Blbec k večeři -jak to vlastně bylo s Borískem na STV2-DOPLNĚNO!!!


Před  asi  čtvrthodinkou  skončilo  STV  2 s  Havranovou  večeří.  Bohužel  –  Večeře u  Havrana  se zvrhla  v Topolova  Slavíka  k  večeři.

Co že je  obsahem  té surrealisticko  absurdní  hry? Zopakujme  si  to – je příběhem vcelku normální rodiny, která ale trpí ponorkovou nemocí a izolovaností od okolního světa. Do stereotypu každodennosti vnáší pohyb a vzrušení jejich host.. pan Slavík…Rodinná večeře, na kterou byl pozván pan Slavík, má pro hosta stejně tragické zakončení jako život každého člověka- teprve perspektiva smrti dodává životu cenu…

Včera  jsem  věřil,  že  v STV  to  bude  jinak,  když  tam  zvou  Boríska.  Nebylo,  bohužel.  Vcelku  normální  mediální  rodinka,  žijící si  ve svém  vlastním  světě,  což  bylo jejími  členy  u  Havrana  dokonce i  částečně  připuštěno, zjevně  se nudící,  si   chtěla  střihnout k večeři  Boríska. Aby  si dokázali svou  vyjímečnost.  Takže  jejich  host  měl  být  dekapitován. Vlastně  si nejsem  jist,  jestli  i ten  Slavík  není  nakonec  špatně – čím nad  tím  dál  uvažuji,  skoro  bych  řekl,  že  správný  titul pro  tu taškařici  má možná  znít –  Blbec  k večeři…… Kterého si  chtěli  dát, s nonšalancí  sobě  vlastní  tři  elitní příslušníci   slovenské  intelektuální  elity!!!

Nějak  nechápu  proč.. To  fakt  pánové  Šimečka,  Dobšinský a  Havran  jsou  na  tom  už tak zle,  že  si ve  třech potřebují  pohladit  svoje  ego  proti  jednomu?  A  navíc  k  tomu  používat    nefér  triky? A  minimálně  v jednom případě  v  jednom případě  vyslovenou  lež?

Jak  říkám- ten pořad  skončil  před  čtvrthodinkou, půlnoc na  krku,  chtěl  bych  jít  do peří,  klíží se mi zrak.  A neměl bych  už  rozhodně  nic psát, ale  tohle prostě  nemohu  nechat jen tak!  Pár  momentů  musím zkomentovat.

1- Borísek  dostal od  redakce pořadu  programové  schéma  v této  formě:

“V akom stave sú média na Slovensku?

Ako je na tom dôveryhodnosť médii, prečo viac ako 30 percent Slovákov uprednostní „alternatívne médiá“ ktoré sú často označované za šírenie nekvalitných povier?

V čom zlyhávajú mainstreamové média, v čom by mali pridať, a ako obnoviť dôveru čitateľov?“

Kdo z  vás  pořad  sledoval,  musí mi  dát za pravdu,  že  první  dva  body  nebyly  pojednány  skoro  vůbec  nebo  přesněji  – vůbec a  bod  třetí, na který  tak  trochu došlo  v samém  závěru  a který  se Borise  a Slobodného  vysielača  neměl  týkat  vůbec  -protože  smyslem  nastolené  otázky  mělo být – jak  obnovit  důvěru v  media  hlavního proudu  u těch,  co  ji  ztratili a  kterých je nezanedbatelný  počet?  se  zvrhla v kárnou  výpravu  mezi  divochy  a  my  slyšeli  v  čem  se hodlají  zlepšit  osobně  pánové  Dobšinský a  Šimečka  a  následně  v  celou  tirádu  toho,  v čem by se měl polepšit  Borísek a  jeho  rádio – respektive  vaše  radio!  Pánové  elitáři zase  jednou  věděli  lépe  než  kdokoli  ostatní,  jak  to má  být  u nás   – Slavíků a blbců  k  večeři  zásadně  správně!    Zdá se, že tihle  se  s tou  maršálskou  holí  vševědoucnosti  a patentu  na pravdu  už  doslova  rodí.  Ale  to je podružné  – průšvih  je,  že  moderátor  se  ani  v  nejmenším  nesnažil  dodržet  původní  zadání. Které  sám  rozeslal. Tudíž

