Nevtip na tento den – navrhněte triko!


V  anonci na  poslední  hodinu  vlka jsem  zveřejnil  fotografii trička,  kterou  vymysleli  v redakci SV  SK. Která mne stejně  potěšila, jako pobavila. Takže  šla  na  sklo.  Ukázalo se, že  jsem tím  nenadchl toho, kdo to  tričko  měl na  té  fotografii na  sobě. Netušil jsem to,  zveřejnění  nebylo vedeno  nijakým  zlým  úmyslem, ale  přesto jsme ji  okamžitě  stáhl  jak z  Kosy, tak z  Facebooku. Místo  toho  dnes umisťuji  náhradní a přesto, že  jsem  se  postižené  osobě omluvil už  soukromě,  činím tak  ještě  jednou veřejně – promiňte  prosím,  nechtěl jsem se vás  nijak dotknout. Ale nyní  fotka  toho trika

triko

Když  jsem  tuhla  druhou  verzi  trička  ze  Slobodného vysialača  zpracovával,  cosi mne napadlo  – totiž, že  by možná  nebylo  od  věci,  kdyby  svoje  triko  měla  také  Kosa. Lehko  vymysle,t  hůře  udělat!  Nejsem  graficky  nadán. umím písmena  a jejich  řazení  do slov a  vět, ale nikoli obrázky a  grafiku. A  cokoli bych vymyslel, by  mělo eleganci a vtip toho, co  zdesignuje  hladová  chobotnice levým  zadním  chapadlem.  Takže  si  dovoluji  požádat  p.t.  umělce mezi  kosíři,  jestli by  se  výtvarného návrhu  nechtěli, jen tak  z  hecu  – ujmout.  Navíc  za  krajně  nepříznivých  podmínek,  které  automaticky  přijmou v okamžiku,  kdy  na  moji  mailovou adresu  vlkp@ post.cz odešlou  svůj  grafický  návrh.

  • nedostanou nikdy  žádný  honorář
  • žádný, ani odmítnutý  námět nebudou smět  bez  mého svolení  nijak dále  šířit  nebo jím  disponovat
  • v  případě přijatého řešení  jim  z   realizace návrhu  nepoplynou nikdy  žádné  příjmy
  • žádný  ze  zaslaných  návrhů  nemusí  být  vybrán
  • vybraný  námět  nemusí  být  realizován

Vysvětlím  proč  zrovna  tyhle  tvrdé až nelogické   podmínky. Nikoli proto, že  vlk se chce  pakovat  na tričkách,  cizí práci a invenci. Pro  vlka  by  to byl  jen  hec a  vtípek   a potěšilo by ho  kdyby  někde, při  toulkách  po ČR  nebo Slovensku  potkal někoho v  tom tričku. A okamžitě  by  se přihlásil.  Pokud bych  se  k  výrobě  a expedici  trik  rozhodl,  předal  bych  všechny  s tím spojené  povinnosti  a nutnosti  Borískovi a  Slobodnému  vysielači. A  tím  pádem také případný  zisk. Vlkovi  by  nešel  ani  halíř. Inkaso  by  měl jen SV  SK.  Případní  umělci  mezi  vámi  by tedy  nepodporovali  vlka, ale  větší a  záslužnější projekt.

Děkuji za pochopení.  Budu  rád, pokud  se ukáže, že  jsem  někoho  z  vás, graficky  nadaných,  oslovil. Nebudu  nijak zklamán, když  nikoli.  Uvědomuji si, co po  vás  vlastně  chci a že  je  to svým způsobem nehoráznost.  Ale  já  spoléhám na  to, že  kosířská veřejnost  si chce  hrát 🙂

Příspěvek byl publikován v rubrice Politické vtipy se štítky . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.