Všichni jsou Frljičové!


Když jsem  před  týdnem  zveřejnil  článek

Winston Churchill znásilnuje ruskou pravoslavnou řeholnici

přiznávám, že se mnou cloumal vztek.  Nad  tím, co se v  zemi děje,  jak snadno si zase ti „věčně  správní“  pro sebe  zabrali  karabáč  toho, co  je  a není  svoboda  a demokracie a  co si  jakýsi  Frljič, evidentně  vymetač  duševních  žup, dovoluje  šířit  ve  veřejném prostoru, za  veřejné prostředky  jako  kulturu.  On  a jemu  podobní.  Jak si dovolují  kacerovat ty, kteří s nimi  nesouhlasí, jak se nad  ně vyvyšují,  jak je označují v lepším případě za  hloupé  burany, v tom horším a  častějším  rovnou  za  nacisty, kteří  díla  nepohodlných umělců nejen zakazují a   dávají na  hranice  a zapalují. Ano, přesně takovéhle  výroky  zazněly.  Měl jsem jich pár  pro tenhle  článek připraveno,  například  od  profesora  Putny nebo divadelního kritika  Justa,   jakmile  mi začalo docházet, že  ač mimořádně nerad, nezbude mi  než  se  k  pisoárové  pseudokultuře v  Brně  vrátit.  Vrátit protože čím více jsem  v  čase  vychládal  a  čím více  si  to původní  článek  šinul na  žebříčku  čtenosti Kosy  a byl citován  jinde a  získával  čtenářské  hvězdičky,  tím více mi  docházelo,  že  byl  vlastně  špatný.   Špatný  neznamená,  že  by snad  byl  mylný. Mylný snad podstatou  tématu nebo  jeho vyhodnocení, či argumentací.  Ale  prostě  celkově  špatný. Proč? Protože  byl NEÚPLNY!!! Respektive – velmi neúplný. Bohužel…

Takže  bylo jasné, že se k  němu  musím  vrátit. Jakkoli  vím,  že  spoustu těch, co s  první verzí před  týdnem  souhlasili,  dnes  naštvu. Já  bych rád, aby  ti, co tak učiní  se  spíše důkladně zamysleli nad  tím co budou  číst  dále. Protože  každý  naštvaný  z  dneška   jaksi  ke svému postoji nebude mít  žádný  důvod. Kromě  jediného, že  je  totiž  vlastně také  Frljičem!   Ale  začnu  něčím, co rozhodně zarezonuje  na Kose pozitivně.

V sobotu  večer  v Tagesschau / hlavní  zpravodajská  relace  německé veřejnoprávní  televize  ARD/  byla  také  uvedena  reportáž o  kulturním skandálu v  v Německu. Konkrétně  v Barorském  městečku Rehau. Tamní radní si totiž  dovolili  na jednu z městských  fasád  umístit  krátkou  báseň Eugena  Gomringera, který v  Rehau  dlouhodobě  žije.  Básník se narodil v Bolívii a  píše španělsky.  Ne,  bodří  Bavoráci  nemají  žádný problém se  španělsky  píšícími  autory. Vlastně  oni nemají  žádný problém.  Ten  vznikl v  Berlíně. Ta  proskribovaná  básnička  totiž  docela  dlouho  zdobila  venkovní  plášť  jedné  z tamních univerzitních  budov.

Fassade des Anst0ßes. Die Alice Salomon Hochschule im November 2017.

Dovolím si  ji  neuměle  přeložit:

Aleje

Aleje a  květiny

Květiny  a ženy

Aleje

Aleje a ženy

Aleje a květiny  a ženy a

jeden obdivovatel

A  to je  celé  vážení. A  tohle  z  té univerzitní  budovy  muselo dolů a  dnes je  předmětem  hektických  útoků na  radnici  v  Rehau,  která  tuhle Gomringerovu  básničku umístila  na  jedné  z budov  ve  vlastnictví města…..

