Vtip na tento den


jako reakce na  článek o soudkyni Králové mi přišel následující  mail

  Po přečtení Vašeho článku o rozsudku soudkyně Králové padla na mne chandra  a cítil jsem se jako chlapík z vtipu – nevtipu :
         Přijde chlapík na Úřad práce s tím, že chce práci. Úředník se jej zeptá jakou má
          představu o práci a funkci, kterou by chtěl vykonávat..
          Chlapík povídá: „Mám jasnou představu. Chci být ministrem vesmírných galaxii „
          Úředník se rozesměje a povídá : “ Pane, to přece nejde, v naší zemí přece nemáme
          vesmírné galaxie.
         Chlapík reaguje: V naší zemí máme ministerstvo spravedlnosti, máme také ministra
          spravedlnosti a spravedlnost tady není.
         Mám z toho chandru. V tom se ani prase nevyzná.

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Politické vtipy se štítky . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.