Stížnost na ČT – veřejný archiv


napsal PP

 

V předchozích dnech na Kose vyšly články, které shrnovaly obsah stížnosti na ČT. Shrnutí spolu s doporučením ovšem činí jen 10% obsahu celé stížnosti a ze své podstaty navíc není příliš konkrétní či dostatečně průkazné.

Navíc vůbec neuškodí, aby každý mohl obsah stížnosti posoudit sám za sebe bez nutnosti spoléhat se na jakékoliv prostředníky. Proto jsem nyní zveřejnil celou stížnost na stránce stiznost.wordpress.com.

Podání mám naplánováno na příští týden a až do té doby je tedy možné posílat případné připomínky (stiznostct@post.cz)… A pak se uvidí.

vlkův doplněk:

v diskuzi pod jednotlivými částmi seriálu  o stížnosti na zpravodajství ČT, kterou zpracoval PP jsme byl opakovaně vyzván, abych na Kose otevřel petici na podporu této stížnosti.

Přemýšlel jsem o tom a klidně bych i poptávce vyšel vstříc. Nicméně neumím to technicky zařídit. Podpisy  bych mohl přidávat jen formou diskusních příspěvků, což mi nepřijde pro tento účel vhodné  a případné. Bohužel neznám techniku, která by umožnila  na WordPressu, aby čtenář  fakticky mohl vstoupit interaktivně  do článku.  Jakkoli momentálně  chodím na kurs WordPressu, abych s ním uměl trošku více, než to absolutní minimum, které používám. A zjistil jsem pozoruhodnou věc  – že vlastně  moje tzv. šablona, v které je redigována Kosa jaksi neumožnuje vůbec  nic. Žádné rozšíření nad úroven současného nastavení. protože  neumí pracovat s tzv. pluginy, kterými se normálně  do šablon WP dají přidávat další a další funkce… Zvláštní jev.

Příspěvek byl publikován v rubrice Hosté se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.