Vtip na tento den


nad  dnešním  vtipem  jsem  dlouho váhal,  jestli  jej  zařadit  či nikoli.  Abych  nebyl obviněn  za  rasistu. A  přiznávám,  že  jsem  se  snažil  najít  druhou  fotku  ve  verzi s bílými lidmi. Jsem si jistý, že  někde existuje. Nicméně  já  na ni  nenarazil. Škoda. Pak by  to bylo úplné  a  dokonce politicky  korektní. Takhle  si uvědomuji,  že  dnešní  vtípek je  proti Kose zneužitelný.

Darwinova  teorie   v  praxi:

Výstřižek

Výstřižek

Aby  bylo jasno  o  co mi  jde v  dnešním  vtipu, připojím, zcela  netradičně  místo popisného vysvětlování  netradičně  pár  karikatur, které nikdo nebude moci  zdifamovat  řečmi o rasismu, ale  které  by  každému  měli  objasnit  jádro dnešního  vtipu:

Kde se stala v evoluci chyba?

Kde se stala v evoluci chyba?

Kde se stala v evoluci chyba?

Kde se stala v evoluci chyba?

Příspěvek byl publikován v rubrice Politické vtipy se štítky . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.