Asi stále nechápete, co komu na těch  pár  slovech, navíc  z mého pohledu  lyrických a fajn, mohlo komu vadit…

Jedná se konkrétně  o tento  verš:

Aleje a květiny  a ženy a

jeden obdivovatel

Pořád  nemáte  jasno, co   je na něm špatně? Inu, prý  jde o vzornou  ukázku  mužského šovinismu a  sexismu,  který  ženu  vidí  jen jako objekt  svého zájmu!!!!  Inu  gender tety  a gender  strejdové v  Německu  mají zase poplach  a manévry. V Berlíně  si prosadili  svou a nyní to zkouší v Rehau…

Vůbec nepochybuji, že  jde o stejné  týpky, respektive komplementární  doplňky těch,  co u nás  obhajují  zhovadilce Frljiče a  jeho  žumpoidní urážlivé  slabomyslnosti.

Kdybyste  náhodou namítali,  že  to nemohu vědět, protože  ta militantní netolerance  k  jednoduché  básničce  je v  Německu a skandál s Frljičem v Brně, tak jak  mohu tvrdit, že  jde  o jedny a  ty samé lidi,  kteří mají  dvojí morálku a dvojí  vidění  světa  – jsou  schopni  současně pro sebe  a  svoje  extravagance  žádat  maximální  svobodu  s odůvodněním, že  jde přece o umění a  to nesmí být  omezováno  žádnou cenzurou, jinak demokracie  končí,  aby  v případě jiném,  kdy  se jim  to opět názorově  hodí, prováděli  sami  u jiných  umělců  cenzuru,  že  ne  bolševik dokonce  ani  ne  hitlerovský nacista  by se  na ni nezmohli,  ale  dokonce i  nejbigotnější  církevní inkvizice ve  své vrcholné slávě  by na  ně  jen  nevěřícně  zírali. S pocitem  naprosté  duševní méněcennosti!? Snadno,  velmi snadno!

My  jsme  si  totéž  třeštění, kolem  naprosto jednoduché ,  nevinné a  já dodávám  – mimořádně  hezké  básničky, z  naprosto stejných  důvodů , v České republice  zažili  už také!!

Ve  školních  čítankách pro  žáky  prvního  stupně  základních  škol je / pevně věřím, že  stále  ještě  je!!!/  následující  básnička  Jiřího Žáčka, jež nes e název

K čemu jsou holky na  světě?

Před  půl druhým rokem  se na ni  vyhrnul nejdříve  ehm.. režisér  Vít Klusák, ke  kterému se okamžitě  přidali  tuzemské  gender  tety a  gender  strejcové a  pálili  ze  všech laufů   do  ministerstva  školství,  aby  tyhle  těžce závadné a  dětskou  duši  deformující  veršíky,  z  čítanek  dostali jednou pro vždy. Protože

Na první pohled je totiž zřejmé, že pracuje s genderovými stereotypy. Ženy automaticky staví do role, kdy jejich hlavním posláním je postarat se o děti.

Detaily  naleznete  na   aktualne.cz

Stačí si dohledat  další  dobové  texty,  aby  bylo jasno,  že  Jiřímu  Žáčkovi  a těm, co sestavovali a povolovali inkriminované  slabikáře,  nebyl přiznám ani gram  tvůrčí  svobody a  bigotními genderisty  byla akcentována ochrana  citlivé  dětské  duše  před  ohavností  mužského stereotypu a šovinismu. Na jeho podporu  se,  kromě  Klause ml. ,tehdy  neozval téměř nikdo. Ale  s hrdostí  si dovolím konstatovat, že  Kosa ano!

Kose vadí  Frljičův  duševní hnůj i  nesnášenlivá militantní bigotnost  Klusáka  a gender  tet.  O  tohle  jde!

Už  tohle mělo být  v tom týden starém článku!  Také proto jsem  musel dnes  s  tou  zapáchající  materií pracovat znovu. Ale  nejen proto.

