Zemanovci a Dalíkova kasička aneb znovuobjevení Ameriky Respektem -DOPLNĚNO!


Dnešní  vlkův  článek  nebude  ani tak  autorský,  jako  citační. Z jiných  zdrojů. Z jednoduchého důvodu  –  k tomu, co budu přetiskovat  není  celkem co dodat.

Týdeník  Respekt  přišel  s další výstřelem  z hrubého kusu. Míním  tím  článek o  tom, že  tzv. Zemanovce  financovala  při jejich  vzniku  ODS. Podle  mailu,  který  má Respekt a  teď  už  i státní zastupitelství  k disposici,  dostal  Šlouf  od  Dalíka  na založení a první provoz strany  30 milionů.

Onen článek  Respektu naleznete  celý  zde:

http://respekt.ihned.cz/nenechte-si-ujit/c1-59354440-exkluzivne-platil-zemanovce-topolanek-s-dalikem

Ocituji z něj  klíčovou  pasáž:

Podnětem k šetření se jim staly informace obsažené v dopise, jenž odešel 16. listopadu 2010 z emailové adresy Zdeňka Zbytka, jednoho ze zakladatelů strany a někdejšího šéfa její jihočeské organizace.

V několikastránkovém elektronickém dopise, jenž nyní státní zastupitelství získalo, popisuje odesílatel své zklamání z dění v Zemanově straně a způsobu, jakým ji pomocí černých peněz ovládl lobbista Miroslav Šlouf.

Dopis byl před dvěma lety adresován jednomu z regionálních činovníků SPOZ. Vyplývá z něj rozhořčení nad tím, že 30 milionů korun dali straně sponzoři ODS, aby založením Zemanovy levicové strany oslabili ČSSD a odvděčili se Šloufovi za „dva přeběhlíky po roce 2006“. Myšleni jsou tím poslanci Michal Pohanka a Miloš Melčák, kteří svého času opustili řady sociální demokracie a hlasováním s ODS umožnili existenci druhého kabinetu Mirka Topolánka

Nikdo, kdo sleduje  českou politiku nemůže  být vůbec nijak překvapen. Něco podobného  předjímali  někteří  z nás  už  někdy  v březnu  2010. Po tom, co  si přečetli v Lidovkách  dnes  už  hodně pozapomenutý Ekonomický  diář  Jaroslava  Plesla  v tehdejších Lidovkách.  Jeho originální znění  se mi nepodařilo  vygůglit  – doufám, že mi s tím  promptně  pomůže  třeba  Wiki- protože  archiv  LN  už  je  dnes bohužel zpoplatněn. Ale  našel  jsem  alespoň  jeho dokonalý  citační opis v jedné  diskusi  na  Aktuálně.  Jde o  Topolánkův projev těsně před  jeho odvoláním,  který pronesl na  zasedání  Americko české obchodní a průmyslové komory v hotelu Hilton. Který Plesl, přes  opakované  Topolánkovy  žádosti,  aby  jej  nezveřejňoval , pustil do tisku. Jakkoli  je  ryze pravicového  smýšlení.

Tu  citaci  sem dám celou, protože  si myslím, že minimálně podstatná  část  Kosířů o  tomhle  Topolově  vyjevení,  jak že  to bylo se vznikem  TOP 09,  VV  a  Zemanovců    vlastně  bylo, /už/nemá  ani potuchy..  Že  jde  o projekty  v režii ODS a  také  financované  různými  figurami  z tohoto prostředí. S jediným cílem –neprohrát  volby 2010.

Dnes už  víme,  že  … „dobrá věc  se podařila,  čistá láska / k penězům a  trafikám/  poslední květnový  víkend 2010  zvítězila. I  díky  SPOZ, která  doslova  ukradla  se  svými necelými  5%  hlasů  soc  dem  jasné volební  vítězství. Pamatujete  tenkrát  na  šťastnou  tvář  Miloše  Zemana? Ale počtěte  si  sami.

Novák napsal(a):

