Odložený a znovu vytažený dopis Janu Čulíkovi


napsal Jeník Čermák

Nedá mi to. Případ udavače pana Čulíka mi přijde zajímavý, charakteristický.

Také proto, že se jedná o kolegu, že. Ano i já jsem pane Čulíku „rasista“, alespoň podle Vaší definice, která je zjevně mimo definice ve slovníku uváděné, a můžete to oznámit mému zaměstnavateli.

Je to úžasné jak se člověk, kterého jsem si vážil, postavil vedle Mrvy,Čurdy, Gerika a Morozova, a jak je na to pyšný.

Lidé jsou různí a mají různé názory. Ale udavačství, tehdy ovšem JEN žalování, bylo ve škole vždy tím nejodpornějším zločinem. Člověk se tak vyřadil z kolektivu slušných lidí.

Nevím jestli jste viděli film Železný kříž. Je skvělý. Totiž v souboji „dobra se zlem“ na východní frontě v roce 43-4 se jasně ukazuje, že lidsky jsou na obou stranách lidé poctiví a dobří a lidé nestvůrní a odporní. Lidské kvality,na straně jedné , a na straně druhé názory či strana fronty, jsou dvě různé věci. Ano i já znám poctivé a hodné bolševiky, kterým bych svěřil vše a i já znám odporné a zlé demokraty, kterým bych nesvěřil kočku. Neboj Sáro.

Ale onen prostý fakt udání není příčinou vzniku této miniatury. Je jím přesvědčení, že samo meritum sporu je hluboké. Je příznakem konce naší civilizace. I když se stále ještě kojím nadějí, že ještě není pozdě něco změnit.

Takže o co se jednalo. Kolega Rogozov vykázal ze sálu kolegyni v nikábu. Navíc  si o  tom dovolil napsat na internetu. A je z toho poprask.

Přitom předpisy jsou jasné. Hodinky, nehty, vlasy…na sál může mít člověk jen vlastní slipy. Zbytek je erár. Jako by ani nebylo o čem diskutovat, že? Jenže je tu jakoby spor o práva oné „doktorky“ . V čem má to právo spočívat /nedodržovat předpisy je právo?/ já jako „rasista“ nechápu. Lidskoprávníci v tom vidí projev náboženského přesvědčení. Že je toto právo v konfliktu s právem pacienta a nemocnice jim zjevně nevadí. Ale podle mého názoru musíme ještě hlouběji. K samým základům naší civilizace. Vidím tam zvědavost, zvídavost, touhu po poznání, přesvědčení-víru v pokrok. Ne víru náboženskou. Víru v možnost svět poznávat a svět zlepšovat. Víru v možnost člověka vzdělávat  a kultivovat. Pokud toto vědomí ztratí někteří, ještě se nic zásadního neděje. Ale pokud toto vědomí ztratí elity, vládnoucí elity, znamená to konec jejich států.

My Češi jsme nezabili jediného indiána, nenechali hladovět jediného Inda či Ira. Neměli jsme kolonie a neplynovali jsme židy. Takže nemáme žádný důvod opustit svůj černý humor a klackovitost a mudrlanství a samorostlost , a připojit se k politicky korektním. K těm, kteří rezignovali na základy naší civilizace, kteří už je nevidí, protože vidí jen hrůzy, které způsobili.

Nikáb není projevem náboženské víry a i kdyby byl, opět možno najít ve slovníku, je to primitivní raně středověký nelidský zvyk. Něco jako ženská obřízka. Nikáb v západní společnosti je plivnutí do tváře západu. Projev nenávisti, nesnášenlivosti, fašismu. Ideologie, která nevěří v vědeckou metodu, pokrok a zlepšování světa. Ideologie, která je hloupá. Navíc  v konkrétním případě – ideologie ohrožující život. Pacientův! Ten nebožák ovšem věří, že mu nastavený systém zachrání , nikoli ohrozí – život. nějakým nikábem.

