Sexmise


napsal zdeněk

Máme  dnes  zase nového  autora  na Kose. Nezamýšleně, poslal mi  mail, který jsem se rozhodl  dnes  vydat. Protože  perfektně  sedí  k  Vidlákovi.  Učtuje  totiž se  zjevnou lidskou  blbostí.  Ale dejme  slovo  zdenkovi!

Dobrý den, vlku, vím, že máte nyní plnou hlavu Trumpa, nicméně dovolím si zaslat malou, jaksi volně související glosu s…

 

Dovolil jsem si zkopírovat úvodní větu z dopisu čtenářky, který jsem si přečetl na konci dnešního Vašeho článku. Jenom jsem lehce zvednul obočí, když jsem si její dovětek četl, ale to jsem ještě netušil, že ta pravá pecka pro mě, teprve přijde.

Při dalším procházení médií jsem narazil na tento komentář.

Na  tenhle  facebook

klusak-zacek-maminka

Takže jsem si k tomu začal hledat další informace. A s hrůzou jsem zjistil, že to co čtu, již není o světě, kde žiji, ale o světě, kde bych tedy žít nechtěl. Takže děti nám bude nosit čáp? Nebo se inspirujeme starším filmem Sexmise, který jsem použil jako název mého emailu.

On ten můj příspěvek souvisí s pisatelčiným, protože po „rozkojení muže“ již může nastat další fáze, implantace dělohy do mužského těla. Utopie? Myslím, že ne. Nijak zvlášť jsem se v minulosti nezajímal o problematiku přeměny pohlaví, ale nedávno jsem na TV viděl film o nemocnici v Motole a zjistil, že dnes se předělaným mužům na ženy vytváří funkční pochva, včetně něčeho, co nahrazuje klitoris. Dokonce i s jeho určitou citlivostí. Takže se pár buněk ze ženské pochvy přišije na prasečí tělo a šup, doroste nám celý orgán.

Teď k mé vlastní myšlence. To nejhorší na tom je, že „Dokonce i nějací lidé z Ministerstva školství tvrdí, že básnička Maminka „není zcela genderově neutrální“, a budou proto studovat hlavně první větu.“

alespoň podle tohoto zdroje http://www.pedagogicke.info/2017/01/mik-herman-uctivaci-genderu-se-pustili.html .

Takže čím dál lépe, ministerstvo pravdy již máme, nyní budeme na ministerstvu školství pracně zkoumat každou básničku. Jak se psalo v minulosti v souvislosti s touto problematikou v USA, budeme muset přejmenovat díla jako např. „Stařec a moře“, „Babička“ od Němcové? No, nevím, nevím.

Tito lidé, co do tohoto šijí, jsou dle mého naprostí šílenci a hlavně manipulátoři. Mateřská láska je mateřská láska, s tím toho moc nenadělají a mít děti přece vůbec neznamená, že ta žena již nemůže mít jinou roli ve společnosti. My se fakt blížíme době, kdy naopak žena s dětmi bude nějaká divná? Jako to bylo dříve, kdy byli divní lidé bez rodiny?

Takže jsem v jedné diskuzi našel tuto básničku, která by se těmto magorům možná líbila více.

 

Parfémem pleť nevoní si,
neobléká drahé róby.
Prosté děvče v kombinéze
hrdinkou je naší doby.

Do hněda ji slunce líčí,
pružná je jak mladá líska.
Zůstávají za ní, ejhle,
strniště a oraniska.

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Hosté se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.