Běžný Abdullah Imigrant -část II.


napsal jezevec – dokončení ze včerejška

OK. Nikdo je tady nechce a oni to vědí. Proč tedy přicházejí?

Nevědí to. Obrovská část BAI naprosto nemá ponětí o Evropě. Někteří získávají informace z našich imbecilních televizních seriálů, někteří ani to ne. Oni neřeší, jestli je někdo chce nebo ne – oni prostě jdou „někam jinam“, tak jako je to u nich zvykem. V rodinách, kde není neobvyklé mít deset dětí, není možné, aby několik generací všichni zůstali doma, nedokázali by se tam uživit, a ani by se nevešli. Migrace další generace je přirozený způsob sukcesívního chování.

Dokud do Evropy přicházela hlavně ekonomická oligarchie a hlavně jen po desítkách, nebylo to tak vidět. Frau Merkel a její wir schaffen es spustilo skutečnou tsunami – nikoliv mezi tzv „uprchlíky“, ale hlavně mezi převaděči. Náhle se objevily letáky a dokonce inzeráty, jako cestovní kanceláře – chcete zkusit štěstí v Německu? Pojedte s námi, Jeder ist Wilkommen. Náhle měl šanci každý. Nebo to aspoň tak vypadalo.

A muslim si vůbec nepřipouští, že by ho někdo nechtěl – on je přeci ten vyvolený ubermensch. Nejen že si tedy všichni BAI myslí, že jsou všude vítáni a že tak šikovný pastevec koz se prostě uplatní kdekoliv – on může klidně dělat generálního ředitele, nebo pilotovat stíhačku. Oni si navíc i myslí, že každá evropská žena je běhna, která přímo touží po spalujícím erotickém dobrodružství s tmavou rasou. Zkuste BAI říci, že vypadá jako cikán, a že by si o něj průměrná Evropanka ani neopřela kolo, protože se jí smavá kůže hnusí –  tak moc tomu nebude rozumět, že se ani neurazí.

A kolik bysme dostávali v Česku? Ptá se mně BAI, jen co pochytá kontext.

Spolehlivá otázka, jak dostat strejdu jezevce na smeč.

Hraju blbýho: jak to myslíte – dostávali?

BAI se zlobí – no kolik bysme dostávali, kdybychom požádali o azyl v Česku?

Jezevec stále nechápe. Za co byste chtěli co dostávat?

BAI je šokován, jako když poprvé vidí ženu v plavkách. No sakra přece …. KOLIK, VOLE?

Opravdu BAI většinou vůbec nechápe, že k obdržení nějaké hodnoty, tuto hodnotu musí někdo vytvořit a je třeba ji odebrat  tomu kdo vytvořil a pak teprve lze něco DOSTAT. Dává jim to přece Alláh!

Jen ti skutečně nejvzdělanější intelektuálové chápou evropský daňový a sociální systém. Pro BAI se v bohaté Evropě přece všechno fasuje. Každý DOSTANE dům, každý DOSTANE prachy, každý MÁ NÁROK na sociální zabezpečení a zdravotní péči, MÁ NÁROK na výuku jazyka a školy pro děti. Kde se tyto hodnoty berou a kdo je vytváří, BAI upřímně neřeší – Alláh to tak přece chtěl!

Povídám: dostali byste šanci, stejnou jako mám já. Šanci makat a vydělat si.

Údiv. No dobře – ale kolik bysme k tomu DOSTALI?

Pozn.jezevec: Domnívám se, že tady někde jsou kořeny násilného extremismu v druhé a třetí generaci imigrantů. Již pochopili, že se nic nedostává, že jejich rodiče musí tvrdě makat. Pochopili, že oni jsou a vždycky budou občany druhé kategorie. Blondýny se po nich ušklebují a na vysněný dům nikdy mít nebudou, tím spíš že ho nedostanou. Bílý ďaur má – on DOSTAL dům. A nepodělí se! Je třeba ho zabít. Uvolní se jedno pracovní místo, a zbude prázdný dům ….

Prasata. Dostanou jídlo a vodu a za sto metrů to odhodí na zem. Jen berou a nepracují. Dostanou šanci žít v míru, a využijí jí k osahávání a napadání žen. Nejsou za nic vděční.

V islámských kulturách nemá lidský život takovou cenu a takovou důstojnost, jako u nás. (Nejděsivějším atributem islámu pro mě vždycky byl ne jejich fanatismus, ale jejich fatalismus, pozn.jezevec). Když nám umře dítě, je to ta největší tragédie, které mnozí uleví jen tím, že své dítko následují na věčnost. Když umře dítě muslimovi – všimne si toho, ale bere to jako fakt, že Alláh to tak chtěl. A z toho se přece netruchlí, když to tak chtěl Alláh.

