Proto Brouku Pytlíku, proto….


Včera  jsem  si v  textu  článku Jak Kosa zapříčinila současnou vládní krizi  pochvaloval, 

že  se skoro každý den peru s chandrou s Kosou  skončit a  pak že sem tam přijde  den,  kdy  se najednou stane  něco,  co  mi  říká,  že   to věčné sezení  u počítače, pročítání  stovek  mailů a  textů a  vůbec výroba  Kosy  má  smysl. no, včerejšek  není  dnešek. Dnešek  je  tou  chandrou. Navíc  totální.  Protože  mi  nezbývá, než sednout  a  napsat odpověd  Brouku  Pytlíkovi  a  dalším stejně  smýšlejícím.  Protože  podle mých  propočtů a  odhadů je  jich  mezi  čtenáři Kosy  nejméně  30% . Což  rozhodně  není zanedbatelná  množina. A  je  to pro mne depresivní  tím  spíše,  že něco takového  musím  adresovat  kmenovému  autorovi Kosy. Musím, protože  jeho argumentace mne  přivádí  do  naprostého transu a cítím   bezbřehou  beznaděj. Jestliže  takto  smýšlí a  argumentuje  Brouk  Pytlík, co potom  čekat  od  těch, kteří se o politiku  zajímají  daleko méně?!  Kteří ovšem  rozhodují  volby….

Tenhle  článek,  zkusím  udělat  krátce.  tím, že    sem  dám   několik  obrázků a  nic  dalšího  už  psát  nebudu. Ne  dnes.  Zítra  to opět  střihnu svým  obvyklým  způsobem  -tedy  nudnou  a šedivou  argumentací, založenou  na  spoustě  vyzdrojovaných  odkazů.  Protože  soudím, že  čtenáři  Kosy si  to  zaslouží.  Nebo  alespon já  to pokládám za  svou povinnost.

Dneska  ovšem Brouku  Pytlíku,  nechci  li s  Kosou  okamžitě  skončit, protože   mne  přesvědčuješ, že  ta  námaha  s  její  výrobou  je  fakt prác e hozená  do kanálu,  zůstanu  už  jenom  u  jednoduchých  obrázků.  Které  Babiš a  jeho  píaristé ,  lépe  by ovšem  sedělo označení  krysaři z Hammeln  původně vyrobili pro  Vencu  Koblihu, aby  ho jimi  nacpali  až  k prasknutí. Dneska  stejné  koblihy peče ovšem  i druhá strana. Jen s  opačnou  náplní.

Tu  Babišovu  poslední  koblihu  pro Vencu Koblihu  jsem  publikoval  již  včera.  Dám ji znovu, protože  Brouku Pytlíku,  je  zcela v  intencích  tvé  argumentace vůči  mně.

proc_ano

Je  tam  úplně  všechno!  O současných politicích , sociální  demokracii a  speciálně  Sobotkovi.  Jistě  souhlasíš!

A  hned  přišla  protikobliha,  kterou  jsem také  už  publikoval  včera:

babisuvinzerat_parodie

Problém  není  Sobotka  a  soc dem  Brouku Pytlíku.  Ta  krize  vznikla  PROTO, že  Babiš  má  na  hlavě  tuny  velmi  žluklého  másla  a dělá, že  on  noc,  on navoněný  frajer!

Dnes  jsem našel  další  jednoduché  antikolblihy,  stručně  a jasně odpovídající  na  ono PROČ?

Dneska  prostě  na  víc  nemám. Protože  mám  opravdu těžkou  chandru.  Zítra se z  toho snad  vyspím a   dám  holt  nejspíš  nějakých  3 000  slov, opřených  o  prokazatelná, vyzdrojovaná   fakta. Nicméně přesvědčivěji,  než tenhle  výběr  jednoduchých  sdělení  to stejně  nevyzní. Protože  ani  nemůže.  Závěr  udělám stejný. Jen  forma  pro tebe  bude určitě daleko přijatelnější.  Za  tu  dnešní  se  už  nyní omlouvám, nenám  zájem  tě  ani  shazovat,  ani  nějak dehonestovat,  ale opravdu  nemohu jinak. Ta  chandra  z  tvého  mailu  je  totální.

Příspěvek byl publikován v rubrice Hodina vlka se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.