Nevtip na tento den


Ve  středu  jsem  měl na  Kose  docela  na pilno.  Jednak  jsem  psal  dnešní pokračování  Planety  opic a  Evropské  armády II a  jednak  hlídal,  jestli   ČSSD  skutečně  dotáhne  do  konce   avizovanou  personální  rošádu.  Což  nebylo  jisté. Takže  jsme musel  napsat  vlastně dva  články,  když  večer  se  skutečně  hnuly  oranžové  ledy.  Což  znamenalo, že  jsem  skončil  těsně před  23,00 hod a  šel se podívat, co nového ve  světě,  respektive, co mi  nového o  světě  prozradí  ČT 24. Speciálně  jsem  čekal  na  Zprávy  ve  23,00. A  vznikl z  toho následující  Nevtip. Dokonale  charakterizující  současnou  „kvalitu“  zpravodajství na  Kavkách.

Ještě  než  ty  noční  Zprávy  začaly,  běžela  upoutávka  na  nedělní  vydání  Newsroomu.  Což, jak mi jistě  potvrdí ti, co už  jako  já  měli s  tímhle  výtvorem  pana  Rosího and  Copm.  tu pochybnou  čest,  vymývárna  mozků non plus  ultra. Ostatně  zde  se můžete přesvědčit  sami, co  se chystají  nám  Rosí a  spol. v neděli večer  valit  do hlavy

 

Určitě mi nebudete  odporovat  když   konstatuji,  že  v  neděli budeme  opět  školeni  o  Putlerovi, ruských  trollech, o jejich nebezpečnosti pro naši demokracii,  dále  o  poslední  ruské  snaze  destruovat  členské  země  EU, zejména  se slovanským obyvatelstvem  uspořádáním  Všeslovanského  sjezdu v  Moskvě,  kde byly  samozřejmě  i  čeští  rozvraceči, kterým  platili pobyt   Putinovi  oligarchové. Atd. atd.  Tohle  si nesmíte nechat  ujít! Tedy podle  vymývačů  mozků.

Nicméně  přetrpěl  jsem  tu  snůšku  demagogické  demence   konečně  se dočkal  těch práv.   A  to jsem  zíral  –  už na  úvodní  otvírák!!!

Jde  to ráz na  ráz  – Sobotka  končí  v  čele  ČSSD, požár  v Londýně a…

tohle  ve  20 sekundě  – prezident  odvolá  Valachovou a  na  její místo jmenuje  jejího  náměstka  profesora  Stanislava  Štěcha – s  tímhle  obrazovým  doprovodem  té informace:

Zde si  sami, od   20. sekundy   snadno ověříte, že  jsem si  to nevymyslel a  nezkouším  vás  manipulovat!

Já  chápu,  že  když  na  Kavkách  musejí  mít k  dispozici  kapacity  pro tak  úderné  pořady  jako  je  Newsroom  pana  demagoga  Rosího, které potom asi  chybějí  jinde.  Ale  splést  si  předsedu  senátu a druhého  nejvyššího představitele  státu s nějakým  ministerským  náměstkem?  I  když se má  stát  ministrem? Nebo právě proto, že  se má  stát ministrem?  To je pro mne  vrchol  neschopnosti  a  totální  ignorance! Mluví to o kvalitě  redakce, konkrétního redaktora  a konkrétního  editora.  Prostě  holínky  jako hodinky. Obojí se natahuje.  Stejně  Štěch jako  Štech. A  parta  těhle  neschopů, flákačů a  lajdáků  mi  bude vymývat  mozek?   To fakt  není žádná  sranda.    A budou neustále  žvanit  o  fake  news?

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Politické vtipy se štítky . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.