Otazníky nad příčetností Babišova Blatníku! Zásadně doplněno!!!


Na  dnešní Kosu jsem postupně  vyměnil celkem 4 články. Prostě  vždy  ten  zamýšlený nahradil nějaký  jiný, s  aktuálnějším tématem. Aktualita  si vynutila  odsunutí toho původně postovaného na jindy. V neděli dopoledne se zdálo, že  už je  vše definitivní. Jenže   do toho přišly zase Otázky  Václava Moravce a  debata  mezi ministrem zdravotnictví Blatným a prezidentem České  lékařské komory  Kubkem.

Nikdy bych nevěřil, že  když  se  sejdou  v debatě  dva  odborníci a jeden z nich je  shodou okolností odpovědný za  zdraví celého  národa a  chod  zdravotního systému,  uslyším tak absurdní bláboly. Bohužel právě  od  člena  vlády. Kterému zdárně  sekundoval, jako správná vtěrka  MUDr.Balík. Ale ten není důležitý.  Máte li dostatek času  a tendujete  k sado maso, pak si opravdu užijete podle  svého gusta, pokud  si pořad pustíte  z  archivu ČT.

Chcete li to systémem textové zprávy,  pak si vystačíte  s mimořádně hutným shrnutím  v iDnes. Které pro tyto účely, abych zase  nepsal Tři muškětýry  ještě po dvaceti létech využiji i já.

Proto se  opřu o tento text:

Přímo na covid zemřela jen třetina z vykázaných obětí, připustil Blatný

Převezmu z něj největší špeky:

1-

„My víme, že zhruba 30 procent ze smrtí, které vykazujeme, je jednoznačně spojeno s koronavirem. Deset procent, kam patří například i ta autonehoda, je bez spojitosti s koronavirem, protože opravdu můžete umřít na něco úplně jiného, včetně té citované autonehody,“ řekl v Otázkách Václava Moravce ministr Blatný . Podle něj ve chvíli, kdy se člověk dostane do nemocnice a je mu před vyšetřením proveden test, který je pozitivní, a pacient následně zemře, tak je brán do statistik jako covidový pacient. „Potom je šedesát procent, kde ta pravděpodobnost (úmrtí na covid pozn. red.) je velká, ale není to jediný důvod. Vy máte koronavirus a k tomu třeba nádorové onemocnění,“ zdůraznil Blatný.

Na ministra však vzápětí reagoval šéf České lékařské komory Milan Kubek. Podle něj je 15 tisíc zemřelých národní tragédií. Slova Blatného mu prý vyrazila dech.

Vůbec  se  Dr. Kubkovi nedivím, že  byl konsternovaný!!!! Mně  potkalo totéž! Mám právo očekávat, že  ministr zdravotnictví nebude blábolit. A minimálně  zná  správná  čísla.

Tak 30% zemřelých je na  covid  a  ostatní jsou tak nějak  šedá  zóna nebo naprostý omyl?

Kdybych si na tomto místě mohl něco přát, pak momentálně  to, aby  dnešní Kosu  dal někdo Blatnému na  stůl a  navíc jej donutil, aby  si ji přečetl  povinně  následující  dva  dny.  Kdy na blogu vyjde obsáhlý rozhovor  s předním  slovenským patologem MUDr. Palkovičem.Kt,ale především děsivá  povinná četba. Pro něj a jemu podobné. Bohužel pro nás  všechny půjde o nesplněné přání.

Ale půjdu na  to jinak. Jeden  z  kosířů mi onehdá poslal   soubor  grafů, popisující  počty  úmrtí  v jednotlivých létech poslední dekády , v  rozdělení na věkové skupiny obyvatelstva. Není nic  snazšího,než je přetisknout!

Pro plastičnost přidám ještě  vyextrhaovaný graf  úmrtí jen za necelý   2020 za stejný časový úsek

Na zdroji, odkud  je  stažen se lakonicky konstatuje:

….. hodnota ze 43. týdne nejvyšší za posledních 25 let.

