Omluva všem čtenářům Kosy aneb vlkova metamorfoza


Tenhle  článek jsem možná  mohl  nazvat  přiléhavěji – Pýcha předchází  pád. Nebo  jak vlk zjankovatěl.

To , kteří se mnou putují politickým internetem se mohli přesvědčit, že  vlkovy analýzy  vycházejí. Do Brexitu jsem se mohl chlubit  tím, že  jsem se nikdy nespletl.

Nyní  už  to neplatí.

Výstřižek

Výstřižek

Cenový vývoj 1 unce zlata v CZK a USD za poslední týden

Ani mne nenapadne, abych stáhl  to, co jsem pustil ven  jako  analýzu včera ve  22,55 hod.     a  co se ukázalo být  hrubým, až trapným omylem. Zesměšnil jsem se, kdybych to stáhl, byl bych ještě  směšnější.

Mohu se  jen omluvit a  přiznat  nebetyčný  omyl. A přijmou  rolničky. Ještě  včera  jsem byl

 

od dnešního rána jsem

Nicméně – nemohu  si odpustit. v Timesech  jsem  našel tuhle  karikaturu. Sice  se  týká jen situace  v Konzervativní  straně, ale klidně  si  tam můžeme  dosadit  celou  Británii nebo EU.

Výstřižek

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Hodina vlka se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.