Jiří  Žáček to schytal  za to, že  zachovává  stereotypy.  Frljič a  pořadatelé  toho  podivného divadelního  festivalu v  Brně  a jejich obhájci,  dle mého soudu, porušili  zákon.  Prý  v zájmu  umělecké svobody  a v  takovém případě se  to prý  smí!

Nesmí! Nikdo nestojí na d zákonem. Ani tak /samo/zvaný  umělc/umělci!

Dovolím si ocitovat

§ 355Hanobení národa, rasy, etnické nebo jiné skupiny osob

(1) Kdo veřejně hanobí

a) některý národ, jeho jazyk, některou rasu nebo etnickou skupinu, nebo

b) skupinu osob pro jejich skutečnou nebo domnělou rasu, příslušnost k etnické skupině, národnost, politické přesvědčení, vyznání nebo proto, že jsou skutečně nebo domněle bez vyznání,

bude potrestán odnětím svobody až na dvě léta.

(2) Odnětím svobody až na tři léta bude pachatel potrestán, spáchá-li čin uvedený v odstavci 1

a) nejméně se dvěma osobami, nebo

b) tiskem, filmem, rozhlasem, televizí, veřejně přístupnou počítačovou sítí nebo jiným obdobně účinným způsobem.

Soudím, že přesně k tomu v  Brně  došlo. A  to dokonce  podle  přísnějšího 2. odstavce

Vedle toho máme  také  zákon č. 352/2001 Sb O  státních  symbolech a jejich  užívání. A  ohledně  státní  vlajky  říká v  kostce toto:

Státní vlajku mohou vyvěšovat vedoucí diplomatických misí a konzulárních úřadů ČR na služebních dopravních prostředcích, a to při slavnostních příležitostech a pokud je to v zemi jejich působení obvyklé. Ostatní fyzické a právnické osoby a organizační složky státu mohou užít státní vlajku vhodným a důstojným způsobem kdykoliv. Zákon stanoví pro vyvěšování a užívání státní vlajky poměrně podrobná pravidla, jež musí být dodržena.

Podle mne  jasná záležitost. Bohužel a konstatuji to s velkým smutkem na  duši a obrovskou a nefalšovanou lítostí ,bývalá soudkyně  Ústavního soudu  – Eliška  Wágnerová  to  tak necítí – na  divadle  prý  státní  vlajka není  státní  vlajkou, ale  jen  rekvizitou…

Také  vám  vadí  tahle  dvojí morálka a  dvojí metr?  Mně  ano.  Nesnáším ho a neumím s  ním  žít. A také nechci a nebudu!

Než  tohle  a popření  Prvního zákona  Kosy, to ji radši okamžitě  zavřu!

Kvůli tomu, co  jsem  dosud  napsal, bylo třeba  se k tomu původnímu textu, reagujícím  na  „divadelní festival v Brně“,  nutně  vrátit. Předpokládám, že  většina  z  vás  se mnou  zatím do puntíku souhlasí. A  říká si, možná,  proč  vlk vyhrožoval  tím,  že  nás  naštve?  Už  jsme  u toho vážení,  už  jsme u  toho!

Protože  ani nyní není  ten text  z minulého úterka  úplný. Ani náhodou!

Jeho nedostatečnost  jsem si  uvědomil, při přípravě  na  Dualog s Petrem Žantovským  minulý  týden,  kdy  to žumpoidní brněnské téma  bylo  předmětem  naší  disputace.

Tehdy mi  totiž  doklaplo, něco  daleko důležitějšího,  než  ona  sprostá  Frlijičova provokace  a provokace   jeho českých  souputníků, kteří budou šikanovat  Žáčka, ale  mají bezbřehou benevolenci  pro  Frljiče!!!  Došlo mi,  že  ať  jejich počínání  v  kauzách  divadelního kusu  s Ježíšem  násilnícím  muslimku a  vlajkou  vytahovanou  z  dámského přirození, jak chce  hnusné, pobuřující a odporné, je  jen tzv. pěnu dní.  Jen  pěnou. Ničím jinýma  ničím víc.

