Nevtip na tento den


od jednoho  z  čtenářů mi  dorazil následující  mail, který  přetiskuji v plném znění:

Když jsem četl úryvek ze zprávy AI, chvíli jsem se podezřívavě díval na skleničku  s čajem, jestli mi snad do něj někdo něco nepřilil. nakonec mi to ale docvaklo – to jen logika autorů to definitivně zabalila a asi se šla někam ožrat, nebo rovnou skočit z mostu.

 

„Jejich svědectví odhalují šokující podmínky, jimž musí čelit ti, kteří se pokoušejí vstoupit a cestovat skrze Maďarsko, zemi, kde je nelegální překročení hranic kriminalizováno a právo na azyl extrémně omezováno,“ líčí Amnesty International v jedné ze svých nejnovějších publikací.

http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Madarsko-Opravdu-drsne-zachazeni-s-bezenci-A-vynikajici-zprava-pro-Orbana-455624

Příspěvek byl publikován v rubrice Politické vtipy se štítky . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.