Dualog na Slobodném vysielači.


Ano, dnes  večer  se zase  potkáme  na  Skypu  s Borisem Koromim  a  Petrem Žantovským.

A  myslím, že  to dnes  bude  docela  bojovné – téma  je totožné  se včerejším hlavním  článkem  Kosy – Kauza  Forejt.

Dovolím si odhad,  že Petr  Žantovský  to  vidí o dost jinak než  já.  Ale  nechám se překvapit,  párkrát  už mne převezl. Takže  třeba  i  dnes  večer.

Co  určitě  bude naprosto  parádní, bude jeho výběr muziky. Jako vždycky. Do  toho s emu  vůbec nepletu. To není  vlkovo  houští.

Ta  prima  hudba  je jedna  věc, která  by  vás  mohla  večer přilákat. Tou  druhou  je dost pravděpodobná  řež  ohledně pohledu  na  Forejtův  průšvih.  Jestliže  můj odhad  o  zásadně odlišných pohledech  se ukáže  být lichým,  pak  ta  hudba   vás  určitě  nezklame.  Takže  – máte  li čas a nic  lepšího na práci, jste  , v tradičním  čase  -20,30 srdečně  vítáni.  Ale  to  vítání a spoustu  dalšího pěkného obstará  tradičně  Borísek. Už se  těším,  na to  co  si připraví  na úvod. Posledně  mne  totálně  dostal! Jo jo,  Boris  je  hvězda, Petr  Žantovský  také.  A  já se vynasnažím jim to moc nekazit.

Příspěvek byl publikován v rubrice upoutávka se štítky . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.