MH17, co se děje za oponou ?


napsal Kchodl, přispěli PB a  ZH

Poslední vývoj kauzy sestřelu malajského letu MH17 nad Ukrajinou probíhá již mimo stránky prolhaného manipulativního mainstreamu, tedy většinou. Už jen z toho je vidět, že situace se obrátila a pešek je nastraně Západu a Ukrajiny.

Po mnoha peripetiích dochází konečně k odvozu trosek MH17 doHolandska, kde by měla být vyšetřovací komisí postavena maketa letadla, na které bude podrobně prozkoumán mechanismus sestřelu.Holandsko, vedoucí toto vyšetřování, jak po stránce letecké v gesci
ICAO, tak po stránce kriminální v gesci holandské prokuratury, se ktomu od začátku stavělo natolik laxně, že to nemá v celé dlouhéhistorii vyšetřování leteckých katastrof obdoby.

Již v den sestřelu začalo ostřelování trosek houfnicemi a raketometykyjevských sil. Zjevně v úmyslu nepřipustit přístup záchranných avyšetřovacích orgánů. První na místo dorazily síly OBSE, které namístě věcně vzato neměly vůbec co dělat – měly pouze zabezpečitpřístup k troskám expertům na letecké nehody, vyslaným podle ICAO. SOBSE naštěstí přišli novináři a fotografové, kteří fotografie v plnémrozlišení publikovali na netu zadarmo, jelikož je mainsteam přílišnechtěl a tudíž je nikdo stejně nechtěl zaplatit.

Nikdo nejevil ochotu se na místo nehody dostat, všechny zúčastněnéstáty z NATO se vymlouvaly na válečnou situaci a respektovalystanovisko Kyjeva, který celou dobu trosky a přístupy k nim sporadicky ostřeloval. Jediná vyjímka byli Malajci, kteří po dvou týdnech blokování v Kyjevě přejeli do Doněcku a odtamtud se dostali k troskám.Převzali také od povstalců letové zapisovače. Jejich vlak a autokolonabyly kyjevskými silami ostřelovány, ale neodradilo je to. Dva týdny od nehody do první návštěvy leteckých vyšetřovatelů, to taky ještěnebylo.

Následně se čtyři měsíce nedělo nic, až na opatrnou předběžnou zprávu,která pouze konstatovala, že letadlo bylo sestřeleno. Zúčastněné státymimo Malajsie podepsaly dohodu o mlčenlivosti a vetu na zveřejnění čehokoliv.

Teprve pobouření v Malajsii vedlo ke stížnostem a tlaku ICAO, kterévyústilo konečně k odvozu trosek – po čtyřech měsících od katastrofy.Další rekordní údaj, vztahující se k této kauze. Nicméně i to proběhlo podivně, nebyly sesbírány všechny trosky, na místě zůstaly i části s průstřely. Normálně při jiných nehodách se při odvozu trosek prosívá izemě, aby něco nezůstalo a nebylo opominuto. Odvoz je po kamionech,bez ostrahy. Doufejme, že se žádný kamion po cestě „neztratí“.

Jak jsem uvedl už v minulém příspěvku, při odvozu se povedlo trosky znovu vyfotografovat a byly nalezeny také dvě malé střepiny v kabině.Stále si myslím, že mohlo jít o kousky leteckých granátů. Ale jak jsemuž psal, těžko soudit ze dvou kousků, mohou být úplně netypické. Takéto mohou být střepiny z neřízených raket S-5 či S-8, které nosí jak
Su-25, tak Su-27 k útokům proti pozemním cílům. Nebo to může pocházetz pozemního ostřelování trosek kyjevskými silami.

Co je možná důležitější, při nakládání trosek na valníky se konečně ukázala i pravá strana kabiny. Ta je poškozená, ale velmi málo. Vypadá to na výletové otvory po střepinách a průbojných nábojích. Přidalo to tak do seznamu další indicie proti BUKové hypotéze.

Při posouzení všech indicií v jejich vzájemných souvislostech je stálejasnější kanónová hypotéza, o BUKu již nikdo neuvažuje, sestřel kanonem se mezi odborníky stal totálním mainstreamem. Další okolnosti, například pátrání po svědcích, záznamy z radarů, informace z videa nejen ruských novinářů, fakta potvrzená Kolomojským, … všechno vede k tomu, že se jedná o zfušovaný atentát na Putinovo letadlo. MH17 doplatil na to, že měl stejné barvy a byl ve špatný čas na špatném místě.

Další tlak na vyšetřování pochází od slovutné holandské právnické firmy, specializované na vyšetřování leteckých nehod, která zastupuje německé a holandské rodiny obětí. Tato firma je expertem na letecké právo, předpisy ICAO, letecký provoz. Vysoudili rekordní sumy – a tlačili na vyšetřování – už v případě KLM na Kanárských ostrovech,atentátu na El-Al v Amsterodamu, … o jejich dlouhých prstech svědčíi to, že procpali zprávu do Reuters. Viz:

http://www.reuters.com/article/2014/12/05/us-ukraine-crisis-mh-idUSKCN0JJ1OK20141205

Současně se velmi aktivizovali i Malajci. Pronikli do obou vyšetřování, leteckého i kriminálního. S tím, že žádnou „dohodu o mlčenlivosti“ nepodepsali a nepodepíší.