Vynikající referát z hotelu Hilton
13. března 2010

EKONOMICKÝ DIÁŘ
Mirek Topolánek v pondělí promluvil ke členům Americké obchodní komory a evidentně je zaujal. Jeden z účastníků shrnul své dojmy v e-mailu, který se mi náhodou dostal do poštovní schránky. Jelikož je v něm řeč i o autorovi Ekonomického diáře, považuji za správné se o něj podělit se čtenáři LN: „Překvapil mě, že i když nevypadal moc svěže, tak hodně rychle naskočil a v některých fázích z něj šla dost energie. Hodně sází na svůj image upřímnýho rovnýho chlapa s gulema, takže občas dal nahlédnout pod pokličku a na závěr požádal přítomného Plesla, aby to neventiloval v novinách. Ale podle mě moc dobře věděl co pouští a proč… Takže malá ochutnávka jeho dnešních výroků:
– Projekt TOP 09 diskutován s MK již od roku 2003, mají stát vedle sebe, a nikoliv proti sobě, společný je nepřítel.
– Mezi řádky vyplynulo, že ODS má na starosti cílit na vlastní HC voliče, kdežto TOP má sbírat hlasy pravicových voličů, pro které je ODS z nejrůznějších důvodů nevolitelná. TO NA MĚ FUNGUJE 🙂
– Včera večer měli večeři ve složení Zeman, Schwarzenberg, Kalousek a Topol.
– Zemanův projekt je pokusem, jak poškodit socky, T. si dovede představit povolební spolupráci, kdyby se náhodou dostali do parlamentu a bylo by to potřeba k sestavení vlády a většiny.
– KDU neexistuje, zůstala levicová ČSL; Cyril se snaží vymezit proti Bémovi, ale smetanu slízne někdo jiný (VV?) a ČSL se nedostane do parlamentu (bonmot: první čtyři kostelní řady jim na to stačit nebudou).
– Věci veřejné je mafiánský projekt lidí (i z okruhu ODS) ovládajících situaci v Praze.
– Jančík je nejchytřejší ze všech pražských starostů, Praha 5 pod jeho vedením udělala velký krok dopředu, T. nemá páku, jak dosáhnout jeho odstranění, přestože se do něj kdokoliv jednoduše trefuje a poškozuje to ODS jako celek.
– Téma kmotrů na posledním sjezdu vytáhl účelově jako nástroj v boji o přežití s PB (druhou možností bylo téma velké koalice) a byl to úspěšný tah, i když poškodil ODS, ale stejné problémy mají všechny ostatní strany.
– Jeho možnosti zamezit korupci byly omezené – příklad: 1,5 roku neúspěšně tlačil na Parkanovou, aby jako ministryně obrany zrušila/rozpustila tým pro nákup (nebo tak něco – prostě tým lidí, kteří mají na starosti zbrojní zakázky na MO), protože „nebyla jediná zakázka, která by nebyla cinklá“.
Tolik nejmenovaný divák. Ještě se sluší dodat, že MK je Miroslav Kalousek, HC je tvrdé jádro, PB je Pavel Bém. A když T. mluvil o povolební spolupráci se Zemanem, dodal, že cena za takovou koalici bude vysoká.
O autorovi| Jaroslav Plesl, e-mail: jaroslav.plesl@lidovky.cz zástupce šéfredaktora
http://www.lidovky.cz/vynik…

26. 03. 2010 | 11:40

 A  že  to nebyl žádný  úlet snadno najdete  na  jednom  rozboru   posledních  parlamentních  voleb, který  otiskl  tvrdě  odeesácký  server  Virtually . Ten naleznete  zde:

http://virtually.cz/journal/?q=node/1128&page=9

Ale  stojí mi za  to ocitovat  jeho  klíčovou pasáž, pojící se  s SPOZ

3) Miloši Zemanovi se splnila touha po revanši všem, kdo ho v ČSSD nevolili prezidentem – odčerpal 4,33% voličů, kteří si bezpochyby mysleli, že by SPO nepřekročila linii levostředového zaměření. Že vůli k moci nemyslel Zeman zcela vážně, to je zřejmé z absence snahy nějak sofistikovaně definovat pozici SPO, kromě vymezení se vůči ČSSD a jakémusi volebně nezajímavému záměru reformovat volební systém. O tom, že 4,33% odčerpala SPO ČSSD, nemůže být pochyb – organizace SPO jsou utvářeny téměř výhradně z bývalých členů ČSSD. Teď jim zbývá alespoň slušný státní příspěvek za dosažený počet hlasů. (Zajímavá je v této souvislosti připomínka, že v březnu 2010 údajně sdělil Mirek Topolánek členům Americké obchodní komory, že o den dříve na toto téma proběhla večeře skupiny politiků: K.Schwarzenberg, M.Kalousek, M.Topolánek a M.Zeman (Zdroj: J.Plesl LN).  

Dodejme  ještě  pár  drobností, které  jsou také  celkem snadno k dohledání na internetu:

-prezidentská  volba  2010  schůzka

A provalená  schůzka  Weigel/Šlouf. A  naprosté  selhání  tehdy předsedy  soc dem ve východních  Čechách a  živitele  asi  8-mi členné rodiny – Snítilého Jehož  hlas rozhodl o  druhém  prezidentském období  Klause na  Hradě.