Je válka – Alláh to tak chtěl. Válka přešla – Alláh to tak chtěl. Nemám-li co žrát, nemá smysl se nějak moc snažit a třeba si hledat práci, protože Alláh to tak chtěl – a podobně tak kdyby Alláh chtěl, jídlo a nebo alespoň pracovní příležitost se zázračně objeví. Takže když BAI dostane vodu a jídlo a sprchu a teplou postel – je samozřejmě vděčný. Nikoliv ale evropskému ďaurovi. Je vděčný Alláhovi, který mu to zajistil. Sluníčkový vítač a německý daňový poplatník je jen jakýsi prostředník, Alláhovy ručičky, které fyzicky nehmotný Alláh nemá, ale které laskavý Alláh zajistil a poskytnul. Navíc jsou ty chodící Alláhovy ručičky trochu hloupé, že tohle nechápou, a jejich nositel se na něj usmívá jak blbeček, a myslí si, že se zasloužil, že jsem mu něco dlužen. Prdlačky jsem mu dlužen! Alláhovi a jen Alláhovi patří veškerý vděk a úcta, neb nebylo-li by vůle a moci Alláha, nebyl by ani vítač, ani německý daňový poplatník, samozřejmě ani německý blahobyt sám o sobě, a mně by nebylo dopřáno se do toho Německa ani dostat. Tak proč bych se sebou tahal těžkou flašku vody, a sendvič s bůhvíjakou matlou? Teď už jíst nepotřebuju, a za hodinu mi dá Alláh zase. Jestli nedá – chtěl to tak, a má to tak být. Inšalláh.

Proč nepracujete?

Ale my bychom samozřejmě chtěli pracovat, praví BAI.

Jenže BAI mají poněkud nepraktické představy o svém uplatnění. Ta méně vzdělaná část, často i negramotná – má naprosto jasnou představu, že bude „někde pást kozy“ nebo „pomáhat strejdovi s pizzou“, případně „dělat kebab“ neboť po něm se přeci všichni Evropani mohou jen utlouct – dostanou za to korunu/denně, a to jim naprosto stačí na ten dům a mercedes a dlouhonohou blondýnu, což v Evropě má přece každej. O sociálních nákladech, zdravotním pojištění, daňovém systému a byrokracii v podnikání – o reálné hodnotě peněz – nemají ani tušení. Na pasení koz tohle nepotřebujete, a proč by to jinde mělo být jinak. Hej, u vás nemáte kozy? To je super, raduje se BAI. Ukážu vám, pitomečkové, co to je koza, a budu boháč. V každým pankejtu se nějaká může pást, a budu mít zajištěnou práci navždy.

Ta vzdělanější část je samozřejmě surově zpruzelá, že hned nedostali ten dům a mercedes a dlouhonohou blondýnu, což v Evropě DOSTANE přece každej. Jako si myslíte, že já když budu doopravdy pracovat, že HNED nedostanu adekvátně vysokou mzdu, tak jakou máte vy? Že neumím jazyk, nemám odpovídající kvalifikaci, neplatí mi u vás můj diplom, a nemám potřebné reference – to je přece vaše vina, já podřadnou práci dělat nebudu. Nabídněte mi dostatečně důstojné pracovní uplatnění, a já vám pak předvedu že něco umím. Nebo snad dáte mi, chachacha, sto éček za to, že budu s rukama v klíně čekat na lepší nabídku?

WASS???

Sto éček každej tejden??????

Za to že nebudu nic dělat?????????? To jako myslíte vážně?

No, hoši, jestli na tom fakt trváte, tak hloupější kdo nebere …. A kolik bysme DOSTALI, kdyby nepracující manželka měla čtyři děti?

A rozjede se vláček ….

Naši předkové, když emigrovali do ciziny – snažili se co nejdříve a nejupřímněji splynout. Naučit se jazyk a chovat se jako domácí, jejich děti už i mezi sebou mluví jazykem hostitelské země. Vy vytváříte ghetta, a přinášíte si do nich stejné problémy, ze kterých jste utekli. Proč?

Ale my přece nepřicházíme do Německa proto, abychom se stali Němci, povídá BAI. My jsme hrdými příslušníky svého národa. Na něm nic špatného není, a naprosto není důvod se ho vzdávat. My nepřicházíme do Německa stát se Němci, ale vydělat prachy a zabezpečit rodinu. Nebo vy se snad vzdáváte své kultury a jazyka, když jdete do práce? Není rozdíl, jestli jdete do práce na osm hodin, nebo na osmdesát roků. Je to jen pitomá práce. Naše kultura je dostatečně kvalitní, nepotřebujeme ji měnit podle pracoviště, vy to taky neděláte.

