Najkratšia ústava.


napsal Tomas

Vlkův  úvod:

Další naprosto skvělá miniaturka  od Tomase!!!

 

Milan Laurinec v jednom svojom videu položil základnú otázku:”Čo požadujete od štátu?”

Zamyslite sa a jednou vetou odpovedzte.

*********************************************************************

Aby bol mier.

Aby bol blahobyt.

Aby …

Posledne som videl parádny film o chlapcovi, ktorý po návrate z koncentračného tabora už nevedel poriadne chápať ľudí. Bol iný. Ste iný?

A že vraj blahobyt to nie je.

Čo chcete od štátu?

Milan Laurinec odpovedal jednoducho:”Aby som bol šťastný.”

Súhlasíte s ním? Ste šťastný? Robí Vás Váš štát šťastnejším?

************************************************************************************

Carlos Castaneda hovorí: „Človek si vždy musí svoju cestu vybrať srdcom, aby si počínal ako najlepšie vie, možno práve preto, aby sa mohol stále smiať.“

*************************************************************************

V rôznych ústavách štátov je plno kvetnatých sĺubov a nesplnených prianí. Ja mám skúsenosť, že to, čo sa Vás netýka osobne, to necítite srdcom. Napríklad smrť dieťaťa, schizofrénia svokry, nevyliečiteľná choroba, dav proti Vám. Čítate to, pozeráte, ale stále sa to nestalo Vám. Zlo Vás posilí, alebo pochová? Prekoho ste si nachystali čas, ktorý Vám ešte ostáva? A peniaze? To je iba hra s ktorou súhlasíte.

Ja som slobodný, ja nie som otrokár, ja nie som otrok.

Ja mám porozumenie a súcit s svojimi.

Kdo sú tí Vaši?

Příspěvek byl publikován v rubrice Hosté se štítky . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.