Nicméně  jsou lidé, šířící názor,  že právě  Klausovo  vítězství  zásadně  ovlivnilo  i postavení  ruského Lukoilu v České  republice. Dám sem opět  přímou citaci z tohoto  zdroje:

http://aktualne.centrum.cz/ekonomika/grafika/2013/02/06/top-10-nejvlivnejsich-ruskych-byznysmenu-v-cesku/#4

která se  váže  k Zemanovcům:

Kromě Subajevem řízeného Lukoilu u nás působí ještě Lukoil Aviation, od roku 2008 držitel kontraktu na prodej benzinu a tankování letadel na letištích v Ruzyni a ostravském Mošnově. Spadá pod stejnojmennou matku registrovanou v Nizozemsku. Hospodářské výsledky nezveřejňuje, průhledný není ani jeho 40procentní akcionář ENE Investment. Jednatelem ,,leteckého“ Lukoilu je Martin Nejedlý, místopředseda politické strany SPOZ (Zemanovců). Lukoil před časem sponzoroval ruské vydání knihy Václava Klause Modrá, nikoliv zelená planeta.

Jsou  tací, co  bez jakýchkoli servítků tvrdí,   že  ten  kontrakt  pro Lukoil Aviantion , resp. místopředsedu  Zemanovců  Martina  Nejedlého,  byl zásadním poděkováním   za podporu  Klause  v jeho těžké  chvíli, jež  obstaral,  nejspíše  se  Zemanovým přímým požehnáním –  Šlouf a kterou jsme tenkrát  mohli sledovat na  vlastní vyvalené  bulvy  v přímém televizním přenosu  z Vladislavského sálu!

Tak  tohle  všechno  jsou na  internetu  Zemanovci.  To, co s požehnáním Mlhy stvořili  neblazí zjevové  české politiky jako  Šlouf,  Schlling, Grégr, Zbytek, Dryml.  A  samozřejmě  Miloš, co bude, bohužel prezidentem.  Už chápete, proč  jsem byl z výsledku prvního kola  tak zděšený a proč  jsem rezignoval na kolo  druhé?

Opravdu si neumím  vybrat, jakožto  nevinně  odsouzený, jestli chci být popraven  useknutím  hlavy  /Karl/ nebo  na elektrickém křesle  / Miloš/.

Ale  jednu  jistotu  rozhodně mám – že  SPOZ  je  dokonalý  podvod na  voličích.  Stejně, jako jím  byly  VV.       Kouzlem   všudypřítomné náhody  ve  stejný  okamžik,  jako  Zbytkův  mail, se na veřejnosti  objevily  informace o velmi zavánějícícm  financování  VV –viz  http://domaci.eurozpravy.cz/politika/65663-sokujici-reporteri-ct-prisli-s-desivymi-informacemi-o-strane-veci-verejne/

Rozdíl je  jen  v tom,  že  VV politickou mrtvolou.Bohužel na    rozdíl od Zemana  a  jeho  SPOZ .

U těch druhých  Dalíkova kasička, naneštěstí  pořád  funguje. Jsem velmi zvědav, zda  si  policie  pozve, při  vyšetřování  Zbytkova  mailu, k výslechu  také  aktéry  oné památné večeře o které se  ve  svém reportu z Hiltonu zmiňuje  Plesl. A  samotného  Plesla  také. Třeba  bude mít ještě pořád  nahrávku z toho Topolova  soaré  pro  vybrané americké a  české byznysmeny.  Těm by  tenkrát Topolánek  jistě  nelhal.

Dodatek

V diskusi  k tomuto  článku už stihl  nick Občan  dát  dva  linky  na  dva  další  Pleslovy  záznamy ze  seminářů  Amricko české obchodní komory.

Ten první s e týká Paroubkova  vystoupení v  roce  2010 před  volbami  a  ten d ruhý  Nečasova  referátu  tamtéž.

Vřele  doporučuji si je oba  přečíst.  A  všimnout  si silně posměšného tónu, s  kterým Plesl uváděl, co  říkal Paroubek. A  také pochvaly  tehdejší Nečasovy  vlezlosti.

A porovnat se  skutečností,  tak , jak ji známe  o  skoro  tři roky později.

A  snadno zjistíme,  kdo  z těch  dvou  politiků  byl  realista  akdo jen těžce  tlachal.

Pohledy  do miinulosti,  testované  realitou jsou  sakra  zajímavá  věc.

http://hn.ihned.cz/c1-43336540-paroubek-penez-ve-statnim-rozpoctu-bude-dost

http://hn.ihned.cz/c1-43336500-necas-chceme-mnohem-pruznejsi-pracovni-trh

Příspěvek byl publikován v rubrice Hodina vlka se štítky , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

53 reakcí na Zemanovci a Dalíkova kasička aneb znovuobjevení Ameriky Respektem -DOPLNĚNO!

