Vtip na tento den


jeden moc pěknej!

Somálsky emigrant přijede do Teplic
=========================================

Zastaví prvního člověka, kterého potká a řekne mu:
„Díky, pane Čechu, že mě necháváte v téhle zemi a zajišťujete mi ubytování, stravování, lékařskou péči a vzdělání zdarma!“
Muž ale odpoví: „Ne, mýlíte se, já jsem Rom.
Somálec jde dál a potká dalšího kolemjdoucího:“Děkuji za vaši krásnou českou zemi!“
Ale kolemjdoucí odpoví:
„Já ne Čech. Já Vietnamec.“
Somálec jde dál, potká dalšího kolemjdoucího, potřese mu rukou a řekne: „Díky za báječné Čechy!“
Kolemjdoucí řekne:“
Nejsem Čech, jsem Arab!“
Somálec nakonec potká krásnou ženu a podezřívavě se zeptá: „Jste Češka?“
Žena odpoví:“
Ne, jsem z Ukrajiny.“
Somálec je zmatený a ptá se: „A kde jsou proboha všichni Češi?“
Ukrajinka se podívá na hodinky, pokrčí rameny a odpoví: „Asi v práci!“

Příspěvek byl publikován v rubrice Politické vtipy se štítky . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.