K tomu článku. Lidi, kteří užívají vážně označení „ilumináti“, beru střízlivě. Ale článek je to hodný přečtení a nesporně se z velké části zakládá na pravdě, jakkoliv nevyhnutelně nahlížené „subjektivně“.

    • František M. napsal:

      Ale pokud jste reagoval článek oné dámy, tak to souhlas, je to trochu moc.

  22. Petrpavel napsal:

    Mám radost 🙂
    Podle většinových reakcí na internetových diskusích mám za to, že Fischer svým výrokem o KSČM jako extremistické straně, kterou by nenechal jako prezident spoluvládnout, ukázal na postatnou stránku své osoby : bezskrupulostní karierismus.
    Členem když vládnou komunisté, antikomunistou když jsou u moci antikomunisté.
    Chtělo by se mi poukázat na jeho víru, … ale to bych se dotkl slušných jeho spoluvěřících.

    • Jaroslav Hudec napsal:

      Tak asi!
      Mě, upřímně řečeno/napsáno, dost nas.al. Ne že bych od něj čekal něco valného, to ne, ale přece jen…. tohle je silné kafe.
      Naštval mě proto, že i já jsem býval členem KSČ – to je hlavní důvod, proč se od 90.let necpu do žádných veřejných funkcí a držím se jen privátního sektoru.
      Prostě mám vypálené znamení, s tím se nedá nic dělat. A komentáře o KSČM si většinou prostě odpouštím.
      Leč známá pravda – poturčenec horší Turka a drzé čelo lepší než poplužní dvůr.

      • Petrpavel napsal:

        Pane Hudec, „vyprovokoval“ jste mě k přiznání, že i já jsem byl určitou dobu členem KSČ. Myslím tím Vaše uvedení důvodu proč se od 90-tých let necpete do veřejných funkcí …. Přesně tak jsem to cítil a cítím já po celou tu dobu. Ač jsem nebyl žádným funkcionářem, jen členem, a aktivní (samozřejmě ani tady na žádné placené funkci, jen zadarmiko) jsem byl jen v ROH (trapné by bylo dnes uvádět co že jsme na vedení vyjednali pro zaměstnance…), dal jsem si osobního zaraza a politiku stále sleduji a budu sledovat jen z povzdálí. Mám vypálené znamení, jak správně konstatujete.
        Blbé pro mě je, že díky způsobu vládnutí od 1992 do 2012 jsem se oklikou přes pravicovou volbu dopracoval k volbě KSČM.

        • Jaroslav Hudec napsal:

          Kdyby to nebylo vlastně smutné, bylo by to k popukání.
          Musím jen opakovat své oblíbené: Tak asi! A dodat. Jako přes kopírák.

        • Občan napsal:

          Uklidním vás, kolegové 🙂
          Já byl sice jenom v ČSSD, ale propracoval jsem se od středopravice na počátku 90. let přes středolevici koncem 90. let k témuž. U mne k tomu názorovému přerodu dost přispěla i práce, kterou jsem 20 let dělal.
          Si myslím, že nás tady takových bude víc.

          • Petrpavel napsal:

            Pro zasmání jen uvedu, že myslím koncem devadesátých let se mi nejvíce líbila konzervativně pravicová DEU (Demokratická unie, Alena Hromádková) a já je volebně podporoval. Ale nevstoupil, naštěstí, nakonec ji jako US-DEU vedl proslulý katarský princ JUDr. Němec …
            A víte proč hlavně jsem o vstupu nemohl ani uvažovat? Bývalé členy KSČ dle stanov nebrali 🙂

    • Občan napsal:

      Taková drobnost pro dokreslení charakteru některých prezidentských kandidátů

      Je to část příspěvku nicku AMBRA z A.cz z 24. 10. 2012 | 11:38:
      „Nedivte se paskvilu napsanému P.Sobotkou. Toto nejsou z poloviny jeho názory na konzervativní stranu, ale názory jednoho rabína z Izraele, který mu je nakukal v Hradci Králové při příležitosti dnů Izraele.
      Otázka, kterou by měl P.Sobotka, J.Fischer a M.Zeman zodpovědět veřejnosti zní: „Proč se kandidáti na českého prezidenta musí účastnit miltitantních akcí Izraele na našem území?“ Patrně to nebylo nic poctivého, když se o tom ani jeden z nich nezmínil!“

      To jen aby byli v obraze ti, kteří snad uvažují o Zemanovi jako o přijatelné alternativě.