  1. pepan napsal:

    malej, jistě nepatrnej a zanedbatelnej rozdíl:
    – kolik % dali nevzdělaní a hloupí levičáci v parlamentních volbách Šloufově SPOZ?
    – a kolik %, v těch samejch parlamentních volbách obdržely protikorupční VV od přemejšlivejch a informovanejch středovejch voličů?

    Netřeba zdůrazňovat, že co se morálně volních vlastností týká, jsou si MZ a KS rovni.
    Ale obávám se, že nějaký dohody z minula jsou včil passé.

    • Iveta Vilímková napsal:

      Pepane: dohody z minulosti opravdu passé nejsou, jen se modifikují a upravují ad hoc. Podceňovat tyto dohody znamená koledovat si o malér.

      • Občan napsal:

        Ono může být ještě leccos lecjak jinak. Protože Nečas právě dlí na koberečku u Stoibera v Bavorsku. A vzhledem k tomu, jak před svým odjezdem zdůrazňoval důležitost bavorského podílu na „českém“ vývozu do Německa a mektal o „českoněmecké deklaraci“ (aniž přitom byť jen jediným slovem zmínil MEZISTÁTNÍ SMLOUVU „O dobrém sousedství a vzájemné spolupráci“) bylo namístě mít se na pozoru.
        A jsem velice zvědav na Zemana, co bude říkat výsledkům této prapodivné návštěvy PREMIÉRA ČR u de facto bavorského „krajského hejtmana“.

        • Občan napsal:

          Oprava – na koberečku je u Seehofera.

          • Martin V. napsal:

            Ovšem Posselt a Pany tam budou nezávisle na tom, zda je bavorským hejtmanem Seehofer nebo Stoiber. Nečas bude skládat účty z prezidentských voleb. Smějící se bestie jsou holt tak nespolehlivé, že zvolí jinak, i když jim německé noviny v ČR, na Slovensku, v Bavorsku i v Rakousku jasně napíšou, co je správné.

          • Občan napsal:

            No, a máme to tu černé na bílem, pane Pelikáne (mimochodem, netvrdil Vy jste, že nějací sudeťáci německý tisk vůbec nezajímají?) :

            „Sudetendeutschen begrüßen Necas Worte
            Auf Zustimmung und Lob stieß die Rede des tschechischen Regierungschefs auch bei der Sudetendeutschen Landsmannschaft. Ihr oberster Repräsentant, Bernd Posselt verwies darauf, dass Necas ausdrücklich von Vertreibung gesprochen habe. Es sei eine mutige Rede gewesen.“

            On je celý ten článek vyživné počteníko. O to víc je třeba mít se před takovými Nečasy na pozoru.

          • Petr Pelikan napsal:

            Občane,

            nevím jak dobré jsou Vaše znalosti němčiny, ale asi tomu tiskovému vyjádření nerozumíte. Nečas nebyl v Bavorsku na koberečku. Opak je pravdou. O řeč v bavorském parlamentu nebyl požádán, ale byla jeho požadavkem. Že německý tisk komentuje oficiální politickou návštěvu českého premiéra a jeho výroky je víc než logické.

            Podívejte se i na ty videa.

  2. Občan napsal:

    Vlku,

    je tohle ono?
    http://www.drbna.cz/ke_stazeni/VynikajiciReferatZhoteluHilton-www.lidovky.cz.pdf

    Ono došlo v r. 2010 ještě k jednomu, a to neméně významnému setkání se členy AOK – pro změnu Nečas a Paroubek:
    http://hn.ihned.cz/c1-43336540-paroubek-penez-ve-statnim-rozpoctu-bude-dost
    http://hn.ihned.cz/c1-43336500-necas-chceme-mnohem-pruznejsi-pracovni-trh

    To, co tam pronesl Paroubek, se s děsivou přesností naplňuje bezezbytku. Zatímco Nečasovy „vize“ o snižování schodku HDP i SR dnes působí jako blouznění zmateného studenta střední ekonomické školy.

    • vlk napsal:

      Občane,
      díky za linky.
      Bohužel ten první je totéž, co jsem našel já, alenikoli nění toho Pleslova článku.
      Vím, že jeho doslovné znění napsal do jedné diskuse AKtuálně Pocestný, ale nejsem schopen to najít.

      Zbylé dva linky jsou pro mne nové. Neměl jsem o těchto vystoupeních ani potuchy.
      A hned o ty dva linky teď doplním svůj článek.
      Díky.

      • Občan napsal:

        Já ještě zkusím poškádlit net. Zatím ale pokaždé skončím na placených stránkách; což je i Váš případ.

