Umřel Zdravý rozum.


Čistím svou poštu.  A  některé  došlé  věci je mi  líto vyhodit  Jako  například  powerpointovou  prezentaci  o  tom,  jak umřel  Zdravý  rozum. Tu prezentaci  jsem  nevyráběl,  byla  mi  zaslána. Neumím  ji  do  WordPressu převzít nějak  automatizovaně,  jen  jako  sled po  sobě následujících  screenshotů.  Věřím, že se vám bude líbit tak  jako  mně.

Tolik  ten  Power  Point. A  abych neměl pocit, že  jsem  k  dnešnímu  článku přišel  velmi  lehce a  bez  vlastního úsilí a  abych  to neusnadnil  ani  vám,  protože  jde o  klasické sice  jasně  platné,  ale  obecné  pravdy, s  kterými se tak  snadno  souhlasí, protože  ukazují  bez  jakékoli  adresnosti  a  člověku se okamžitě  dme  hruď  pýcho,  jak to tomu  blbému  světu  kolem něj  nandal, položím si  veřejně  otázku  – a  co  jsi  vlk  proti tomu  exitu  Zdravého rozumu  udělal ty  osobně.  Kdo  chce,  může  si  ji položit  se  mnou!  Byl bych  rád,  kdyby  to  tak udělal každý jednotlivec,  který  tenhle  článek otevřel. Čím nás  bude víc,  tím je  větší  naděje,  že  snad  bychom mohli  zažít  další  vzkříšení  z  mrtvých.  Druhé v  dějinách  lidstva – po jistém  Nazaretském.

A  abych  ani  teď  neměl  dojem, že  jsem to  stejně  odflákl,  dovolím si  ještě  jedno  zařadit  ten snímek  z prezentace,  který  považuji  za  vůbec nejdůležitější, od  kterého  by  jsme  se měli  odpíchnout  každý  každé  ráno. Kvůli  němu  jsem to  nakonec  ze  své pošty  nevymazal, ale  zařadil na  dnešní  den.

Příspěvek byl publikován v rubrice Hosté se štítky . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.