Nevtip na tento den


Nevtipy  fakt  nejsou  žádná  sranda.  Zdá se,  že  jeden takový  potkal  i  tak  malý   web , jakým  je  Kosa.  Ale než  vám prozradím,  o co jde, tak nejdříve  musím  pozdravit, sluší  se  to:

مرحبا

To zelené  nahoře  by  mělo  být a  doufám, že  také  je, podle  elektronického překladače – dobrý den. Překlad  z  češtiny  do arabštiny.

Tak pozdrav máme  za  sebou  a můžeme  jít  na věc. Jo , že  nevíte  vo co go? No právě  jsem pozdravil. Koho? A  proč? tak to budete muset  číst  dál.

Pozdravil  jsem  do  Saudské  Arábie. Včera  se  totiž  stala  velmi  zvláštní věc, či spíše několik velmi  zvláštních  věcí.

Například  to,  že  Kosa  měla  třetí největší  návštěvnost  – po čtenářích z České a  Slovenské  republiky  ze

                                                    Saudské  Arábie!!!!

Viz přiložený  screenshot.

Výstřižek

Ne  že  by  se odtud  nikdo  nikdy  nepřipojil  na Kosu  to zase  ano. Předloni  62x, ale   třeba  loni,  kdy  Kosa měla  absolutně  nejvyšší  čtenost, to bylo  za  celý  rok  200x. Včera  142 přístupů  za jediný  den…. Nejspíš  někdo  v téhle  zemi  objevil  čtvrteční

Nevtip na tento den

Kdo a  proč  se  Kosa  v  pouštním  království  najednou  stala  tak  populární  se mohu  jen  domýšlet…. Snad si  to  v Rijádu  přečetli pořádně.  Necítím  se nijak  povolán  soudit  saudskou  politiku a  její projevy.Dkonce  ani ohledně  11.září. To  opravdu ponechám  lidem  typu Obama, Merkelová a podobní,  kteří s  tím  mohou  něco udělat.  Mně  šlo primárně   o  naprosté  selhání  českého informačního  mainstreamu.Proto jsem ten  nevtip  psal a  dal na sklo. To se  mne  a čtenářů Kosy týká

.Nicméně, už  několik dní  se mi  velmi  divně  chová počítač…  Nějak si dělá  co  občas  co  chce. Tu a  tam  se  odpojí  od  internetu,  jindy  zase  naprosto  nereaguje  na povely.No a včera  se mi  sám od  sebe  restartoval. Zvláštní.. Že  by  umělá  inteligence mého  počítadla  se hlásila  o samostatný  život?

Já  vím – totální  nevtip. Tak proto  to sem  dávám.

Příspěvek byl publikován v rubrice Hodina vlka, Politické vtipy se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.