        Jo, ty další dva odkazy mě také překvapily. A přimělo mě to přečíst další Pleslovy články; a zjistit, že je lze jako zdroj informací zkousnout 🙂

      • wiki napsal:

        Vlku, tady je to (stejne ?) primo z lidovek:

        http://www.lidovky.cz/tiskni.asp?r=ln_noviny&c=A100313_000054_ln_noviny_sko

        ke hledani neceho dalsiho bychom potrebovali (resp, prinejmensim JA ;-), ktery cte skvar 🙂 typu lidovky jen pokud je dostane zadarmo ve zlutem buse ci v letadle bych potreboval) trochu vic info…

  3. Jeff napsal:

    Tady platí několik axiomů, něco jako těch 101. Že to napsal Respekt. Což je šílená adresa vzhledem k.. ke všemu okolo sKarla a jeho TOP. Že něco leze na SPOZ, protože – a to je třeba přiznat – ze Zemana jde v Praze a na pravici hrůza? Přitlačíme na něj! My, co milujeme sKarla a jinak máme v hlavě úplný s*ačky…
    Podívejte a poslechněte si třeba v ČRo, co se děje okolo TUNELOVÁNÍ BULHARŮ ČEZEM. ČEZ nechápe, ČRo nechápe, Kalousek nechápe.. no nebudou chápat do té doby, dokud jim nepřistane jedna ale zato pořádná na solár. To funguje. Bulhaři budiž příkladem.
    Okolo Zemanovců a SPOZ je zajímavá jediná otázka: Kde vzal Kalousek prachy na TOP 09. Nic jiného. Ne pro nás – my to víme. Ale pro lidi okolo, co pořád nechápou a pomalu se nechávají tunelovat Čezem i tady v domovině a samozřejmě nejen ČEZem.

  4. Dedek napsal:

    Nebudu komentovat zda se to nebo ono stalo. Jenom podotknu .že kdyby nebylo SPOZ . tak ve volbách získá ČSSD o 4% hlasu více a možná o 7 mandátu více. Výsledek b\y byl stejný. Jenom místo většiny 118 hlasu by byla většina 111 hlasu. A nezměnilo by se nic.

    • Rošádek napsal:

      Přinejmenším by se pravděpodobně změnilo to, že z těch původních 111 hlasů by dnes zbylo tak 95. A tato vláda by byla svržena maximálně na třetí pokus. Takto máme za sebou neúspěšných 5 pokusů, a k dalším už asi ani nedojde, takže famiglii se podaří husarský kousek – vydrží celé volbení období.

      • Petrpavel napsal:

        Zapomínáte, že ČSSD stále drží bohumínské usnesení a že KSČM nemůže být tak hloupá a dát menšinové vládě ČSSD biamko šek na vládnutí, tu s ODS, tu s TOP 09, tu s VV Lidem)… Není dobré si něco nereálného nalhávat.
        Pak to dopadne jako vždycky (2006, 2010, 2014?).
        Chcete-li levicovou vládu, musíte volit lépe a moudřeji 🙂

        • Rošádek napsal:

          A Vy zapomínáte, že bohumínské usnesení bylo přijato – za kterého pak předsedy? V dnešní situaci, když by přišlo na věc, bylo by toto dávno vyhaslé 🙂 usnesení možná někým okrajově zmíněno, ale tato zmínka by byla rychle zamluvena.

          • Petrpavel napsal:

            Utěšujte se zbytečně. Vyhaslé by bylo byl-li by předsedou zvolen Dienstbier a podobné typy, a ne Sobotka s Haškem a podobné typy.
            Pročpak nebylo vyhaslé v roce 2006, v roce 2010, proč by mělo být vyhaslé v roce 2014?
            Těšínská jablíčka pro stále nenapravitelné tzv. středové.

          • Rošádek napsal:

            No já nevím, ale v roce 2006 i 2010 to bylo celkem irelevantní, ne? V roce 2006 byla přece abolutní plichta 100:100 (a Klaus promptně jmenoval Topolánka premiérem), a v roce 2010 byla přece pravicová stoosmnáctka. Žádné bohumínské usnesení neusnesení nepřišlo na pořad dne.

          • Petrpavel napsal:

            V tom máte pravdu, ale ČSSD nikdy o vládnutí s KSČM nejednala, a stále říká, že nebude. Proč ji zrovna tohle nevěřit?

          • Rošádek napsal:

            Pokud dobře rozumím současným „signálům“, nic takového momentálně ČSSD nevylučuje – aspoň ústy Sobotky určitě ne.
            Uvědomme si ten paradox – bohumínské usnesení bylo přijato za předsednictví Zemana, který už je nejen dávno pryč, ale má jinou stranu (skutečně „má“ ve smyslu „vlastní“, protože nese jeho jméno), a kromě toho oficiálně požádal komunistické voliče o podporu v prezidentské volbě, a každému je zřejmé, že právě to bylo rozhodující (už pro postup do 2. kola).
            A dovolím si ještě jenom malé rýpnutí: Volit „opravdovou levici“ skutečně znamená volit ty, kteří nám dvakrát spolunadělili Klause na Hrad? A nasadili kandidátku Bobošíkovou, která byla nyní jasnou kandidátkou krajní nacionalistické pravice?

