Lovení vlka na Slobodném vysielači


Dějí se  to ale   věci – v neděl   jsem dostal  mail. Ze  Slobodného  vysielača, ale  nikoli od Borise Koroniho. Jeho  autorem  byl  člen  bratislavské redakce  – pan  Miroslav Hazucha. A prý  jestli bych nechtěl být  součástí  jeho dnešního pořadu Vzdelávanie pre dospelých

No přišlo mi  to  divné.. Přiznávám. Já a  vzdělávání  dospělých? Když  jsem nikdy  neučil ani  malé  děti, natož  dospěláky?  A  v době,  kdy  si  u mne začínají podávat pomalu dveře  skleroza  s  Alzheimerem? Takže  jsem odpověděl  jaksi  neutrálně, protože  mi  unikal  smysl. Vzápětí  přišel druhý  mail. Ve smyslu,  jestli jsem opravdu  vlk nebo zajac?  Protože  ono to má  být konkrétně  o vlastenectví, zahraniční politice, snad  i  o Benešových dekretech.  Ale  hlavně  prý se na mne už  dlouho chystá  jeden  bratislavský  vysokoškolák, který prý nemá  úplné pochopení pro to, co jsem  stačil napovídat  v relacích s Borisem…

A vystupovat bude pod  nickem  Azrael… Což  jak většina  z vás určitě   ví,  je   jeden  z archandělů a  zodpovídá konkrétně  za  smrt…. V  islámu je  to natvrdo   anděl smrti! Nomen omen!

No a  na  Slobodném  vysielači je  ta  relace uvedena  takhle:

Vlastenectvo a zahraničná politika… Téma relácia: O vlkovi bez vlka?

Tedy tak to bylo původně. Protože, když  mi  byly  ozřejmeny  veškeré  souvislosti, jistě  uznáte, že  tuhle  výzvu  nešlo odmítnout. Nejsem  zajac /nic  ve zlém  Petře  Vanko-Zajaci. Před  tebou mám hluboký  respekt!!!/.  Takže  tam  bylo následně  doplněno toto:

Hostia relácie: Azrael (poslucháč SV) a VLK

Sám  netuším, co od  toho čekat. přípravu udělat v podstatě nelze, takže  to  hned na ostro.  Ale  nemohu  si odpustit – v  životě  by mne nenapadlo,  že  moje  týdenní  táčky  s Borisem,  které  beru  jako fajn popovídání  o politice  by  měly někdy vést  k samostatnému pořadu, kde se bude řešit  vlk!!! Proč?

No uvidíme. Azrael  má  zřejmě představu, že  vlka  stáhne  z kůže  a následně  si z  ní  udělá  doma předložku…

Jestli se mu  to povede  se dozvíte  na Slobodném  vysielači dnes  od  18,00.  Délka  „jen“  dvě  hodinky. Takže  chcete  li se zúčastnit  lovu na vlka, jste  vítaní.

Příspěvek byl publikován v rubrice Hodina vlka se štítky . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.