2-   Borísek  měl pravdu,  když  v  našich  soukromých  rozhovorech a  mailem  konstatoval, že asi  jde na  takovou  malou obdobu  koncilu v  Kostnici,  což  jsem  mu   -a  dodávám, že  bohužel  chybně, vymlouval. Protože  drtivá  většina  času  byla  věnována  tomu, aby

3- Dobšinský a  Šimečka  měli  dostatek prostoru  vysvětlit   divákovi, že  ta  alternativa  je  vlastně  jen  modní  bublina, co rychle  splaskne,  která  nepřináší  žádné  informace a když  náhodou  ano,  tak že  je  neověřuje a  že  je to  vlastně  útočiště  těch, co  si nevědí  rady  ve  svém  běžném  životě a  proto  věří  kde jakému  nesmyslu,  aby  unikli  z reality  světa a nemuseli  za svůj  bídný  život přijmout  žádnou odpovědnost! Protože  za

4- ten  Koroni  je  vlastně  takový  nějaký  nedouk,  který  nám  elitářům  nesahá  ani  po podrážky…. Takže  s ním vytřeme  podlahu.

Říkám, že  nevytřeli.  Ač  hráli trvalou přesilovku. Jen nechápu,  na  co  jsou  tolik  hrdí a proč  jsou na sebe  tak  pyšní. Protože  kdyby  to  včera  byla  sledovala  moje  babička,  nejspíš  by konstatovala  s  přímočarostí  sobě  vlastní   –  nahoře  huj a  dole?

Proč  dole  fuj?  Z několika  důvodů.  Bylo  totiž  těmi  pány  konstatováno  docela dost  věcí,  které  byly  podány  účelově  a zavádějícím  způsobem,  ale  hlavně  jejich  soudy  nad  Slobodným  vysielačem  zcela evidentně byly  bez  osobní  zkušenosti s  poslechem  jeho  relací.

Opět  byly  v míře  hojné  přezíravé  komentáře  typu  – když  k nám  nastoupí  elév, první, co mu  vtloukám do hlavy,  že  k  vytvoření  něčeho  – pořadu nebo článku je, že  nestačí  zachytit  nějakou  informaci,  byť  by  byla  sebesenzačnější,  ale  je potřeba  ji  ověřit  ze  dvou  nezávislých  zdrojů.  My  takhle děláme  naše  pořady  /Dobšinský/ a píšeme  naše  články /Šimečka/!  Ale  Slobodný  vysielač  klidně  šíří nepodložené  informace, aniž  by  je  ověřoval.  

Troufnu  si tvrdit,  že  pánové  si  opravdu  nedali sebemenší osobní  práci s  tím,  aby  si poslechli  pár  relací  Slobodného  vysielača.  kdyby  ano,  pak by  totiž  zjistili,  že   jeho  program netvoří  primární přímé  zpravodajství, tak  jak je  zvykem  v  RSTV,  nýbrž  diskusní pořady.  S  hostem  nebo  hosty. Čili nikoli  reportáže jak je  zvyklý  Dobšinský,  nýbrž    ekvivalent  názorových  komentářů,  jak je zvyklý  psát  Šimečka!  Poprvé v  životě  jsem  narazil  na  to,  že  v  diskusi  by  měl  někdo  zmínit  jen  to, co má  ověřeno  ze  dvou  zdrojů!! To jste  myslel opravdu  vážně  pánové  Havrane,  Šimečko a Dobšinský?