  23. Petrpavel napsal:

    Nezapomeňte 17.11. navštívit také Českou televizi.
    Jeden bonbónek včetně nejlépe bodovaných komentářů „vděčných“ diváků :
    http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10095426857-interview-ct24/212411058041023/Neovčan 23. 10. 2012 21:11 (!) Reagovat 24 1.
    Dnešní rozhovor Drtinová-Filip (KSČM) na ČT1 v 18:32
    Drtinová bude vedením ČT pochválena za neomalenost a přitroublé antikomunistické otázky, a kritizována za to, že ji přes to všechno Filip utekl z lopaty (znáte přece Perníkovou chaloupku?) a suverénně nad ní vyhrál!
    občan 23. 10. 2012 21:41 (!) Reagovat 33 2.
    Vzkaz a dotaz pro paní Drtinovou
    Tak jsem se podíval na záznam vašeho rozhovoru s panem Filipem.
    Neomalenější a nevychovanější moderátorku jsem ještě neviděl.
    Arogantní otázky, NEUSTÁLÉ skákání do řeči.
    JESTLIPAK BYSTE TAKHLE MODEROVALA ROZHOVOR S PANEM KALOUSKEM NEBO NEČASEM???
    Rozhodně byste v takovém případě přišla o místo. Ovšem já jsem přesvědčen, že při vaší povaze a politickém přesvědčení by člověk servilnější rozhovor těžko pohledal.
    – – –
    MODROVIZE A MODRÁTOŘI, UVĚDOMTE SI, ŽE ODS MÁ DNES U VOLIČŮ DALEKO MENŠÍ PODPORU, NEŽ KSČM – A ŽE SI ZA TO MŮŽE SAMA.
    A TU MIZERNOU PODPORU MÁ I PŘES VAŠE ZJEVNÉ A ZOUFALE USILOVNÉ SNAŽENÍ!!!!

  24. ajeno napsal:

    Něco pro pobavení :

    Drábek wrote :

    My conscience is very pure and clean .

    1.
    alien napsal:

    22.10.2012 v 16.06

    Jinak tento web je již zbytečný, v kriminále internet není dostupný, ani pro protokriminálníka Drábka.

    Odpovědět

    2.
    alien napsal:

    22.10.2012 v 16.04

    Jsem rád, že kolem Drábka kočnn lidi v kriminále. Brzy bude následovat tento Drábek. Dny se Vám krátí , připravte se do lochu .

    Odpovědět

    1.
    Jaromír Drábek napsal:

    23.10.2012 v 11.08

    Nevšilm jsem si, že by kolem mě kolnčili lidi v kriminále. Zatím vím jen o jednom člověku, a to jen ve vazbě. Moje svědomí je čisté, takže se připravovat nebudu.

    Odpovědět

    ******************
    Toto je uvedeno na webu, kde Drábek, maje svědomí čisté, oznámil abdikaci

    http://www.jaromirdrabek.cz/archives/1800#comments

  25. Petrpavel napsal:

    Konference, jaká tu ještě nebyla (pořádal ČMKOS) :
    http://www.outsidermedia.cz/-Konference-jaka-tu-jeste-nebyla–1.aspx

  26. lujjza napsal:

    Omlouvám se, že je to zcela mimo mísu, ale zato taky síla:

    Institut pro testování a certifikaci: „Jsme na straně výrobce, ne na straně pacienta“
    http://blisty.cz/art/65680.html

  27. cobolik pacholik napsal:

    vazeny bandidos z kosy,treba si kupit zlte baretky a hned sa budete poznali a urcit priblizne miesto sustredenia army kosnej a transparent s heslom musi byt napisany uz je na case vysrat se na necase,alebo keby bolo zle pocasie,proste inverze a dazd tak heslo musi byt, aj v tom necase,chcem jse zbavit vocase.
    nech je,ako chce pravda a moc je s vami.

  28. Anonymní napsal:

    🙂

Komentáře nejsou povoleny.