Vtip na tento den


Tohle  se objevilo  v  diskusi pod  jedním  článkem na  Novinkách.cz Proč to sem  dávám jako vtip dne  určitě nemusím  vysvětlovat:

Školní vyšetřování
Jednoaktovka
Pepíčku, někdo počmáral dveře na záchodě, nebyls to ty?
– To mě nezajímá. O tom se nechci bavit.
Počmáral jsi je, nebo ne?
– Franta snědl Ferdovi svačinu!
Počmáral jsi ty dveře?
– Ty dveře byly hnusné a špatně natřené. Kdo to dělal? Skandál!
Tak jsi je počmáral, aby byly hezčí?
– Dveře mě nezajímají. Na sousední škole taky kdysi někdo počmáral dveře.
Počmáral jsi ty dveře, nebo ne? – A co ta svačina? Proč se neptáte na ni? I na to dojde. Ale teď se ptáme tebe. Počmáral jsi ty dveře? – Proč se ptáte mě? Mě to nezajímá. Je to tužkou, jakou máš jenom ty, tak se tě ptáme. – To mě nezajímá. A vás by taky nemělo. Vás by mělo zajímat to, co mě. Mě zajímá svačina, proč vás ne? Je to kampaň! A co ta sousední škola? Tu vyšetřujte. Počmáral jsi ty dveře? – Proč mě nenecháte domluvit? Svačina. Franta. Dveře. Nezajímá. Kampaň! Svačina. Franta. Dveře. Nezajímá. Kampaň! Svačina. Franta. Dveře. Nezajímá. Kampaň! Svačina. Franta…

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Politické vtipy se štítky . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.