Za  sebe  mohu konstatovat  jen  tolik,  že  pokud  jde o  obě  relace,  v  kterých  mám  tu  čest  na  SVSK  vystupovat  -tedy  Hodina  vlka a  Dualog  dělám  si vždycky  přípravu.  Abych  nevařil  z  vody   a  měl to, co tvrdím  podloženo  neprůstřelnými  zdroji.  Netuším,  jestli  to  takhle dělají  ti, co vystupují  v jiných  pořadech,  ale  elitáři  by měli pochopit,  že  že  v  diskusních pořadech a  ty  jsou  hlavním  nosným programem  Borískova rádia,  jde hlavně  o  názor na  něco. Nikoli o  sdělení primární  informace,  nad  kterou se  diskuse  vede!  Jsem  si jistý  tím, že  tohle  Havran, Dobšinský  i  Šimečka  velmi  dobře  ví.  Ale přesto tenhle  faul s gustem  zahráli.  A  to opakovaně.

Další na  čem  rajtovali  bylo, že  Slobodný  vysielač  dává prostor  „nevhodným  lidem“. Konkrétně  šlo o  to, že  na  něm vystupoval , jakýsi  Magát. Jako  slovenskému  outsiderovi  mi to jméno  naprosto nic  neříkalo.   Takže  bylo potřeba  gůglit, abych  zjistil toto:

 Marián Magát, predseda Akčnej skupiny Vzdor Kysuce. Ako upozorňuje Bratislava bez náckov, tento muž obdivuje Hitlera a holokaust je podľa neho výmysel a podvod. Stíhaný bol aj pre verejnú propagáciu neonacizmu.  

A zřejmě  je  momentálně  za  něco  podobného  před soudem. Což elitní  trojice  mlátila  Borískovi o hlavu. S  jasným  cílem  -dehonestovat SVSK  a  jeho  šéfa,  za  to  že  dává  prostor  náckovi. …

Velmi  rád  bych  všem  třem pánům  připomenul,  ač nejsem  studovaný  žurnalista a  vlastně  žádný  žurnalista,  jen  bloger a  příležitostný  komentátor,  že  pokud  vím,  novinařina  je vedle  informování jinak  hlavně  o  zprostředkovávání  různých  pohledů a  to  dokonce i těch  extrémních, na události  doby.Klíčové  slovo  je  různých pohledů! A jedna  z  přitažlivostí  Slobodného vysielača pro jeho posluchače  je právě  to,  že  tak,  na  rozdíl od  mainstreamu  – činí! Zejména  proto,  aby  lidí  byli varováni.

  To, že  je  onen  Magát  nácek a  že momentálně  stojí  před  soudem?  Nepíše snad Denník  N o  teroristických  útocích a  nepřináší  informace  o Islámském  státu?  Nereferuje  snad SRo  o  tomtéž?  Takže  krvavý megalomanský a  genocidní  terorismus  se  smí  a latentní nácek nikoli?  To se  elitáři  nepoučili    z  posledních  slovenských  krajských  a  zejména  parlamentních  voleb?  Kdy  Kotlebu a jeho  partaj – Magát  je  jejím  členem,  vůbec nebrali na  vědomí, a ostarkizovali  je  do  té  míry, že  je  nepustili na obrazovky a  do  éteru a samozřejmě  ani  na stránky  novin, aby  se  Kotleba  stal  bystrickým  županem a vtáhl  ve velkém stylu  do  parlamentu?  Není takhle  náhodou  vhodnější a nanejvýš  na  čase  tyhle podrobit  nějaké tvrdé  diskusi?  Protože  jen tak  lze  ukázat  jejich  absurdní  přístup?  A  že  je  Magát před  soudem?  Zvláštní  argument.  Jednak platí to,  na co poukazoval  Boris  – že  nepadl pravomocný  rozsudek, takže  by  měla  platit presumpce  neviny,  ale  jsem  si  naprosto  jistý,  že  v archivu  domovské  redakce pana  Dobšinského  by  se našlo docela dost pořadů,  kde dostávají  slovo  různí kteří  se  soudí,  či dokonce ti,  kteří  jsou  už pravomocně  nebo  nepravomocně  odsouzeni!!! Alespoň  u nás  v  Čechách  je  to  běžný  zvyk – nedávno jsme  viděl v  TV  rozhovor  s  Davidem Rathem,  například. Nebo  Smetkou, Krejčířem,  Kájínkem…  Mám pokračovat?  Proč  ten  ohrnutý  pysk a  nad  Borisem  a Slobdným  vysielačem?

