Vtip na tento den


co vtip – vlkova denní realita!!! 🙂  🙂 🙂 🙂 🙂

Jsem sinedžer (senior tínedžer)
Mám všechno, po čem jsem toužil jako tínedžer, akorát o 60 roků později.
Nemusím chodit do školy ani do práce.
Každý měsíc mám vlastní kapesné!!!!
Nemám určenou večerku.
Mám řidičák a svoje vlastní auto.
Mám občanský průkaz, kterým se dostanu do barů i obchodů s alkoholem.
Ženy, se kterými si užívám, nemusí mít strach z otěhotnění.
Nemám akné.
Život je úžasný.
Mám víc přátel, kterým bych mohl poslat tento e-mail, jen právě teď si  ale nemohu    vzpomenout na jejich jména

Tak jsme se rozhodl to zveřejnit na Kose. Jediné, co vím určitě, že nejsem  autorem tohoto bezva popisku.

Sinedžr  vlk

Příspěvek byl publikován v rubrice Politické vtipy se štítky . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.