Vánoční dárek od Targuse vlkovi


napsal Targus a život

Dostal jsem před Vánoci řadu mailů od kosířů. O těch, které znám i od těch, které neznám. Nicméně jeden  nich byl zcela vyjímečný. Jak sami posoudíte.  Napsal ho Targus. Který, není to zas  až tak dávno byl zabanován na blozích Aktuálně a přišel na Kosu. Kde dostal autorský prostor. Před nějakým časem ovšem jsme se názorově rozešli v hodnocení Marshallova plánu a jeho významu pro poválečnou Evropu. Z počáteční diskuse se stala otravná trollovina a dnes bohužel začíná můj denní program dost humusoidní prací, kdy musím otevřít mail od Targuse. Nejsme zvyklý ustupovat a soukromá korespondence je pro mne soukromá.

Nicméně následující Targusův mail si rozhodně nenechám pro sebe. Týká se Kosy, týká se i mne osobně. Sděluji, že jsem si tenhle mail uložil na zvláštní disk a dále , že tam mám i mail s plnou Targusovou identitou. Pro případ, že by se náhodou uskutečnilo to, čím vyhrožuje. Abych to mohl předat příslušným orgánům.

Nicméně – už nějaký čas zcela vážně přemýšlím nad tím, zda Kosu vůbec držet a jak. Vzhledem k tomu, že vedle Targuse mám v současnosti co do činění ještě s jedním podobným trollem, který zatím jen mailově otravuje každý den,  říkám si, že vlastně není o čem přemýšlet!  Ne v okamžiku , kdy se vám v poště objeví toto:

Od: targus@centrum.cz
Komu: petr vlk <vlkp@post.cz>
Datum: 25. 12. 2015 19:54:48
Předmět: Re: SU-24 M, dole

 

Vážený vlčku, šedý bočku,

praxe je taková, že kdybych po dnešním odpoledním „án tré“ se zeťákem jen prstíčkem kývnul, poskytl by mi přesný návod, jak zahltit server, jak vám poshazovat z Kosy libovolně vybrané články, průběžně pod nimi blokovat diskuze, zrušit a vykrást vám komp, atd., atd.

Možností, jak vám škodit a sejřit vás, je nepřeberně. Postačí mít přístup dvěma, třemi kompy na volné wifiny současně (což mám), dále pár kontaktů na lidi, kteří jsou pro každou srandu tohoto druhu (to mám po dnešku taky), a osypete se z toho.

 

Leč za takovou námahu mi jeden prchlivý a domýšlivý stařík prostě nestojí. MOŽNÁ, že když mne někdy v budoucnu opravdu nastartujete na první našlápnutí, zašlu naši konverzaci Vidlákovi, Lexovi nebo jinému vašemu oblíbenci. Ať se pokochají vaším výrazivem a diskutérským uměním.Překvapený

Ale v současné době vám vaše kosířské bábovičky bourat nehodlám. Klidně si je plácejte dál. Pokud nejste zcela zaslepen hněvem, dáte se občas i číst.Mrkající

Targus

Opravdu nemám sebemenší zájem investovat  svůj čas do aktivit, které končí takto. Jo dárky k Vánocům si člověk opravdu nevybírá.

 

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Hosté se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.