Editioral


Vážení Kosíři a vážení posluchači Slobodného vysielača

Omlouvám se tím to, za to, že na Vaše maily reaguji , v lepším případ ěs velkým zpoižděním  nebos tále častěji  – vůbec. Není to tím, že bych zpychnul , nevážil si Vašich názorů nebo upozornění, ale prostě jen tím, že nestíhám! Naprosto nestíhám. Už vůbec nic. Mám pro Kosu rozepsáno asi 8 článků a nejsem schopen je dokončit.

Ze zdravotních důvodů jsme musel omezit počet hodin, které věnuji práci s počítačem. A lepší už to nebude. Nutnou podmínkou pro mne je  zmizet od počítadla nejpozději v 19,00 hod večer. S výjimkou Hodiny vlka na SV SK.

Vždycky ráno “ s hrůzou“ otevírám mailovou schránku s tím, kolik dalších mailů z ní na mne vypadne. A opět jsem na počtech 50-70 denně. Nezvladatelné množství. Protože ve většině z nich jsou odkazy, vtípky a tak podobně. To nelze zvládnout  za pár vteřin.

Zpravidla mne to stojí celá dopoledne. Aniž bych odpověděl!  Mám li to všechno nějak projít. Protože ke standardní poště od kosířů se přidává stále víc e mailů od posluchačů Slobodného vysielača.

Prosím proto o pochopení že:

1- neodpovídám,

2- že odpovídám pozdě, když už

3- že se nepouštím do  polemik.

ale zejména o následující:

  • prosím, posílejte, když už , zejména autorské příspěvky. S těmi nemám problém
  • minimálně na nějakou dobu zastavte posílání vtípků a vtipů. Mm toho tolik, že bych mohl vydávat svou verzi Charlie Hebda – nejméně tři čísla po sobě
  • to s těmi vtípky  a karikaturami neplatí, pokud  jste autory takového vtípku nebo obrázku. Autorská dílka jsou vítána vždycky!!!!

Děkuji za pochopení.

vlk

Příspěvek byl publikován v rubrice Hodina vlka se štítky . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.