Za  Kotlebu  a  Magáta  není  zodpovědný  Slobodný  vysielač! Za  jejich  politický  vzestup  mohou  slovenské politické, podnikatelské a  mediální  elity. Nikdo  jiný. Svými mnohočetnými selháními, svou jednostrannou  interpretací všeho  možného.  Jsem  zvyklý  svá  tvrzení  dokládat, takže  dám velmi  zajímavý  link:

http://preferencie.teraz.sk/

Když  ho  otevřete,  můžete  si  zde ověřit,  jaké, podle  všech  agentur  pro  výzkum  veřejného mínění na  Slovensku byly  volební preference  Kotlebovců  těsně  před posledními  parlamentní volbami 5.  března  2016 –  tedy  v lednu a únoru. A dnes už  nikoho nepřekvapí,  že speciálně  u  nich se všechny  agentury  fatálně  spletly. Ani jedna  ze  čtyř  je neměla  nad potřebnými  5% a  tři  z nich  dokonce nějaký  měřitelný potenciál  Ludovej  strany nezaznamenaly  vůbec!!!  To jenom  abychom  si  něco  řekli  o  těch  tvrdých zdrojích, s kterými pracují  ti  zaručeně  seriozní. A  také   znovu si připomněli  syndrom Brexit, Trump , AfD a  nyní i Kotleba  – lidé prostě  ani v  anonymních  výzkumech veřejného mínění dnes  nejsou  ochotni otevřeně  sdělovat své preference, pokud  kolidují s  těmi  oficiálně  vyhlašovanými. Pány  Šimečkou, Dobšinským,  Havranem. Je tedy opravdu  špatně  cvičit  Slobodný  vysielač  na  tom,  že  měl  Magáta  v  jednom pořadu?

Mám toho na srdci  ještě  hodně, ale  je půl druhé v  noci a chci  jít  spát,  už  skoro na  to datlování  nevidím….

Tak  ještě  jednu  věc.   Pan  Šimečka  pro  mne  byl  persona. Kvůli své minulosti a nesporné  erudici a sečtělosti.  To  na  něm obdivuji  a budu obdivovat  nadále.  Jenže  moje  víra v  jeho  osobní integritu  dostala  docela  tvrdý  direkt.  Když  totiž  to  jeho  Borískovi školení  o  tom,  jak  rozdílné  jsou postupy  opravdu seriozních  medií a  jak  nemožně  si  počíná  Slobodný  vysielač, překročilo určité  meze,  tak  se  Boris  zmínil  o  tomto  článku  z produkce  Denníku  N

Kriminalita a migrácia v grafoch – mali by ste sa báť svojho suseda cudzinca?

který  jsem  rozebral na  Kose  v  tomto  artiklu:

 Měli byste se bát svého souseda cizince? Deník N, říká, že nikoli. Tak jako to vlastně je?

A  napálil mu,  že  ten  článek je  jeden  velký  zmetek, který  o  žádné  kvalitní práci se  zdroji jeho redakce právě  nesvědčí, protože  v  roce  2017 popisuje  kriminalitu  migrantů v  Německu na  základě grafů  z  roku  2014. Ačkoli  migrační tsunami se odehrála  až o rok později a  její  dopady na  kriminalitu  u  našich západních  sousedů se  projevily  plně  až  v  roce  2016.

Šimečka  popřel, že  by byly  použity  grafy  z  roku  2014 a  výslovně  uvedl,  že  nejde o Německo,  nýbrž o Rakousko,  a  že  v Rakousku  mají  vše  pod  kontrolou  a vůbec  – všechno  je  ok..

