Předběžné uzavření Kosy


Předpokládám, že  mnohým  z  vás  neuniklo,  že  v neděli, poprvé za  celou  existenci  Kosy nevyšel  ani  článek a dokonce ani nějaký ten  vtípek. Tohle  bylo  poprvé.  Zrovna  tak  vám  nepochybně  neuniklo,  že  včera  a předevčírem  u  článků  paní  Oliv  scházely  avizované  fotografie.

To  vše  má  jednoduchý  důvod.  Ještě  v pátek  jsem  normální  člověk.  V  sobotu v  poledne už    jen  zhroucenou  hromádkou,  která  měla  úplně  jiné  starosti  než  nějaký  blog. a  tak to  to je od  té  doby  pořád. Jsem prostě  rád, že  jsem  rád.  Dál  to rozvíjet  nehodlám. Ale prostě  na  další  vydávání  Kosy  momentálně  nemám.  Z  tohoto  stavu  vyplývá  jediná  věc – dokud se zase nevrátím  k  normálu,  Kosa vycházet  nebude.

Jedinou  výjimkou  budou  případné texty  od  pana  Lea.  Jsou  brilantní.  Vím,  že  takové  budou  i  když  je  budou  rovnou pouštět  ven,  aniž  bych je  četl, protože  ani toho nejsem  schopen.

Celou  dobu,  a zejména  poslední  dva  roky  jsem  s e přesně  tohohle  obával,  že  to takhle  dopadne.  Dříve  či později s e něco takové   stát  muselo.  A  to i přesto,  že  Kos a vycházela  i v  době,  kdy  jsem  byl  pře d léty  dva  týdny  v  nemocnici na  operativním  zákroku.  I tak  jsem byl  schopen  ji  držet a  dokonce i psát  články,  aniž  by  kdokoli cokoli poznal.  Tentokráte  však  ne. Jsem na  šrot  a nelomím  to.

Prosím o  pochopení.

Ještě  pro ty  co  rádi  konspirují,  opravdu jde  o  zdravotní indispozici  většího  rozsahu.  Nic  jiného za  tím  nehledejte. Vnitro,  CIA,  mi  nedrží  pistoli u  hlavy,  nikdo  mi  nevyhrožuje tím, že mi unese vnuka  a  dokonce ani   Babiš, že   zasadí  o  odebrání  důchodu. Zklamu  i  Jakuba  Jandu a  jeho  „analytika“  Mácu či  Břešťana  z  Hlídacího orgáčku  –   nedošlo  ani  k přerušení  vodopády  kremelských  rublíku pro Kosu – nikdy  žádný  nebyl. Na  rozdíl  od  těhle  Kosa nikdy  žádné    finance nepotřebovala  a tudíž  ani nevzala. Potud  u nás  všechno v pořádku.  Jen  já  mám problémy  sám se  sebou. Nic  víc.

Abych nezapomněl  ty  fotografie,  co  už  jsem nedokázal  do  textů  paní Oliv  umístit najdete  ve  fotogalerii,  která  je  k dispozici  na  této  adrese:

http://sinhala.rajce.idnes.cz/Sri_Lanka/

Přeji  všem  pěkný  den.

P.S:

Prosím  o  velmi  sporý  a  omezený mailový  kontakt . Nedokážu  u počítače  sedět  dlouho. Jen  chviličku.  A  případnou  odpověd  si  dovolím zaslat  jen  v těch  nejdůležitějších  věcech.

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Hodina vlka se štítky . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.