Slimáky.


napsal Tomas

Vlkův úvod:

Včera dal opravdu senzační miniaturku Ježko. Dneska mám pro vás další. Napsal ji nováček na Kose – Tomas. Je také ze Slovenska. A trefil naprosto dokonale -v několika málo slůvkách…. Obdivuji tuhle schopnost.  přidejte s k tomu obdivu. Svými hvězdami. Tomas má dneska na Kose premieru. Díky.


Volajte ma pán, po anglicky master. Pestujem slimáky.

V mojej záhradke boli veľmi spokojné až do doby, keď sa objavili mu.

Mu boli fanatici. 5 krát denne sa plazili do rohu záhradky,

kde sa klaňali starému zhnitému kolu.

Nechápal som,  prečo to  robia.

Moje slimáky boli tvorivé a pracovité a nemali čas na klaňanie.

Udržiavali záhradku v čistote, v poriadku.

Mu boli špinďúri a okrem plazenia sa k starému kolu

a sexuálneho harašenia,  odmietali čokoľvek iné.

Neistota, špina, násilie.

Moje slimáky nechápali, prečo som mu pustil do rajskej záhradky.

Keď ich počet prekročil desatinu, začala sa tragédia.

Mu nútili všetkých ostatných slimákov 5 krát denne chodiť ku kolu

a kto neposlúchol bol zaživa zožraný.

Prestalo sa mi to páčiť.

 

Volajte ma pán, po anglicky master. Pestujem dinosaury.

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Hosté se štítky . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.