Jestliže moderní tolerantní západ postavil na roveň všechny názory, postavil na roveň hloupost a inteligenci, dobro a zlo. A to povede k jeho zkáze.

Jestliže toleruje zhovadilost s poukazem, že každý má právo na tu svou zhovadilost, skončí špatně. Aniž by se zajímal o to, že  právo na náboženské vyznání a JEHO SYMBOLY!!! postavil nad právo na záchranu života!

Jsou to paradoxy. Džihádista , vrah někde v syrské poušti je legitimní lovnou zvěří. SASsíci riskují své životy a radují se, když ho dostanou. Tentýž člověk se obleče do džín, na svou ženu hodí hadr, legálně přiletí do Evropy  získá tím PRÁVO! Právo na to, být džihádistou. Dokud nikoho nezabije má právo hlásat svou nenávist , ponižovat svou ženu a vysmívat se Západu. Rozhodne li se odjet bojovat do Sýrie opět se stane legitimním terčem. Není to směšné?

Zatímco lidé v muslimských diktaturách sní o svobodě:“Nemůžu se dočkat, až sundám nikáb a zbavím se temnoty, která nás obklopuje. Není nic důležitějšího než svoboda,“ dodává jedna z žen. Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/syranky-video-rakka-islamsky-stat-d5p-/zahranicni.aspx?c=A160315_120325_zahranicni_ale

Lidé ve svobodných zemích hájí právo na nesvobodu a náboženský útlak. Hájí práva těch, kteří je chtějí svobody a života zbavit. Práva na to, to udělat.

My Češi se ještě můžeme smát Urbanovým vtipům. My Češi se ještě můžeme smát všem bohům a národům světa. My Češi se ještě nebojíme vycházet po setmění. Naše vlaky ještě nelítají do povětří, můžeme bezpečně jezdit metrem a létat letadlem. V našich ulicích ještě není občanská válka, jako v centru EU a není tu výjimečný stav jako v obohacených zemích. Naši občané nebojují za ISIl. Cestou k našim svatým místům ještě nepotkáváme policisty s nabitými samopaly. Je to proto, že tu nežijí muslimové.

Nevyměníme tenhle luxus za pár kilometrů dálnic.

Vím, že podle Vás je mír válka a válka je mír. Vím, že podle Vás je Karel Čapek fašista. Vím, že podle Vás jsem fašista i já.

Skuteční fašisté temně mumlající v mešitách podle Vás mají na své náboženství právo. Proč stejné právo upíráte mě?

Psáno před Bruselem…..

Nyní po Bruselu dopíšu a pošlu. Přes vlka a jeho Kosu.

Pro reakce politiků, pro reakce obyčejných nebohých Bruselanů. Jsou jako ty ovce. Chtějí bojovat s terorem a přitom ani nesmí říct, kdo ten teror páchá. Je to Islámský stát. Ještě jednou : Islámský stát, pro ty, kteří neumí číst nebo chápat.

Dlouho jsem o tom přemýšlel. Proč jsou zápaďáci tak jiní než já. Proč se raději nechají zabíjet, než by pojmenovali věci pravými jmény? Napsal to tu už vlk, o teroristické infrastruktuře, ale mě se sem hodí tohle:

kdyby byli belgičtí muslimové jako Vy, pane Čulíku, atentáty by nebyly. Udali by atentátníky policii….neudělali to. V jejich komunitě by to znamenalo něco horšího než smrt. Pohrdání. Vyloučení. Oni totiž žijí v komunitě. Jejich v 21 století absurdní víra v boha je stmeluje. Západní společnost už nestmeluje nic. Individualismus tam zvítězil absolutně. Děti se nesmějí pohlavkovat a učí se jen o toleranci a právech. Vlast a národ jsou nepochopitelná až sprostá slova. Platí jen úspěch a peníze. Musulmani takovou společnost nenávidí. Kolektiv je pro ne svatý. Víra je pro ně svatá.

Advertisements
Příspěvek byl publikován v rubrice Knihovnička Jeníka Čermáka se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.