Krám znovu otevřen


Zítřkem počínajíc  je  Kosa znovu otevřena.  I  když netuším,  v jakém  režimu.  Jestli  v krámu  najdete  čaerstvé  zboží  každý  den, či obden  nebo  jen sem  tam. Zvykl jsem si  být  bez  ní  děsně  se mi  to  líbilo,  nebudu zastírat. Navíc  jsem se ujistil,  že  svět  se  točí úplně  stejně,  ať  o něm píši nebo  ne. Mělo by mne  to možná    deprimovat, ale  pravý  opak  je pravdou.  Nejméně  14  dnů  jsem  byl  bez  jakékoli politiky a  jejího  sledovaní a  výsledkem je  zjištění,  že  mne život  začal  daleko více  těšit.

Takže  něco na  Kose  bude,  ale  oprvadu  bez  slibu nějaké periodicity.

Kosu  otvírám  zejména  kvůli  třem věcem:

  • pan Leo mi poslal  před  asi  týdnem příspěvek ve  víře, že  Kosa začne  vycházet. Nemohu  ho zklamat. Velmi  si  jej  vážím a stejně  tak  jeho moudrého pohledu na svět. Takže  pane  Leo, jen Váš  bude první obnovený  kosířský  den!
  • nemohu pominout  tu  záplavu  mailů, která  mi  přišla  po  oznámení o  předběžném  zavření  Kosy. Bylo  jich  víc  než  jsem  čekal a  všechny mne  velmi potěšily.  Takže  vážení – obnovení Kosy  je  vlkovo poděkování  vám, co  jste napsali. Tak jak  umím a  dokáži.
  • stejně tak nemohu ignorovat  tu  řádově  tisícovku  těch,  co stále  denně  chodili  na Kosu  zkontrolovat,  jestli  už  náhodou  vlk neobživl  a zase něco nepíše. Ani vaši vytrvalou  věrnost     nelze  ignorovat. I  vy jste  znovu  se mnou  vzali Kosu  do  ruky.

Takže  zítra začínáme.

A  ještě  jedna  drobnost.  Už  se nebudu  silou  mocí  bránit  jiným  autorským příspěvkům.  Je  znovu otevřeno i pro jiné  než  pro pana  Lea a mojí  maličkost.  Ale s  jedníma  velkým omezením.  Tentokrát  jsem rozhodnut   příspěvky  selektovat a odmítat. Stejně  jako  třeba  i několik  dní  neobsadit  článkem,  když  ho prostě  nebudu mít  a nebudu  mít  sám  zrovna  chuť  něco  napsat  nebo mi to bude  kolidovat  s  něčím jiným.  Kosa  má  být  zábava.

Příspěvek byl publikován v rubrice Hodina vlka se štítky . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.