Vidlákovy kydy


napsal  Vidlák

Vidlákovy kydy
Vlk se rozhodl pro změnu. poměrně dlouze jsem to s ním probíral… a vlastně mu rozumím. Kosa mu byla prostředkem duševní hygieny a jeho virtuálním obývákem. Návštěvy se mu tam střídaly dost dlouho. Odpočinek je na místě. Bylo mi tady na Kose fajn. Vlku moje pozvání na zabijačku stále plati.
Nicméně, když už se svět pootočil, začal ve mně hlodat ďábel našeptávač a podsouval mi, ať si také udělám virtuální obývák. Koneckonců, tu a tam ty moje články někdo četl, pár pochval jsem také dostal… mám bratra IT odborníka…
Ne, Vidlák nemá obývák, možná tak ještě maštal… ale mohl by si pořídit nové domácí zvíře. S dobytkem mu to docela jde, když zvládne prase, mohl by si poradit i s blogem. Můj ctěný bratr tentokrát nic nenamítal a že je mužem činu, provedl nutná technická opatření. S potěšením vám tedy hlásím, že jsem si  pořídil domácí zvíře v podobě následujícího blogu:
Hodlám s ním naložit přesně tak, jak zacházím se svým bravem a skotem. Vytáhnu ho matce z břicha, postavím na nohy, ustájím ho, dám mu najíst a napít, vykydám mu a nechám ho růst. Pokud mě bude zlobit, praštím ho toporem od  krumpáče a pokud bude slastně chrochtat, podrbu ho za ušima. Teď je ještě maličký, zahrabaný v seně, ale dejte mi nějaký ten týden.
Zvu vás všechny do svého chlíva na kukanou, jak mi to zviřátko roste. A prosím po jednom… ať se nepoleká.
Váš Vidlák
Příspěvek byl publikován v rubrice Vidlákovy podávky se štítky . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.