Dnešní Dualog na Slobodném vysielači


Srpen se nám  s Petrem  Žantovským  na Slobodném  vysielači  rozhodně  nevyvedl. Jestli se nepletu, tak  jsme  měli  mít  3  relace a  nakonec  z  toho byla NULA. Prostě – když  měl  čas  Petr, nebyl jsem k  dispozici já a naopak a  když  jsme  byli  k mání  oba, nebyl zase  Boris…. Zkrátka  – zákon  namazaného  krajíce.

Ale  dneska  Dualog  bude! A  protože  je  1. září, jaké že  asi tak  téma  může  být  to  úplně nejaktuálnější?  Z  českého hlediska? Ano  správně – školství!

Na  to je přeci  každý  z nás  odborník, protože  chodil přece do  školy, tak  tomu  musí  rozumět. No já se  za  odborníka  tedy rozhodně  nepovažuji. Jakkoli  jsem navštěvoval  školu  opravdu  docela dlouho. Ale  dodávám  – většinou  nerad!  Což  mi  nebude bránit, abych  si neřekl své  🙂  🙂  🙂

A  to  i přesto, že  včera  jsem  se ptal  vnuka  Hříbka, alias  Rampepurdy,  jak se těší  na  dnešní den. Jeho odpověd  mne  knockoutovala!  Prý moc  a už  se  nemůže  dočkat! Tak nevím, jestli  s Petrem a Borisem narychlo  nemám  dohodnout  změnu  tématu  za  ještě  vážnější  – zdravotnictví!  Rampepurdu  nám  určitě  museli  v porodnici  vyměnit! To jinak není  možné.. Nebo se škola  opravdu tak  změnila , že  se tam  už  těší  i  kluci?  Nějak se mi  to nezdá….

No uvidíme.  Pokud  máte  chut  a čas, jste  srdečně  zváni  dnes  večer  k poslechu na  Slobodný  vysielač. Školství přece  rozumíme  všichni. No  vlastně  já  ne. Když  můj  vlastní  vnuk se  těšil na 1.září! Něco je  špatně. Pokusím s e dnes  večer  přijít  na  to, co…

Příspěvek byl publikován v rubrice Hodina vlka se štítky . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.