    • Martin V. napsal:

      Měla-li by ČSSD o 7 více, měl by slepenec o 7 méně, tj. většinu 104 už při ustavení. A dnes by byl slepenec těžce závislý na „nezávislých“ či „nezařazených“ poslancích, které by od předčasných voleb odrazovala jen „důvěra voličů, kterou nemíní zklamat“ (čti bezpracný cecek), případně „státotvornost“ či „pevná hráz rudé variantě“ (čti obtížná pokrytelnost hypoteční splátky bez onoho cecíku).

  5. Petrpavel napsal:

    Říkám to pořád a říkat budu : volte tu nejlepší a skutečně levicovou tranu a nebudete se muset zabývat nějakými VV, Lidem, SPOZ, BoBo, Svobodnými, ANO 2012, TOP …, nějakými Zbytky, Šloufy, Topolánky, Dalíky,Chrenky, Mináči, Schlingy, Palasy… Plesly,Respekty, Kmenty, MFD, LN, HN,Pečinky … a jejich konspiracemi.
    Nenapravitelní tzv. středoví voliči aneb cesta z pekel do pekel.
    Veškeré ostatní komentáře jsou zbytečné dohady, odhady, výmysly, nesmysly, dedukce, predikce … odvádějící pozornost od syrové skutečnosti.

    • Rošádek napsal:

      Ještě jednou pro přehlednost sem: Volit “opravdovou levici” skutečně znamená volit ty, kteří nám dvakrát spolunadělili Klause na Hrad? A za tím účelem nasadili kandidátku Bobošíkovou, která byla nyní pro změnu jasnou kandidátkou krajní nacionalistické pravice?

      • Občan napsal:

        Raději „nacionalistickou pravici“ v podobě Bobule, než „premiéra“, který leští polobotky potentátům v Bavorsku.

      • Petrpavel napsal:

        Za prvé nevíte zda komunisté volili Klause (tajná volba), za druhé BoBo byla chyba, spíš hloupost. Jedna (!) chyba, hloupost. Nic na našich životech neovlivnila.
        Počítejte ty „chy“ ČSSD, ODS, TOP a tak dále…ovlivňující negativně milionů, a pak srovnávejte.
        Vsadím se, že volíte KDU-ČSL. Koho ti volili v prezidentské volbě? Klause tenkrát a teď Schwarzenberga …

        • Rošádek napsal:

          Pokud jde o moje volební preference, mýlíte se: nevolím KDU-ČSL. Přesněji řečeno už ne. Přesně od té doby ne, co zvolili Klause. A meldoval jsem jim to „už od Náchoda“: když zvolíte Klause, jste pro mě nadále nevolitelní. Nedali si říci, zvolili Klause, já jsem taky splnil slovo – a ejhle, hned vypadli z parlamentu. 🙂
          Jinak to, že komunisté alespoň v rozhodující míře ke zvolení Klause, je evidentní. Jinak by zvolen být nemohl.
          Ta chyba, jak říkáte, ke zvolení Klause dopomohla. A Bobo už to zcela bezostyšně přiznává, že přesně to bylo jejím úmyslem.

  6. jaa napsal:

    hmm, hezký sumář události před lety. Žže naše politická scéna skoro sakumprásk zavání, je obecně známo. Ale tahleta událost mi přímo smrdí. Proč no, nezdá se Vám zvláštní, že tenhleten politik obvodního významu, co vlastně nic zatím nic nedokázal – raketově vyletěl za poslední dva roky a dělal si gebíry na post nejvyšší|. Jestli psavci říkají pravdu, tak tenhleten mejl měl od 26.10. 2010. .Cože to , že najednou, když neuspěl, vzpoměl si na svou povinnost a rozdal vytištěný mejl velení, a hlavně novinám? Proč, zvlášť, když ve světových zvyklostech , neuspěvší – oznámí komu z postoupivších dá hlas. On jediný to neudělal… a spíš to vypadá , že bylo potřeba spíchnout nový plán a tohle je asi výsledek. Lidi rozhodli dle vlastního uvážení – dobře – špatně, kdo ví. V případě , že mejl někdo sestavil a poslal mu až včil, a on reagoval jak reagoval, pak je jen dobře. že jej lidi nevolili. Co je to za naivního politika, když jej nezarazí 2 roky vzdálené datum vzniku…
    A k tomu SPOZ, mno, v každé partaji jsou ?přeběhlíci? a lobisté ,tu víc tu míň Ale tady kromě pár nich, jsou většinou ve vedení lidé noví, neznámí – neprovaření. A k těm penězům. nikdo nepátrá jak k penězům došly. TOPka, Lidem, Veverky a to je v pořádku???? U těch je to čisté. To jen tak,
    Kde je pravda ukáže čas a další kroky … uvidíme, jak řekl slepý a šel do kina.

