Darwin se povážlivě spletl


Včera  jsme  to s  Borískem  táhli  zase  hodně  a hodně  dlouho.  Do půl  jedné v noci. Takže  netuším  sice, jak se cítí přejetá  žížala,  ale já se právě  cítím přesně  jako ona.  Tudíž  najíždím  na  režim  nové  Kosy – lenora mi  sedí za  krkem,  nechce  se  mi bouchat, nebudu  bouchat. Tudíž  místo nějakého  hlubokomyslného   článku  si  střihnu  leháro, kdybych kouřil,  tak  rovnej  kouř a  na Kose bude  náhražka. To  víte – nové poměry.

Napsal  jsem  náhražka? Vážně? No uvidíte  sami.  Já  myslím, že  Homer, od  kterého  to včera  přišlo mi nejen  ušetřil spoustu psaní,  ale především posla  opravdu  moudrý a výživný  kousek.  Navíc  mimořádně  srozumitelný a  stručný.

vystrizekvystrizek  vystrizekVčera jsem  psal o informačním  ghettu.  Když na ty  kresbičky  koukám – byl jsem  totálně povrchní – my  všichni  žijeme  v ghettu. Čím dál  víc.  Mydlíme se mezi sebou. Aniž  by nám  někdo  nabídl třeba  ubohý trs  banánů. A  mydlíme se rádi. Od  nepaměti.  To  opice  to  získaly – jak  jinak, působením člověka, tedy od nás, až  ve druhé generaci. Ta  jejich  první  minimálně znala  příčinu, proč  mlátila  ty  aktivní, dokud  je nespacifikovala. Ty z následné  generace  už  byly  jako my, Mlátily  ty  neposlušné  nebo  akční, bez  původního důvodu.

Jasný  a přesvědčivý  důkaz,  že  jsme  opravdu sto let  za  opicemi. Nikoli opačně. Darwin  se nějak povážlivě  spletl!

Příspěvek byl publikován v rubrice Hodina vlka se štítky . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.