Dualog na Slobodném vysielači


Je  další  obtýden v  měsíci. Což  znamená, že  na  Slobodném  vysielači  bude Dualog. V klasickém  formátu  -Borísek, Petr  Žantovský a  já. Nicméně pro mne  bude  tenhle  díl  naprosto neobvyklý  – nejspíš  tam budu  za  dekoraci.Prostě  mlčící  kus. Protože  nebudu mít  moc  co  říci. Téma  je totiž  vybráno  zcela  jasně  –  konečná  volba nového ředitele  České televize a  ČTK. Ne, že  bych nevěděl  vůbec nic,  ale  tady  bude mít  Petr  Žantovský  velké  sólo.  Je  totiž,  na  rozdíl ode mne.  insiderem a  znalcem zákulisí.  Takže  mi  nezbude  než, více méně  poslouchat. Vím,  na  co stačím a  na co ne. Jste  srdečně  zváni  k poslechu v tradičním  čase.

Na  závěr  jen  ještě  upozornění ohledně  pátku  -Hodina  vlka  tentokrát  nebude.Z jednoduchého důvodu.  Musím svou  dobrou ženu  v  pátek  večer  doprovodit  do divadla. Prý  rostu  jako  bodláči v pangejtu a  je potřeba  mne  sem tam zkultivovat. Takže  razím  na to  kultivování….

Nicméně  tuhle  upoutávku  nemohu  skončit  jinak než  pohledem na  finančí  tachometr  Slobodného vysielače…. Protože  je  to  těžký  průšvih – do konc e měsíc e zbývají  TŘI  pracovní  dny  a  stav vidíte sami

Je pořád  v červeném pásmu,  kdy  Slobodný  vysielač  nemůže  přežít.  Prosím pomozte, protože  nikdo jiný  to udělat  nemůže. Dva  takovéhle  měsíce  a  večer  si ho už nepustíte…

Číslo účtu pro Českou republiku (Transparentní účet OS ČMS)

Číslo účtu: 2500269240 / 2010  
Variabilný sybmol: 2004000001

 

Příspěvek byl publikován v rubrice upoutávka se štítky . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.