  7. jonáš napsal:

    Až na to, že ten Lukoil-Air nemá na letišti kontrakt, ale licenci k provozování cisternový autodopravy, za kterou letišti platí. Kontrakt má možná s ČSA a dalšíma společnostma, ale tam se zas tvrdí, že nabídl lepší ceny a servis než předchozí Shell. Tak nevim, jestli se nevychází zas z nějakýho vyděšení?
    P.S. ten nesmyslnej leak po desíti letech je od stejnýho Zbytka, kterýho otloukali Zemanovi o hlavu ve volbách, protože tehdy dělal řadovýho velitele v tankovym pluku, a musel by případně vyjet, kdyby to genštáb a úv požadovali? A kdo mu velí dneska? A už se ví, kdo si objednal ten inserát do Blesku a komu to doopravdy pomohlo? Tohle jsou tak vypečený hry, že to odmítám i sledovat, natož z toho něco usuzovat.

    • jonáš napsal:

      A že za tim stojí Plesl mě nepřekvapuje. Co za tim vlastně stojí věcně jinýho? Email s adresou odesílatele „Zbytek@někde“ si každej může upatlat v Notepadu za pár minut, stejně jako ty tvrzení z jakéhosi Hiltonu. To by musely „orgány činné“ přestat bejt nečinnýma a všechno to pořádně doložit, jinak je to relevantní asi stejně jako hovor uklízeček na schodišti. Že se Paroubek trefil (i s tim odvolánim šéfa ERÚ, byť pozdě a liknavě) mě nepřekvapí o nic víc, než že je Plesl s Topolánkem zcela mimo vyhrazenou místnost .. proto přece museli Paroubka odstřelit na bradavici.

      • jaa napsal:

        no, Paroubek se odstřelil sám, což je sice škoda a nejen pro jeho partaj rodnou, ale kdyby nedal na PR a nekopíroval či netrumfoval se s Topolánkem mohlo být líp… ale to mu asi došlo až pozdě… hmm
        Víte moc se mi líbí ,jak reaguje na psavce SPOZ….to jejich časté BEZ KOMENTÁŘE… tak to beru a taky jak je to sice vytáčí, ale nic s tím nenadělají… :-))

    • vlk napsal:

      Ten Zbytek nebyl žádný řadový velitel tankovýho pluku CO MUSEL VYJET, ale velitel 1. tankové divize ze Slaného!
      A ten Zbytek v Listopadu následně mluvil na sjezdu družstevních rolníků, asi týden po 17. listopadu ve smyslu, že je věrný syn svého lidu a své strany a že socialismus uhájí za každou cenu. Dávali to tenkrát v televizi a jeho vystoupení jsme viděl na vlastní oči!
      A tenLukoil, tak ten nemohl dlouhodobě prorazit. Až po prezidnetských volbách s eto ze dne na den změnilo. Ze dne na den. A na internetu je opravdu dost těch, kteří trvdí, že to byla odměna za druhé zvolení Klaus e za prezidenta.-

      • jonáš napsal:

        Velitel divize už si může dělat co chce? To jsem teda netušil 😉 jinak k tomu Luko Airu a co vlastně na tom letišti dělá se dá najít dost info na netu, abych si při zachování zdravýho rozumu mohl myslet, že to žádnej trafikovej šolich neni. A rozhodně ne ve formátu Openkarty nebo pražskýho ementálu pro Metrostav, to se dělá a dohaduje jinde. Konec konců, stačí se tam kouknout ven z těch ausláků, když člověk čeká na boarding, že tam dranděj i cisterny s jinejma nápisama.

      • jonáš napsal:

        Ale hlavně, co píšou dneska v Respektu, jako by bejvalo kdysi napsalo Rudý Právo.

      • Petrpavel napsal:

        No vidíte vlku, já kdyby tenkrát tanky vyjely, tak ve svém nadšení pro změnu bych možná skončil pod jejich pásy.
        Dnes (možná – není to jednoduché, těch kdyby je moc…) lituji, že nevyjely.
        Slovy klasika : to jsou paradoxy …
        Někdo prozře za dlouhou dobu, někdo nikdy. To myslím obecně. Možná i já si budu myslet za deset let zase něco jiného. Zatím to vidím takto. Není mým ani vaším rozhodnutím, že jsme tam kde jsme.