Mohu  konstatovat  jediné  –  pan  Šimečka  se snažil  ze  svého problému  evidentně  prokazatelně  VYLHAT! 

Sami se s e o  tom můžete  přesvědčit v archivu RSTV –  konkrétně  zde

http://www.rtvs.sk/televizia/archiv/11690/118896

V čase  řádově  1:00:00  hod.  Borísek sděluje  Šimečkovi  , že se  dopustili  tohoto  faulu, takže  by s těmi  levitami na  adresu Slobodného vysielače ohledně  zveřejnování  hoaxu  si měli především udělat  pořádek   ve  své redakci, než začnou někoho  školit. A  Šimečka,  jako editor,  tedy  člověk, kterému by  rukama  měl projít  každý  sloupek a  určitě  takhle  zásadní,  sděluje  -ne  pane Koroni, není to o Německu, je  to o Rakousku.  Ne  v  článku  nejsou použity  grafy, které by končily  v  roc e 2014, ale  až  ve  2015.

Jsou možné  jen  dvě  vysvětlení:

1- Pan  Martin M. Šimečka   totálně  selhal  ve  své  funkci  editora a vypustil  do vydání  naprosto začátečnicky  trapný  novinářský  zmetek  nebo

2- zcela vědomě  lhal  v přímém přenosu  do  televizních  kamer  divákům

Co  z  toho  platí  víc netuším.  A  ani to pro  mne není důležité.  Jen se za  Šimečku  hluboce stydím.

Ten  původní  článek  z  Denníku  N  je  dnes  zamčený  a přístupný  jen po zaplacení, pokud  ještě  vůbec  a  já  o  něj  díky  zhavarovanému  počítači  také  přišel.  Nicméně v  onom  článku,  kde jsem si ten  výtvor  Denníku  N  je  z něj přímo  citován  kousek,  který  jasně  ukazuje,  že  panu  Martin  M. Šimečkovi  , tak  říkajíc  nic  lidského  není  cizí. Dovolím  si to znovu  přetisknout:

sk_crime_rate_de

A přidám  bezprostřední  text  z  N-kovského článku pod ním:

V prípade Nemecka nastal veľký pokles medzi rokmi 2008 a 2009 – ide o pokles v prípade zločinov, ktoré sú evidované ako „napadnutie“ a „krádež“. Pokles bol spôsobený zmenou v nahlasovaní, ktorú uskutočnila nemecká polícia a ktorá sa prejavila v štatistikách. Nemecký spolkový kriminálny úrad ani štatistický úrad zmenu metodiky nešpecifikovali.

V  mezičase  mi  jeden z  čtenářů poslal link na celé, volně přístupné znění  původního  článku Denníku N.

Ale protože není  v  úplně  komfortní  podobě  pro  čtenáře a  díky  přispění  dalšího  kosíře,  jsem jej  nakonec  získal v originální  podobě, otiskl jsem jej na Kose v  tomto  článku

Celý článek Denníku N o kterém Šimečka Borisovi tvrdil, že je o Rakousku a s grafy, které reflektují migrační tsunami 2015

Vážně  pane  Šimečko  ten  článek byl  o Rakousku  a nikoli  o  Německu?  Vážně  nebyly použity k  argumentaci  grafy, které  končily  v  roce 2014?

Jaký  smysl  má potom  to  vaše  mistrování a  dehonestace   Borise  Koroniho a Slobodného vysielača a všech, kteří se nějak podílejí  na  jeho  vysílání  a  sebevědomí s  kterým  decimujete  jeho posluchače  na  téměř  nesvéprávné  chudáky?! Takhle  má  vypadat  ta  vaše příkladná  žurnalistika?! Jak  říkala  babička  – nahoře  huj, dole?

