Možná přijde i kouzelník- na Slobodném vysielači


Když  jsem  psal  upoutávku na  páteční  Hodinu  vlka  u Boríska.  pohrál jsem si se slovíčky.  Že je  to  doublerelace v  jednom týdnu po  Dualogu a  že  možná bude ještě  třetí -prostě  možná  i přijde  i kouzelník.  Věděl  jsem, že  má v  sobotu   Slobodný  vysielač  4. naroozeniny,  kterou  hodlá  oslavit speciálním pořadem,  kam  si Boris  a Peter  Kršiak pozvou  pár,  řekněme  – gratulantů a  mám  být  mezi nimi.  Věděl jsem to,  jediné, co  bylo  neznámé,  byl  termín  vysílání. Ona  i ta narozeninová sešlost,  když  mají  být  hosté,  prostě  potřebuje zorganizovat a  zesouladit.

Klapne  to  dnes  večer. Od  20,30 hodin.  Takže  ten kouzelník přeci jenom přijde.  Já  za něj  mám  Borise  Koroniho a jeho   partnera  Petera  Kršiaka,  kteří  to  radio  vykouzlili  opravdu z ničeho. Vidíte, že  jsem nefabuloval. Bude to povídání  na pohodu.  Aspoň  si  myslím.  Takže  na  tom budu  nejspíš  jako vy. Pogratuluji a budu  zejména  mlčet  a poslouchat.  Rád. Protože  tam  bude parta  dalších spolukouzelníků,  kteří ten  projekt  zrealizovali. Určitě například  docent  Marman  nebo  Zajíc,  tedy  přesně  Zajac  -Vanka.  Rád  tyhle moudré  pány/  a jistě  dorazí  i dost  dalších/  vyslechnu, aniž  bych se pokoušel  rušit. Mám  rád  moudré lidi a  za  více než  40 let  manželství snad  už  i  vím, kdy  je  dobře  být potichu. Je  pro mne  velkou  poctou, že  mne  tahle  parta  borců  přizvala  mezi sebe k  virtuálnímu  narozeninovému  dortu.

Přijďte  si také  pro kousek. Jste  srdečně  zváni  k poslechu.

Příspěvek byl publikován v rubrice upoutávka se štítky . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.