Takže  jasná, signifikantní  a obludná morbidní anomálie!!!  A  pan pseudoministr  si není úplně jistý zda  souvisí s covidem a zda  ta  největší  halda mrtvých za posledních 25 let se má  evidovat  a konto covid!  Takže  umřeli kvůli čemu?  Skvrnám na  slunci, jevu El Niňo, ozonové díře nebo kouzlům woodo a  tak podobně? Nebo proto, že  tu řádí korona jak černá ruka?

Pokusím se  panu bohužel ministrovi vysvětlit  proč  Kosa  převzala  ty  grafy  úmrtí v jednotlivých  rocích po věkových skupinách. Protože je zřejmé, že  koronavir zabíjí  zejména  v  kategoriích 65+. Vím, že  vy  to také  víte.   A  tudíž je  vám určitě  známo, že  po 65.roce věku většina  z této skupiny  má, díky opotřebovanosti organismu a  dalším okolnostem, řadu  různých nemocí. Na které dříve nebo později zemře. Dříve tehdy,  když  se tyhle průvodní onemocnění  „spojí“  s  nějakým dalším zdravotním rizikem. Například  chřipkou. Nebo, v našem dnešním reálu – s  covidem!!!!  Z grafů pro jednotlivé roky  jednoznačně  vyplývá, že  kdyby  covid  neexistoval,  zemřelých ve  věkových decilech +65 bychom  dnes  evidovali přesně  tolik co jindy!!!! Na každý pád  výrazně  méně!!! Jenže ono to tak není!!!!   My  už  víme, že  například  ve  43. týdnů je  nejvíce  zemřelých za posledních 25 let!

Neuvěřitelný je  ten blábol o té autonehodě a že také ovlivnila  covidovou statistiku!  Tohle  kdysi pustil do světa  nějaký  covidignor.  Aby  dokázal, že  covid je přece jen chřipčička. Já mám rád  čísla pane ministře. A myslím, že nejen  rád, ale že je dovedu i analyzovat a  interpretovat. Takže   si dáme  další graf, opět za  delší časové období.

Z něj vyplývá  několik podstatných zjištění

-ve 2020 zemřelo na  českých silnicích téměř  REKORDNĚ  MÁLO  lidí

-i kdyby  se  u všech na  pitvě prokázal koronavir a  následně  se objevili jako covid mrtví úplně  všichni, pak by při dnešním skore  covid  zemřelých 15453 tvořili 3,5%!!!!!! Všichni. Naprosto nevýznamný  vzorek, v podstatě  statistická chyba. A  vy  si troufáte operovat s  jedním jediným zemřelým!!!! Jako zásadním důkazem?! Že  VAŠE vlastní  čísla jsou špatná!!!!

Ano decily  +65  umírají nikoliv  přímo na  covid. Nýbrž na  cosi jiného, co nebýt covidu  by hladce, tak jako dosud – vydrželi!!!  V onom  rozhovoru s Dr. Palkovičem on  kvantifikuje, o kolik  let  asi tak zkrátil v průměru  koronavir  život  těm nejstarším věkovým skupinám  speciálně  těm, co nezemřeli přímo na  koronu, ale  na kombinaci jejich standardního neduhu a covidu.  Myslím, že to vypočetl na  MÍNUS   7 let!!!!! Průměrně! Co byste  řekl, kdyby Vás  někdo svým rozhodnutím připravil o posledních 7 let  vašeho bytí?

Jste ministrem zdravotnictví nebo darwinistou, který razí heslo – příroda si poradí a  vybere  ty nejodolnější a  ty nechá  dá žít?  Nebo, že by  tenhle  váš  nesmyslný a naprosto  nečekaný úlet jde na konto toho, že  vy patříte,  na rozdíl od  3 200 000 důchodců  a občanů této země k těm asi 150 000 privilegovaných, na které zatím vyšla vakcina a máte  své jisté?

