Kentova odpověd na polemiky


napsal Kent

Inventura – pokračování

Jak je vidět šlápl jsem asi do vosího hnízda. Bude to chtít asi trochu vysvětlení pro uklidněn vášní. Nebylo mým úmyslem sebrat vám hračku. Prosím bez urážky.

Za začátku by bylo asi dobré   trošku usměrnit diskuzi.   Moje vousy jsou už pár let mnohabarevné včetně šedi. Není mi ani 18 ani 30 let, ale daleko více. Moje děti už se mnou nežij, protože mají svůj život a své životní partnery. Neutápím se ani v hypotékách ani dluzích a mám kde bydlet. Mám dokonce i práci, která mě docela dobře živí a baví mě. Viděl jsem nejen moře, ale i oceány. A nakonec neutápím se ani v marasmu či nihilismu. A vedu se svojí partnerkou celkem spokojeny život.

Možná závěr mého článku působil depresivně, také co by mělo být na něm pozitivního ? Doba v které žijeme, chováni sdělovacích prostředků, které za něco stojí je vážně podobné inventuře. A nic veselého na tom skutečně není. Pokud vám to přijde veselé, tak vysaďte na chvilku drogy.  🙂

Šlo mě o jinou věc. Před sametovou revolucí jsme   skoro všichni měli jasno. Za vše mohou komunisti, až je zbavíme moci, půjde vše lépe. Západní demokracie, to byl náš cíl. Nejsem komunista , ani jsem nebyl. Jen popisuji stav věci. Za uplynulých čtvrt století jsme se nezměnili jen my, ale změnila se i západní demokracie.

Závěr mého minulého článku zněl, máte někdo řešení ? Respektive, existuje teoretický základ pro naši budoucnost, budoucnost našich dětí ? Mám-li být zcela konkrétní ? Nechci řešit mikro ani makro pohled na společnost , ale trošku s odstupem.

Vlkův  dovětek:

Kent  svým původním  článkem vyvolal opravdu mimořádnou  vlnu reakcí. Až mne  to zaskočilo a to si  myslím, že  mám  kosíře  docela  přečtené  🙂

Tímto Kentovým příspěvkem  bych si dovolil celou záležitost uzavřít, ačkoli mám  ještě  další došlé  reakce od kosířů. Nicméně  už  bychom se točili v kruhu.  Omlouvám se  všem,  na jejichž  reakce  Kentovi se nedostalo. Necht to neberou  jako projev  nějaké  mé  zlé  vůle a neúcty  k nim. Ale  stanovil jsem  si  kdysi pravidlo,  že k nějakému tématu pustím tak  tři polemizující kontrareakce. Jedním  z  důvodů je  zabránění  masovému  nájezdu na kohokoli. I když  v tomto případě nehrozí. Díky  za pochopení, zájem o Kosu  i  zaslaná stanoviska. Všem

Příspěvek byl publikován v rubrice Hosté se štítky . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.