        • vlk napsal:

          No, ony ty tanky vyjely. Konkrétně 1. tanková divize – Zybtkova a pak ještě 10. Zapomněl jsme kdo jí velel.Nafasovaly ostrou munici Byly ve výchozích postaveních před Prahou, a rozhodně připravené revoltu rozstřžílet.
          Tohle nebylo nic pro nějaké velitele pluku. To bylo jen pro naprosté tvrďáky.
          A Zbytka nikdo nenutil, aby na sjezdu družstev hřímal, že splní každý rozkaz.
          A uniká mi jonáši, že někdo může výhradní distribuci kerosinuna uzyni a v Mošnově nepovažovat za trafikovej kšeft. Každý monol je trafikový kšeft. A tohle je monopol.

          • jonáš napsal:

            Jakou výhradní distribuci? Něco mi uniklo, nebo to maj kamuflovaný i nápisama na těch auťákách?
            „Letecké palivo na pražském ruzyňském letišti dodává několik firem, je mezi nimi například i Shell.
            Podle mluvčí ČSA Hany Hejskové obvykle zprostředkovává při technickém mezipřistání handlingová společnost, v tomto případě Czech Airlines Handling, především organizační zajištění. Doplnění paliva si domlouvá dopravce sám s některou z plnicích společností.“
            Co ovšem nechápu je tahlecta smlouva, ono má řízení letovýho provozu jakožto „kupující“ nějaký letadla? http://www.rlp.cz/docs/vz/R%C3%A1mcov%C3%A1%20smlouva%20o%20dod%C3%A1vk%C3%A1ch%20leteck%C3%A9ho%20paliva%20%C4%8D.%206_12.pdf — ale možná že „kupující“ je ve skutečnosti překupník, kterej to teprve těm společnostem fakturuje. Živnost volná 😉

          • jonáš napsal:

            A ještě ze stránek letiště Ákl Ávl: „Plnění letadel pohonnými hmotami zajišťují společnosti Agip, Lukoil, Shell a Total.“ Jasnej monopol, stejně jim to všechno vozí Čepro cisternama z Nelahozevse 😉
            Fakt mě těší, že maj ty novinový žvásty takovej odbyt a vážnost i u klientů, u kterých by to člověk jinak nepředpokládal.

          • jonáš napsal:

            No Zbytka nevim kdo nutil, ale on přece nebyl svym nejvyššim velitelem, a od vojáků se očekává, že splněj rozkazy .. pokud to samozřejmě nejsou hnusný komouši 😉
            I ty jeho slova, výchozí postavení a ostrou munici některý prameny zpochybňujou, ale já to pískat nebudu, nejsem historik respektu ani varšavský smlouvy.

          • Petrpavel napsal:

            Ten sjezd JZD jsem tehdy hodně sledoval, možná že si špatně pamatuji,ale ve mě pocit strachu ze zásahu vojsk žádné z vystoupení nevovolalo, jen naději – to byla ta trojice herců, jména mi vypadla z paměti.

  8. Rosťa napsal:

    Co se ze Zemana vyvrbí poznáme brzy. Dal bych mu na to na rozdíl od medií čas. Co můžeme očekávat od SPOZ je ve hvězdách a tam jsem trochu pesimista. V každém případě odkazy na Nečase a Paroubka by si modří měli povinně přečíst každý den dvakrát. Ať byl Paroubek jaký byl, je ho škoda. Neměl od socanů odcházet.

  9. Admirál napsal:

    Byl bych opatrný v hodnocení obsahu i zdrojů.

  10. tata napsal:

    DĚDEK…………BOHUŽEL v tomto se naprosto mýlíte…………Nebudu komentovat zda se to nebo ono stalo. Jenom podotknu .že kdyby nebylo SPOZ . tak ve volbách získá ČSSD o 4% hlasu více a možná o 7 mandátu více. Výsledek b\y byl stejný. Jenom místo většiny 118 hlasu by byla většina 111 hlasu. A nezměnilo by se nic.

    nikoliv nebot by Klaus musel dát sestavit vládu PAROUBKOVI…………TUDÍŽ JE skorem jasné že by minimálně polovina VV PŘEŠLA K NĚMU…………

    • Petrpavel napsal:

      tato, je to těžké po prohře zkoušet „kdyby“, ale když už jsme začali, tak :
      Klaus by musel pověřit Paroubka sestavováním vlády jedině tehdy, kdyby přinesl svou 106-tku (ČSSD+KSČM+VV). A jak víte, ČSSD má koalici s KSČM zakázánu vlastním usnesením, takže by to dopadlo stejně špatně, poněvadž hlasů proti koalici s KSČM, byť by ji Paroubek asi chtěl, by bylo do, a stejně by ho vyexpedovali sami rozhádaní straníci.

Komentáře nejsou povoleny.