Takže ještě pro vás  a vám podobné šedá  zóna???????  Já  bych se na vašem místě  styděl za takovouhle filipiku tak, že  bych, použil rady  Franty  Tikala, když se hokejový nároďák v  roce 1956 vracel z  v debaklu z OH  v  Cortině – a  chodil kanálama!

Naprosto chápu, že  Dr.Kubek na něj reagoval takto:

.„My se s panem ministrem lišíme od začátku. Takhle nemůže vést zdravotnictví. V té hrůze na začátku listopadu se nám počet úmrtí zvedl o dvojnásobek. Slova pana ministra jsou blábol,“

Jenže  to není ani zdaleka  všechno, co  si Blatný vyfabuloval!!! Tentokrát nikoliv  v ČT , ale ve  sněmovně:

Blatný ve Sněmovně v týdnu řekl, že k 19. lednu mělo Německo na 83 milionu obyvatel 1 700 mrtvých denně. „Konkrétně když bychom vzali 83 milionů Němců a 10 milionů Čechů, tak ten poměr vyjde tak, že by v Česku muselo za ten den zemřít 204 lidí.

Německá čísla  sleduji. Každý den a velmi pozorně. Na  rozdíl od  Blatného. Takže  vím, že  skutečnost je prostě jiná. Netuším, jestli ministr zdravotnictví, když  hovoří ve  sněmovně  je jen neinformovaný  a fabuluje nebo jestli ví a jednoduše  mu na pravdě nijak nezáleží. Vyjde to totiž úplně  nastejno. Prostě  blábolí:

Protože  německá čísla  jsou  úplně , ale úplně  jiná:

Na zdroji, kde je  graf interaktivní  zjistíte,  že 19.ledna v Německu zemřelo na  covid/s covidem 1139 lidí,nikoliv 1700. Což znamená v  českém ekvivalentu  142 nebožtíků.

Pouhým pohledem na  graf  zjistíte, že  Blatný sněmovnu vodil za nos!  1700 mrtvých za  den Němci NIKDY  nezaevidovali!!!!  Jejich „rekord“ je 1244.   29.12.2020…

Blatný se  tím evidentně  snažil BAGATELIZOVAT  rozdíl v počtech  covidových obětí u  nás a  u západních sousedů!

Včerejší data říkají

ČESKO 15 453

Německo 53 054

Němců je 8x  více. Takže  kdyby  byly  postiženi ohledně boje  s covidem/odborníky  typu Vojtěch, Blatný, Babiš, Havlíček,  a pod.  pak v  Germánii dosud muselo zemřít  123 624 tamních občanů!!!  Naštěstí pro ně  jsou  na necelých 43%. Nechápu, že  mu to ve  sněmovně  hned  někdo neomlátil  o hlavu. To si poslanci nechají dělat na hlavu nebo jsou také takoví ignoranti?

Ale  vraťme se  zpět na Kavčí hory  do nedělních OVM.

Další doslova bombu odpálil Blatný, když  prohlásil

Blatný: Utratili jsme 25 miliard loni za testování. „Lži,“ tvrdí bývalý koordinátor

Uvedu přímou citaci:

„Prosím vás, jenom si uvědomme, že za minulý rok jsme utratili asi 25 miliard korun jenom za testování,“

„Promiňte, já jsem slyšel jen o 5 miliardách. 25 miliard?“ divil se moderátor Moravec. „25 miliard, ano,“ potvrdil Blatný.

A  vzápětí přišly  tvrdé  reakce:

Nyní již bývalý koordinátor pro testování, docent a lékař Marián Hajdúch se na twitteru vůči nedělním slovům Blatného ohradil. „Tyto lži jsem vyvracel opakovaně, úplně se za pana ministra stydím, vzkázal Hajdúch.