Tudíž snad můžeme opatrně doufat, že pravda vyjde časem najevo.

Tolik pro tuto chvíli kchodl. Rozhodně není jediným kosířem, který  dění okolo malajského Boeingu dále sleduje. Přidám to, co mi přeposlal PB, který se touto materií zaobírá nadmíru pečlivě.

Objevil záběry na přepravu trosek:

http://www.timesofmalta.com/articles/view/20141206/world/mh17-wreckage-convoy-reaches-poland-en-route-to-the-netherlands.547123

Mají to aspoň zakryté.
Dále- na samém konci videa na stránce http://www.app.com/videos/news/world/2014/12/06/19974681/ záběr, který jsem přiložil jako přílohu. Jelikož modrý pruh a šedá barva byla na 9M-MRD ve spodní části, nedokážu vysvětlit původ očazení – mohlo samozřejmě vzniknout až při/po pádu.
Zbytky Boeingu zanechané Holanďany na místě. Jeden snímek, který jsem dal do přílohy (název končí 08c_o), zachycuje dokonce nějakou větší kost. Jestli je lidská, nesvědčilo by to o pečlivém zkoumání trosek. Navíc na zbytcích vraku ponechaných osudu na Ukrajině jsou vidět poškození patrně „rychle se pohybujícími objekty“!!!!

A shodou okolností mi došel ještě  příspěvek od  dalšího kosíře -ZH.  Který mne upozornil na platné znění smlouvy ICAO, konkrétně článek 26 Hovoří o tom kdo má právo vyšetřovat havárii.

D8m to sem  v  anglické a  ruské jazykové mutaci,  které asi uspokojí nejvíc e cizích jazyků znalých kosířů

AR AR1Zdá se vám, že vyšetřování  jedné z největších leteckých katastrof  v dějinách  se řídí tímto článkem?

Mně ne. Zejména od  té doby ne, co jsem si prohlédl video, na které mne upozornil opět PB.

https://www.youtube.com/watch?v=MaKYoNr7DLQ

V první části ukazuje  trosky, které holandští vyšetřovatelé evidentně  nepovažovali za hodné své pozornosti a  dalšího zkoumání v  Holandsku, přesto, že  se jedná o podstatné částí trupu, včetně  křídel…..   Stačí si  porovnat  tenhle přístup s  tím, jaký  řadový policajt z Horní Dolní, když vyšetřuje  bouračku, kde jsou mrtví a zranění , od které  ujel řidič. Tedy pokud  tím řidičem zrovna není  „mazánek“  Janoušek. Kdy doslova  je hledána  i ta nejmenší střepinka skla nebo šupinka  laku…

Nemluvě  o informacích svědků, v  druhé části videa o tom, že  v blízkosti Boeingu skutečně  pozorovali  vojenské letadlo…. Případné námitky, že  jde o ruský zdroj a tedy nutně o propagandu, neberu. Ty trosky  tam skutečně Holandané nechali.  A  o těch stíhačce ostatně referuje  i video BBC , natočené na místě  tragedie  hned po tom, co se  stala. Dokument, zatím, na Tubce  naleznete  zde:

Ale dnešní trumfové eso a jsme si nechal úplně nakonec! Včera hodil obrovský kámen do poklidného rybníka  vyšetřování -nevyšetřování tragedie  letu MH 17 a jeho příčin, britský Sunday Times. Který  patří do skupiny Times – tedy toho novinářsky  nejprestižnějšího titulu, který si lze  vůbec v  žurnalistickém světě představit! Aby nebyly  žádné pochybnosti o zdroji článku a o tom, co se v něm píše, dám sem jeho screenoshoty. A  samozřejmě , že  článek zařazuji okamžitě  do Fakt o Ukrajině!!!

Prostě Ukrajina  byla  varována  mezinárodní leteckou organizací  Eurocontrol, aby uzavřela  vzdušný prostor nad  Donbasem, což  přes toto zásadní odborné upozornění NEUČINILA!!!! Ještě  se ptáte , kdo zavraždil pasažery  z MH 17? Já myslím, že  věc je jasná. Ten , kdo tragedii mohl zabránit. Jen trochu, malounko  chtít. Kdo byl na rizika  upzorněn nestranou expertní organizací. Kyjev!

AR2AR3 AR4 Takže  to bychom měli…. Opět, mohu konstatovat – na Kose jste si tohle mohli přečíst už 18.července. Tedy  den po sestřelu… Tehdejší odhad Kosy, nyní potvrzují i velké mezinárodní autority.

Reklamy
Příspěvek byl publikován v rubrice Hosté se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.