Je  čtvrt na  tři.  Za  chvíli musím vstávat – musím odvést  vnuka  Hříbka  do školy. Takže  to  zabalím, ačkoli bych  rád  pokračoval.  Ale  na  závěr  si  nemohu  odpustit tzv.  „veselou   historku  z  natáčení“.  Totiž  pokládám za  nutné  zmínit  okamžik,  kdy  Dobšinský  ukázal  na  kameru  jeden  graf a  hrdě prohlásil – zde je  ukázáno,  že  naše důvěryhodnost  vzrostla  mezi  našimi respondenty  z  dřívějších  11%  na  24% …

Snad  jsem si ta  čísla správně zapamatoval. Podobné konstatování  mi  u  prominentního  komentátora  RSTV  přijde na  úrovni  někoho,  kdo  konstatuje, že  se  úspěšně  léčí, protože  dříve  měl  současně  tuberu a  AIDS a  dne s už má  jen  to  totální selhání  imunity…. Být prominentním moderátorem veřejnoprávního  media a  zjistit,  že  mi  pořád  ještě  nevěří  ani  1/4  koncesionářů,  pane  Dobšinský,  tak  na  mou  duší i  – jdu se živit  nějakou  jinou prací! Co byste  soudil  o pekaři, kterému  zákazníci koupí ani ne  každou  čtvrtou  housku?

Počítač  mám  sice  pořád  více méně v provizorním stadiu a  jsem  v podstatě rád,  když  mi  nechodí moc  mailů. Nicméně s  dnešním náporem  na svou  mailovou  schránku, která se váže  na  včerejší  večeři u Havrana  nemám  řádný  problém,  takže  mohu  doplnit  velmi  vhodně  tenhle  svůj  rychlý  noční  článek.  Například o  upozornění  nicku  Jaroslav:

Malá omluvička ze strany p. Martina Šimečka směrem k Borisu Koronimu by neškodila,
    protože to přeci jen zaznělo v mainstreamové STV2 a to jistě nelze brát na lehkou váhu. 

Asi v polovině diskuze se Boris Koroni dostal s Martinem Šimečkou do sporu o tom, 
že se v Rakousku zvyšuje kriminalita v souvislosti s migrací.
Pan Šimečka tvrdil, že se v Rakousku kriminalita trvale snižuje a Boris Koroni mu to vyvracel
argumentem, že pan M.Šimečka používá statistiky, které končí v roce 2014,  ale  vlny migrační krize
nastaly v roce 2015.
Jako důkaz neověřené informace ze strany M.Šimečka z DenníkuN přikládám následující link :

https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/430027-v-rakousku-stoupla-kriminalita-podle-ministra-i-kvuli-migrantum.html

Už  jsem  psal výše, že  Šimečka buď  těžce  vařil  z  vody  a provinil  se proti  všem  možným  etickým  kodexům nebo prostě  vědomě  lhal,  když  tvrdil, že  jejich  totál zpackaný  článek neoperoval z  údaji  z  roku  2014 a  že se týkal  nikoli Německa , ale  Rakouska a tak  že je  všechno ok. V  Jaroslavem  nalinkovaném  článku se totiž  dozvídám,  že  vypustil  zjevnou  dezinformaci,  i  co se týče  Rakouska – budu  z Novinek.cz  citovat:

 Pokud se Sobotkova sdělení potvrdí, pak se trend klesající zločinnosti obrátil a země je v kriminalitě zpět na úrovni z roku 2010. Tehdy úřady řešily 534 351 udání.

Sobotka se domnívá, že nepříznivý vývoj zapříčinil patrně i vysoký počet uprchlíků. Omezení migrace proto považuje za jeden z kroků, jak zločinnost zase snížit.

Trapné  pane  Šimečko,  nanejvýš  trapné!!! Vzorový  příklad  výroby  hoaxu  a  fake  news. Dokonce v přímém přenosu  na  STV!  Fakt,  maličká  omluvička  Borískovi  by  se  docela  hodila!

Reklamy
Příspěvek byl publikován v rubrice Hodina vlka se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.