Za dva  měsíce po tom  pes  neštěkne. Ten  Žáček a  to, co se nyní děje  v  Rehau,  je  zatraceně  něco jiného!  Tohle  je  opravdu  šílená   a nesmyslná  cenzura!  Která  nám tady,  v  duchu tzv. politické korektnosti   zůstane, jestli  si to necháme  líbit.

Jenže… jenže  je  tu tady něco horšího!!! A nebezpečnějšího!!!

Proč  by  si  jakýsi  Frljič a parta  zpovykaných komediantů a rádo by intošů  nedovolila  svoje  sprosťárny a provokace, proč  by  si jiní  z  téhle party  nedovolili  požadovat  cenzuru slabikářů kvůli tzv. stereotypům?   Proč  ne?  Když máme prezidenta,  který veřejně  urazí  Ferdinanda  Peroutku,  který  se nemůže  bránit,  je  odsouzen k omluvě  a  ani ho nenapadne, aby   tak  učinil!!  Vykrucuje  se, překrucuje, hledá  falešné interpretace, za potlesku  svých  příznivců!  Proč  by  Frljič  a  spol.  nedělali  to, co předvádí, když máme  za premiera  Babiše,  který  prý bojuje proti  korupci a rozkrádání  republiky  a je  přitom vyšetřován  kvůli Čapímu hnízdu a  jeho voličům to nevadí????!!!!

Když  může Zeman, když  smí Babiš, tak proč by nemohl Frljič nebo Klusák???!!!!

Vy, kterým jsem  nyní  hejbnul  žlučí,  jak to, že  na své  ikony  nehodláte  uplatnit  stejný metr  jako  na  hnusáka  Frljiče a  ty  gender  inkvizitory v  ČR a Německu?

To  vám nehodí,  že  o nějakém  divadelním festíku  za  pár  dní  už nikdo nebude nic  vědět? Stejně jako zapadla  ona  aféra s  Žáčkovou slabikářovou  básničkou? To je skutečně, konec  konců a  v reálu,   naprosto  podružná pěna dnů. Co se pozítří  rozplyne a zbude po ní  jen trocha  kalu.

S naším prezidentem a  premierem je  to jinak!  Zatraceně  jinak!  Ti  tady  budou  řídit  náš  život!  Frljič  je  podružná  hnusárna,  politkorektní inkvizotoři jsou – zatím –  velmi  nepříjemná a  obtěžující, leč  marginálie.  Urážející prezident, používající minimálně pololži, vykrádající  ústavu  a  premier,  evidovaný  jako estébácký  agent, ale především vyšetřovaný kvůli  machinacím s  veřejnými  fondy?

Tohle, ať chcete  nebo  nechcete, je  totální průšvih! Neopravitelný  průšvih!! Jestliže  máte  pochopení pro Zemana a/nebo Babiše , co vás opravňuje  k odsuzování  těch  zhovadilých komediantů a jejich  klaky  v Brně?  Co vás opravňuje  kritizovat  politickou korektnost a páchače  dobra?

Samozřejmě  – platí to  i naopak – co opravňuje  červenokaretníky , vyvěšovače  trenýrek a  těch, co pochodují proti  Babišovi,  jestliže  mají  porozumění  pro ten  hnus  z Brna  nebo  pro  cenzurování Jiřího Žáčka?

Tohle mi došlo  minulý  čtvrtek odpoledne! Proto jsem  tohle  téma  znovu otevřel!  Svoboda i  demokracie  jsou nedělitelné.  Ohrožují  ji  genderisté i Frljičové, stejně jako Zemanové a Babišové. A přirozeně – všichni jejich  souvěrci!  Tihle  všichni   jsou Frljičové!

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Hodina vlka se štítky , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.