A odkázal na své několik dní staré vyjádření. „Je to nějaké nedorozumění. Pokud by se za PCR testy v 2020 utratilo 25 miliard korun, při loňské úhradě cca 1670 Kč by se muselo provést asi 15 milionů PCR testů. K dnešnímu dni jich bylo provedeno 4 380 088, z toho jsou cca 20 % samoplátci. Navíc úhrada ZP letos klesla na 1080, ne 1310 Kč,“ poznamenal Hajdúch v pátek.

Jestliže  má pravdu bývalý celostátní koordinátor pro testování, pak je Blatný na  okamžité odvolání.   A  nejen on, protože  jde o rozkrádačku  kromobyčejně obrovského rozsahu!  V  které jede  elita  českých papalášů.

Nebo má pravdu Blatný a pak…  pak o tu gigantickou rozkrádačku jde také!!!!

Nevím, co s  tím vším. Do teď  pro mne,  s odstupem, nejhorším  a nejméně  kvalifikovaným ministrem zdravotnictví byl Ken Vojtěch.  Ale tenhle  mašíbl ho  bohatě překonává . V každém ohledu!

Je  tu ale něco jiného,   doslova tragického.  Celé sektory české ekonomiky vládní  nařízení, iniciované zejména právě ministerstvem zdravotnictví – v od září  komunikované vůči veřejnosti i parlamentu právě  Blatným. Včetně  zdůvodňování  stavu nouze  a  nutnosti vyhlašování  různých protiepidemických opatření.  A  náhle  stejný ministr  zdravotnictví  v ČT  veřejně  deklasuje  čísla, kvůli nimž ta opatření vyhlašována  jsou!!!!!! A dělá z nich nevěrohodný trhací  kalendář!  A pak se diví,  že  řada podnikatelů demonstrativně  omezení ignoruje, část  veřejnosti covid  a jeho důsledky  vysloveně popírá a  většina  obyvatel k nařízením, třeba  ohledně nošení roušek, přistupuje  velmi volně.

To si  ten člověk nevidí do pusy  a netuší, co svými bláboly  způsobil? Proč  by  majitel hospody  trpně přihlížel jak  bankrotuje, když  ministr  zdravotnictví  sám popírá důvod a příčiny jeho bankrotu????

Normální reakci představuje okamžité odvolání!  Pro totální  neschopnost.  Nicméně  to Babiše  ani nenapadne. Kde jinde  by sehnal tak ochotnou a servilní loutku? Která vždycky udělá, co on mu řekne?  Těžko hledat!

Dnes už  jsem zcela  přesvědčen o tom, že  prof. Prymula  vlezl do  nastražené pasti. Protože  všichni věděli, že on by se nikdy takovýmhle  kašpárkem   nestal.  Takže  musel pryč.

Ostatně – co vás  napadne  jako první možnost, když  uvažujete  nad  tím, proč   Blatný v OVM i sněmovně takhle  blábolil?

U mne  to je  jasné  – volby se blíží. Česká  čísla, přepočtená na obyvatele  jsou  ta nejhorší na světě.  Jsme doslova  a do písmene  covidovým  rektem  celé planety. Co do počtu nakažených a zemřelých.   ANO šéfe i ANOšéf osobně  masivně  ztrácí podporu.  Protože  čísla  už neignorují ani jeho nejvěrnější skupiny  voličů. Takže  je potřeba  zpochybnit – ta  čísla!!! Dodávám  čísla Babišovy  vlády, s kterými ta samá vláda operuje  v parlamentu!

A propos  parlament! Když už je řeč o krachujících restauracích, kvůli skoro už  rok trvající uzávěře.  Celým  Českem už  prolétla  následující  fotografie, ukazující  debužírujcí poslance   v jejich PARLAMENTN9 restauraci.V den ,kdy  prodloužili nouzový stav a tím pádem i  stopky  pro všechny  ostatní provozovny  veřejného stravování.

Je  to jako vždycky  jako se  vším – pro papaláše  omezení neplatí!!! Normální makáč  si dneska  do práce přinese v papírovém pytlíku  dvě housky  se  salámem. Poslanec musí mít kompletní opulentní teplý gáblík! Jinak nevrtí!

