Nevtip na tento den


Že  byznys  je  byznys vím. Že  je  leckdy  naprosto  absurdní vím také.  Ale  někdy  jeho  absurdnost  je  prostě  neuvěřitelná….  Jako  například  u  firmy  Nike!

Ta  uvedla  před  nedávnem na  trh  pro  sportující  muslimské  dámy  značkový  sportovní  nikáb.

 

Prý  měl  naprostý  úspěch.  Takže marketéři Niké se vydali po  neobsazené  části  trhu  a  nyní  hodlají  v  muslimském s větě  prorazit se svou  značkovou  sportovní  burkou!

Pokud  si  nyní  chcete  dát  studenou  sprchu nebo s e štípete  do ruky, jstli s e vám  to nezdá nebo  říkáte  jestli  nejde o fotomontáž,  pak vězte, že  nejde. Kos a to má  jako  vždycky  vyzdrojované.

A z toho zdroje  si  dovolím  ještě  ocitovat, co  a konto  těchto  aktivit NIKE měla napsat  jakási  Katharina Schmidt takto redaktorka  serveru  bento.

„Gute Neuigkeiten am Weltfrauentag: Nike bringt mit dem „Nike Pro Hijab“ erstmals ein Sport-Kopftuch heraus. Die Sportmarke begegnet damit nach eigenen Aussagen dem Trend, dass immer mehr Frauen jeglicher Herkunft und Kultur Sport machen wollen und dafür spezielle Produkte brauchen.“

„Dobrá novinka  k MDŽ:  Nike odprezentovala  „Nike Pro  hidžáb“  – tedy poprvé  na  světě  sportovní  šátek.  Jako výrobce  sportovního vybavení vyšla  vstříc  trendu,  kd y stále  víc e žen různého původu a  z různých  kultur  se  chce  věnovat  sportu a  potřebují  k  tomu  speciální produkty.“

Zbláznil jsem se já  nebo ta dámička  z Německa?

 

Advertisements
Příspěvek byl publikován v rubrice Politické vtipy se štítky . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.