Nevtip na tento den


Pokud  jste  poslouchalii  poslední  Hodinu  vlka  na  Slobodném  vysielači,  tak  už  to  víte, protože  s  tím  hned v úvodu  přišel  Borísek.

Zdroj

Přičiním  pár  poznámek

1- už  se přestávám  divit  takovému  zájmu  migrantů všeho  druhu o Británii. Musí  to být  ráj na  zemi,  když tam  řeší  takovéhle   „problémy“.

2- když  to na  mne  vybalil v  úvodu  relace  Borísek , myslel jsem  si, že  si  ze mne dělá  legraci, takže  pro jistotu  jsem se jej  dvakrát  ptal,  zdali  nejde  o  nějaký  šprým. Ujistil mne, že  nikoli.  Což  ovšem potvrdil i  mail  od  kosíře  z Ostravy,  který  to potvrdil

3- vedli  jsme  krátkou  diskusi,  co  vedlo  londýnské  halvouny  k  tomuto opatření.  Borísek  přišel  s  vysvětlením , že  patrně  bylo  myšleno  i  na  pasažery  z  říše němých tváří.  V  rámci politické  korektnosti.  Ano,  je  to možné.  Ale do relace okamžitě  zavolala  paní Oliv,  kterou ze  stránek  Kosy  dobře  znáte a  uvedla  věc  na  správnou míru  -přišla  s  naprosto  logickým  zdůvodněním.  Může  být že  při  současném  složení  londýnského obyvatelstva  jezdícího v  metru  se už  cítí  část cestujících  oslovením  dámo  nebo  pane  uražena. Z  náboženských  rasových  či  kdo  ví  jakých  důvodů  hodných  zřetele. Paní Oliv  je moudrá  žena! Kdepak  němé  tváře!

Příspěvek byl publikován v rubrice Politické vtipy se štítky . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.