Jak Kosa zapříčinila současnou vládní krizi


S  hrdostí si  dovoluji  veřejně  oznámit,  že  Kosa mohla  mít  docela  zásadní  podíl na  vyvolání  současné  vládní  krize!

Nevěříte?  Dokáži  to.  I  když  musím  přiznat,  že   se  chlubím  cizím  peřím.Ve  svém včerejším  článku  jsem  vyslovil  obdiv  komunistickému poslanci Luzarovi,  že  navrhl  onen  nečekaný tah,  kterým  všechny  v úterý překvapil premier  Sobotka. Nicméně  včera  mi  do pošty  dorazil  naprosto  nečekaný  mail:

jasně  že  jsem  okamžitě  onen  nalinkovaný  tweet  otevřel:

Jinými  slovy – netuším, kde vzal  Bohuslav  Sobotka inspiraci k podání  demise,  zjevně tenhle  krok konzultoval  s  naprostým minimem  lidí  ze  svého absolutně  nejbližšího  okolí a proto  se mu jej podařilo utajit.  Ale  existuje  dost  veliká míra  pravděpodobnosti, že  na  tuto  variantu  mohl  přijít  na základě  tweetu  pana  Kubeši,  který  byl na  jeho  twittrový  účet prokazatelně  odeslán  v  brzkých ranních  hodinách  30.04.  2017 !

A  co  s  tím  má  společného  Kosa?  Rodina  Kubešů  patří  k tomu  nejstaršímu a  prapůvodnímu  kmeni  čtenářů  z jejích  naprostých prvopočátků.  Vlastně  jsem  se s jejími příslušníky  už  setkával  v  hojných  debatách  ještě  pod  blogy  Aktuálně.  Zejména  s paní Kubešovou, kterou  tímto srdečně  zdravím.

Musím přiznat  dvě  věci  –  už  výše  jsem konstatoval, že  vím, že  se  vlastně  chlubím  cizím  peřím,  protože  s prvotním nápadem  demise  přišla  nikoli  Kosa nebo já,  ale  a  to je ta  druhá  věc  – nejméně ob  den mívám  těžkou chandru , jestli  vydávání  Kosy  má  vůbec  nějaký  smysl, když  se podívám  na  českou politickou  scénu –  o  té  mezinárodní  je  škoda  mluvit, ale nemám  ambice   být  řiditelem  zeměkoule. Ale  ČR  bych chtěl  jako   slušný , pokud  možno  férový  stát,  kde by  se jeho občanům  co nejspokojeněji  žilo. Proto Kosu  vydávám, ačkoli mne  to  už  hodně  dlouho  ani trochu nebaví. Snažím se vysvětlovat,  ukazovat  ne  zcela  na první  pohled  zřejmá  temná  zákoutí  české politiky  i  souvislosti, tak  aby  to  bylo  zřejmé  každému,  kdo má  o politiku  trochu  zájem. Protože  jde o nás  všechny, o  naše  děti, vnuky, pravnuky.   A  míním, že  politiku  musíme  sledovat proto,  abychom si nenechali  šejdíři, podvodníky,  kořistníky  a  vůbec  různými  šíbry  a jejich pomahači  ukradnout  budoucnost,  která už takhle  vypadá  docela  temně. A  skoro  permanentně  mám pocit  dokonalého  zmaru a  házení příslovečného  hráchu.

Nicméně  jsou naštěstí  i  světlé  okamžiky!  Jako  například  mail od   pana  Kubeši.  Který mne potěšil mimořádně.  Protože  ukázal,  že  čtenáři  Kosy  jsou  opravdu  chytří  a moudří  lidé.  Velmi často  chytřejší a moudřejší  než  já!  Pan  Kubeša  to předvedl  dokonale. Mám z  toho radost – protože  Kosa  má  smysl.  Když  její  čtenáři  jsou  schopni  předvídat a zejména  pokoušet  se  o praktická  řešení  dokonce i velké  politiky,  na  které prokazatelně  ani  nepomysleli ti, co  jsou  u politických  vesel  nebo  ti, co se  pasují na znalce  zákulisí a  všeznalé  analytiky!  Má li  Kosa takovýto  čtenářský  kmen  nebo alespon  jeho  část, což  doložitelně  má,  může s  určitou  licencí hrdě prohlásit,     že  zapříčinila  současnou  vládní krizi! Neuvěřitelně  mne  to  těší!

Paní  Kubešová a  pane  Kubešo díky!  Za  naději, že  ještě  není  všechno  ztracené!   Jistě mi  to  chlubení  cizím peřím odpustíte.

Příspěvek byl publikován v rubrice Hodina vlka. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.