Ale  ten Blatný  je i tak naprostý  unikát! Nestraník za  ANO….

Dodatek z úterního rána:

Blatníkův  nesmyslný úlet a  zlehčování  vlastních statistik  vyvolává  silnou rezonanci v odborné veřejnosti:

Vlastimil Válek (TOP 09) se kvůli statistice rozhodl oslovit Společnost českých patologů. „Napsal jsem předsedovi společnosti patologů a požádal ho o vyjádření, jak je to s tím umíráním na COVID,“ uvedl na Twitteru. „To vyjádření je skutečně nesmyslné,“ komentoval výroky bývalý ministr zdravotnictví Roman Prymula pro TV Seznam.

Biochemik Jan Konvalinka. „To, co se stalo na podzim loňského roku a děje se stále, je největší umírání v této zemi od 2. světové války. Poprvé od té doby v České republice poklesne průměrná doba dožití u nás,“

Ukazuje se, že Blatný blábolil na základě jakési pseudostatistiky, kterou   loni vydal ÚZIS.

Myslím, že je na  čase, se začít  řešit i to, zda  šéf  UZIS  Dušek je člověk na  svém místě. Když  nechápe jednoduché souvislosti. Především pomíjí jiná  tvrdá zjištění z  té doby.

V té povedené UZIS  příručce pro chov králíků se píše, že  cca  10%  úmrtí vykazovaných jako covid s ním nemají nic společného. Čímž  Blatný chce  sdělit, že nejsme  morová díra celého světa s nejvyšším počtem zemřelých 100 000.  Právě  čtu, že  dnes  ráno evidujeme  155188 mrtvých.  Mínus  10%  je pořád  14 000. Tedy pořád  nejhorší statistika  od II.světové!  Bankrotářský  výsledek se liší v  cifře, ale nikoliv  v podstatě.

Nicméně  je  špatný. Trapně  špatný. Alespoň ve světle  šetření, které ve  stejné době  probíhalo v Ústavu soudního lékařství brněnské Fakultní nemocnice u svaté Anny.

Ti zkoumali jestli mezi zemřelými DOMA  nejsou smrťáky nezaevidovaných  covid  nemocných . Jinými slovy  – zda  se mezi zesnulými  na tzv. jinou příčinou neevidují oběti koronaviru. A  ve  stejné době, kdy UZIS  a spol. vytruboval do světa, že  mezi covid  zemřelými jsou  bouračkáři a podobně,  oni zdokumentovali, že  25%  těch, co zemřeli tzv. doma na nějako banální příčinu  ZHASLO NA  COVID!!!!!!

Od té doby do konce října jsme ale měli celkem dvaatřicet takových případů, kdy lidé zemřeli doma, aniž byla známá příčina,“ uvedl přednosta ústavu soudního lékařství Tomáš Vojtíšek.

V posledním říjnovém týdnu nakažení zemřelí tvořili už celou čtvrtinu všech pitev provedených v ústavu. Průměrný věk pitvaných byl devětašedesát let. „I přes zatím statisticky relativně malý počet případů se ukazuje, že onemocnění Covid-19 má potenciál vést k náhlým, respektive neočekávaným úmrtím mimo zdravotnické zařízení. Aniž by byla nyní omezená dostupnost lůžkové nemocniční péče v důsledku jejího přetížení,“

Takže  Blatný s  Duškem nám sdělují,  že  10%  evidovaných úmrtí na  covid není  správně. Ústav soudního lékařství z Brna  naopak  konstatuje,  že celá 1/4 úmrtí mimo nemocnice,  neevidovaných jako covidová  jimi ve skutečnosti jsou!!!!

Když oba výsledky porovnáme, pak nutně  musíme  souhlasit s Blatnýma  Duškem – jejich čísla  jsou nepřesná. Jenže jinak než říkají  oni – realita je nejspíše ještě  o mnoho horší!

Příspěvek byl publikován v rubrice Hodina vlka se štítky , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.