Dobře, tak jinak. Jestli se nechcete stát Němci, tak proč lezete sem a proč doma nebojujete? Je vás tady tři miliony, dalších asi pět milionů je někde na cestě, dalších lidí co ani nikdo nespočítá je v lágrech v Jordánsku a samotné Sýrii. Není vám blbý, válet se v Německu na dávkách – a Bundeswehr aby za vás bojoval? Nějakým způsobem na cestě je půlka syrské populace, deset milionů lidí. V tom počtu, který nejmíň tisíckrát převyšuje jakoukoliv armádu, kterou by Evropa byla schopná poslat vám na pomoc – byste nějaký ISIS nebo Asadovy gardy utloukli čepicema. Tak proč mladí zdraví chlapi utíkají, namísto aby bránili svou vlast?

Další tutovka, jak nahněvat zejména syrské BAI. No ja, bránit svou vlast. Ale koho? Vládní vojska nás střílí z jedné strany. Asadovy gardy z druhé strany. Rusáci a ISIS ze všech stran. Do toho celá řada lokálních vůdců a jejich soldatesek, nebo obyčejných gangsterů co současné bezvládí pochopili jako šanci zvýšit svůj vliv. V podstatě se střílí každý s každým,  hodný není nikdo. Není tedy ani tak problém, proti komu bojovat – jako je fakt problém, s kým se spojit a za koho bojovat. Dneska do Evropy zdrhá prostě ten, kdo střílet nechce, protože momentálně se bojuje tak trochu všude. Potřebujeme někde počkat, kdo vyhraje. Pak se k němu přidáme. Takhle to děláme už šest tisíc roků, a nikdy to nebude jinak.

Představ si, bílý ďaure, povídá BAI z Kurdistánu: u nás když chlapec dospěje do jatečného věku, sejde dolů ze vsi na hlavní silnici, počká si na normální linkový autobus, a jede do oblasti „kde se bojuje“. To „se“ ví, kde „se“ bojuje. Tam zase vyjde nahoru do hor, přihlásí se u vlastních, nafasuje kalšnikov nebo loveckou kulovnici, a rok či dva-tři tam běhá po horách a bojuje. Často ani neví proti komu, a určitě neví proč. No a pokud to přežije, tak zase sejde z hor dolů na tu hlavní silnici, sedne si na ten normální linkový autobus, a jede domů. A nebo někam jinam, protože mezitím jeho domovskou vesnici už někdo vypálil a vyvraždil, nebo jí vládní vojska srovnala se zemí při náletu, a kdo přežil tak se přestěhoval o dvěstě kilometrů dál.

My se opravdu nebojíme války, u nás je nějaká lokální válka v podstatě pořád. Takže stejně tak pořád, pořád se někde přeskupují miliony lidí. Někdo nás vyžene, pak zase my vyženeme jeho, pak přijde někdo silnější a vypráská nás všecky, pak přiletí bitevní vrtulník a pokropí to z kulometů, a za další generaci se zase vrátíme zpátky, to je skoro náš životní styl. Někdy to někde překypí a pár set tisíc lidí zůstane celou generaci někde v zahraničním lágru, je to tak. Takže když nás někdo pozve, že jeder wilkommen, nemáme problém přijít – stále to někdo potřebuje, odněkud odejít a na chvíli se schovat. Na podstatně větší rozlohu Německa se klidně vejde deset nebo dvacet milionů uprchlíků, proč by ne. Jste bohatí a máte víc místa, máte průmysl a práci, Sie schaffen es. Někdo zůstane a někdo zase půjde dál, proč by s tím měl být problém, my takhle žijeme staletí, a jsme tady furt.

Tak ještě jinak. Prcháte před islámským státem. A přinášíte si s sebou – islám. A řežete se mezi sebou ještě v lágrech. Copak jste úplně blbý?

Jedna ze spolehlivých metod, jak BAI opravdu rozzlobit. My jsme ten hodný islám, nenásilný. Násilní jsou ti druzí. Proto je potřeba je vyvraždit. Připadá vám to absurdní logika? A co si představujete pod takovým slovem – absurdní? Je snad naše vina, že se musíme bránit? Až nebude koho zabíjet, nebudeme to dělat. V jádru jsme mírní a islám znamená mír.

Jsou tedy všichni muslimové v principu násilní, a radikální se od neradikálního liší jen datumem?

Nebo jak poznáte muslima, který vás chce zabít?

