Nevtip na tento den


Je  o svobodě  slova  v podání Jakuba  Jandy  o jeho  skutečných  evropských hodnotách  a  dlouhých prstech….

Všechno je popsáno v  mailu, který  jsem onehdá  nalezl  ve  své poště. Dám ho  sem celý

Dobrý večer vlku,

dovolím si říct, že patřím mezi Vaše pravidelné čtenáře. A musím se s Vámi podělit o zkušenost s facebookem.

Profil na FB jsem měl pod přezdívkou klogidin klogidin a prezentoval jsem si svá videa a fotky z dronu.  Založil jsem stránku o historii obce, ze které pocházím, atd. Nic osobního jsem na profil nedával, jen můj koníček. Asi před 14 dny jsem začal přispívat do debat na profilu Jakuba Jandy z Evr. hodnot a ke zdrojování mých tvrzení jsem používal i Vaše stránky. Jak asi chápete, mé názory nekorespondovaly s názory Jakuba Jandy. Myslím, že jsem přispěl asi čtyřikrát a vždy jsem se snažil vyvrátit lež, kterou tam JJ napsal. Nikdy na mé komenty nereagoval. A co se nestalo? Dnes, jeden den po mém posledním komentu mi byl FB profil zablokován dokud neuvedu své skutečné jméno a neověřím svou totožnost pomocí platného dokladu, který jim mám poslat. Což jsem neudělal a můj FB profil zmizel z povrchu zemského.

Netvrdím, že je to dílo J. Jandy, ale přijde mi to hodně podivné. Dva roky co FB mám, tak klídek a po tom co začnu přispívat do politických debat, tak mi profil zablokují a musím potvrdit svojí pravou totožnost. No nevím….

Jsem z toho smutný, protože veškerá prezentace mé tvořivosti  FB smazal. I  příspěvky na stránky o historii obce jsou pryč.

Ať žije svoboda slova!

Vlkův  dovětek:

Tolik klogidinův  mail /pravou  identitu  samozřejmě  znám/.

Ano, existuje určitá možnost,  že  se  zablokováním klogidinova  facebookového účtu nemá  Jakub  Janda nic  společného.  A jedná  se jen o  souhru náhod.  Ale  je  nepochybně  řádově  MENŠI  než  šance, že  Viktorka, po včerejším  výprasku  od Ludogorce  ještě  stihne nejen  postoupit  do Ligy  mistrů, ale  také  ji  nakonec  celou vyhrát. Ale  existuje.

Nicméně, když  Jakub  Janda  dovolí  / i když nedovolí/ připojím se  k těm, kteří  si budou myslet, že  to byl on nebo někdo od  něj, kdo se o to zablokování  zasloužil. A  v  daném případě  uplatnuji stejnou presumpci  viny, jako to činí on , když  bez sebemenšího důkazu označuje  ve velkém  lidi a  internetové servry za ruské  agenty.  Necht  dokáže, že  to  není pravda. Rád  to  otisknu!

P.S. Naopak  nijak mne  nepřekvapuje,  že  neměl na  svém vlastním  facebooku  „koule“  jít  do  křížku s  argumenty  Kosy.

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Hodina vlka se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.