Anketa o korupci a rozkrádání


I na  dnešek  jsem si  pro vás  připravil  jednu  malou  anketu.  Opět bych  rád, aby  se zúčastnil  pokud  možno co největší  počet  čtenářů Kosy.  A  nebude ani  dlouhá,  ani  složitá.

Jde mi  totiž  o  to  jak vidíte  korupci a rozkrádání a  podvádění v  kontextu  popřevratového  vývoje a  pak  sami sebe ve  vztahu  k  tomuto, alespon  pro mne  naprosto  zásadnímu a pro mne  hlavnímu negativnímu  jevu toho uspořádání,  kterém  žijeme po Listopadu. Předem děkuji  za  těch  pár  vteřin,  které  jste  téhle  anketě  obětovali!

Korupce  a rozkrádání  jako polistopadový problém

 

Jsem /nejsem připraven  pomoci  při jejich potírání

 

ještě  jednou  – díky za  účast  všem.

 

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Ankety se štítky . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.