Snadno, praví BAI. Právě podle toho, že je poznáte. Korán nenutí muslimy, aby se odlišovali nějakými vnějšími znaky. Pokud půjdete opravdu ke kořenům islámu, muslim má jen tři pravidla: a jen jedno z nich je skutečně neoddiskutovatelné. Měl by dávat zakát, jednu desetinu svého příjmu na chudé, to jsme okoukali od křesťanství a je to dobré. Neměl by brát úrok z peněžních operací, to je nečistá práce příslušná nečistým židům – i když islámské banky to dovedou obejít stejně dobře jako čeští lichváři, prostě u hypotéky podepíšeš směnku na vyšší částku než sis půjčil a jakože neplatíš úroky. A jednou za život bys měl vykonat Hadždž, posvátnou pout do Mekky – ale když na to nemáš prachy, Alláh se zlobit nebude. To je všechno! Neexistuje důvod, aby muslim vypadal jinak a choval se nějak viditelně – pokud sám nechce se odlišovat a vypadat jinak. Ale to už pak není islám, to je fanatismus. Ta touha se odlišovat a být vidět, touha po jinakosti a její explicitní manifestace – často i spojená s touhou šokovat (oblečením), potřebou urážet (halal porážkou zvířat), a provokativně omezovat jiné (přizpůsobte se vy mně) – ta je atributem fanatismu, který je latentně přítomen v téměř všech náboženstvích, ale v moderním islámu rozhodně nejvíc. Islámu, kterého se bojí i vzdělanější BAI. Zejména ti, co na vlastní kůži poznali nějakou formu fanatického násilí za projevy „jiného“ islámu, a prchli před tím do Evropy.

Korán (pravil vzdělaný imán, tedy cosi jako muslimský farář, pozn.jezevec), tak jako většina svatých knih, není dokonale homogenní. Najdete v něm výklady pro téměř jakýkoliv model chování. Například v něm nenajdete zahalování žen. Například najdete v něm omluvu pro pití alkoholu i bezpočet příležitostí neošklivit si potravu hostitele. Tolik populární zákaz vepřového je relativizován celou řadou jiných instrukcí o chování se na cestách a na návštěvě.

Takže pokud řeknete muslimské ženě: dej si se mnou panáka a ten hadr z hlavy si sundej – a ona odpoví, ale mně alkohol nechutná a ten šátek je mi příjemný, nemusíte se bát. Ale pokud řeknete muslimské ženě: dej si se mnou panáka a ten hadr z hlavy si sundej – a ona odpoví, ale mně alkohol zakazuje moje náboženství a ani ty bys ho neměl pít, a ten šátek je manifestační exploatace mé příslušnosti k islámu – k takové ženě se neobracejte zády, protože to je fanatik bez mozku.

Hloupí Evropani se evropských žen v nikábech nebojí – muslimové ale ano. Může to totiž znamenat jen dvě věci: buďto ta žena je nekompromisně ovládaná svým mužem, a kdykoliv může udělat cokoliv – a nebo je stejně bez soucitu ovládaná nějakým náboženským vůdcem, a kdykoliv může udělat cokoliv. Tam kde je dodržování nějakého náboženského ritu součástí splynutí se smečkou, mají tyto zvyky smysl – všichni ti dají pokoj, protože nevyčníváš. Přijet jinam a cíleně manifestovat svou vůli vyčnívat, to je vždycky na pováženou, zejména pokud se tak děje z náboženských důvodů.

No bóže, tak přijmeme milion uprchlíků, oni se namnoží a jednou zvítězí v demokratických volbách, a zavedou nám právo šarija. No tak holt budeme v Česku muslimové. Občas praštíme hlavou o zem aby se neřeklo, ženám dáme na hlavu pytel, a budeme si myslet svoje. Palírny z Moravy nezmizí, jen pražáci se naučí vařit pivo doma, a pečená hovězí kližka nakonec může být namísto bůčku. A co. Ošvejkovali jsme komunismus, zašvejkujeme Babiše a jeho EET, odšvejkujeme i muslimáky.

Tady BAI zvážní. Tohle opravdu si myslíte? A prosím pěkně – jakou denominaci islámu budete švejkovat? Šíitskou, aby vás vraždili sunnité? Sunnitskou, aby vás vraždili šíité? Wahabistickou, aby vás vraždili sunnité i šíitové? Nebo nějakou sluníčkově umírněnou, aby vás vraždili úplně všichni?

Tohle není sranda. Nejvíc muslimů nevyhubí belzebub USA, ani vší špatnosti futrál Izrael – ale muslimové mezi sebou. My sami bychom nechtěli, aby v Evropě převládl islám. Protože až se jednou nějaká původně evropská země pomuslimští a přestoupí na islám – hned od první sekundy bude mít nejméně miliardu zavilých nepřátel. Muslimů.

Reklamy
Příspěvek byl publikován v rubrice Jezevova nora se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.