Zelené šílenství začalo, kdy mu bude konec? Brzo! PODSTATNĚ DOPLNĚNO!


Už  to  se mnou není jako dřív. Mám v zásobníku řadu  dobrých, vděčných, někdy  domnívám se  doslova  skvělých témat, jenže  je  problém je  zpracovat. Takže  ladem leží  sesbíraný  velmi výživný materiál o Alexeji Navalném nebo  ten, kterým hodlám okomentovat  green  deal  Evropské unie jako celek i v  detailech. Například.  Obojí je  podvod. Jeden  velký  nestydatý a hloupý podvod.  A lze se na něm dokonale  vyřádit. Asi stejně, jako když  malé  děti  dostanou  nové pískoviště  s  velkou hromadou  písku, který právě  přivezli z pískovny a  dají jim k tomu  kupu úplně netknutých kyblíčků a lopatiček.  Jen  začít  ty  bábovičky, tunýlky a  hrady  plácat…. Jenže  se k tomu  nedokáži odhodlat. Protože  je jasné  že  to vyjde  minimálně na  tři, ale spíše ještě  více dlouhých pokračování… Ještě  před rokem  bych nad  tím mávnul rukou a  začal bušit  do klábosnice. Dnes  už se mi odstartovat takovéhle otroctví moc  nechce. A  je to čím dál horší.

Takže  jsem se rozhodl  vytrhnout  si z  toho ekologického šílení  v  EU jeden bonbonek a zpracovat  alespoň ten,  s doufáním, že někdy  seberu odvahu i na  to  všechno ostatní. 

K dnešnímu  tématu mne  přivedla poslední Vlkova  poštovna  u Boríska. Jejíž  téma  směřovalo sice  jinam,  ale v jednom okamžiku  jsme  narazili  na  vnucovanou superekologickou politiku  EU a  Borísek mi, jako známému a přesvědčenému zastánci  členství  v  Unii , kterému se ovšem ani trochu  ono superekologické  extrabláznění  evropských papalášů a  řady  především západoevropských  vlád,  nelíbí,  položil  otázku  – zdali nejsem v rozporu  sám se  sebou, když  prohlašuji,  že  k  členství v  EU neexistuje  alternativa  a  při tom mi  vadí  dnes  fundamentální  věc  unijního usilování.

Zkusil  jsem mu vysvětlit, že  to v rozporu není.   Že jako  členové  EU  přece disponujeme  vlastním hlasem,  s ním lze  leccos  ovlivnit. Tedy pokud ho naši  papaláši při jednáních v bruselských gremiích  náležitě použijí. Následovala  docela  košatá debata  o tom, zda  něco takového je  či není  možné  Borísek zastával  tézi, že nikoliv, protože  jakmile  slovenský/český papaláš  přijede  do Bruselu, je  z něj  v  tu ránu  úplně jiný  člověk, Který  naprosto  zapomene , co sliboval  doma ještě  než  nastoupil do letadla a  po jeho opuštění  okamžitě  zpívá  písničku  bruselských ekologických zběsilců.

Abychom nechodili  daleko  – Andrej Babiš  je  toho nejlepším příkladem a demonstrátorem.

Před volbami do Evropského parlamentu se předváděl takhle:

A  dnes  vykřikuje , že  se za  Česko bude rvát  v Bruselu do roztrhání těla. A přitom to  byl PRÁVĚ  a JEDINĚ  ON  -ANDREJ BABIŠ  OSOBNĚ, který  za  Česko podepisoval  schvalování  všech těch  bruselských ekoteroristických nesmyslů, které  zcela  nepochybně  učiní  z ještě nedávno  nejbohatšího kusu planety  chudý   a  světové konkurence neschopný. On  za  nás  všechny připojoval český podpis. Ačkoliv  mu musí  být  jasné,  že nás  čeká  náraz  do zdi, s neopravitelnými škodami. Ale co je to proti  bruselským dotacím pro Agrofert  a  tedy vlastní  kapse?  Jistě uznáte,  že něco takového po něm nikdo nemůže  chtít.  zejména , když  Forbes, který si dává  velmi záležet na  tom aby  přesně mapoval  finanční situaci  nejbohatších lidí  planety o Babišovo a  dotacích  z EU pro jeho Agrofert  píše například  toto:

Firmy z holdingu Agrofert získaly loni více než miliardu korun z evropských dotací určených pro zemědělce a na rozvoj venkova, které v Česku zprostředkovává Státní intervenční a zemědělský fond (SZIF). Jde o největší částku za dobu, kdy je premiérem Andrej Babiš (ANO). Vyplývá to z dat, která pro Deník N zpracovala společnost Datlab.

Stát totiž zveřejňuje pouze dílčí údaje k jednotlivým firmám, nikoli však přehled dotací pro celý koncern. Babiš byl vlastníkem koncernu Agrofert do roku 2017, kdy kvůli zákonu o střetu zájmů vložil akcie svých firem do svěřenských fondů. Firmy Agrofertu získaly v letech 2017 až 2020 přes čtyři miliardy korun.

Peníze firmy z holdingu Agrofert inkasovaly, i když podle závěru evropských auditorů i europoslanců je premiér ve střetu zájmů a dotace by dostávat neměly.

To je potom jasné,  že  Andrej okamžitě zapomene na  to, co velkohubě  sliboval voličům před  dvěma  roky při  volbách do Evropského parlamentu. Miliarda  ročně  do  vlastní agroferťácké šrajtofle je miliarda  ročně

Logicky pak  při  projednávání  všech těch   green dealů a  dalších nesmyslů na zeleno  ani necekne a  při závěrečném  hlasování  za  Česko zvedá  ruku  tak iniciativně, že  by mu  Hujer s  rodinou  závidět mohli.

Ale o Babiše  dnes nejde. Je  to o celoevropském zeleném zákalu, vedoucím ke kolektivní slepotě a zatmění mozku.  A o tom, že  je  evidentní,  že jak ta  slepota, tak  záměrná mozková disfunkce  se budou jen prohlubovat. Protože  už  jsou naplánovány  další a  další  šílenosti

-v podstatě  definitivní  zákaz  spalovacích motorů v  dopravě a leckde jinde, 

-uhlíkové  daně na  veškeré zboží a služby, které budeme  užívat  nebo kupovat,

-vystěhování zbylých posledních   výrob  z  Evropské unie,

-zatížení  všech  importů speciálním  dovozním uhlíkovým clem, atd.,atd.

Samé pozitivum a  sociální jistota. Chce  se  říci.  A  evropští papaláši  tvrdí, že jako tím vším přimějeme  zbytek světa, aby  nás  na naší zelené cestě následoval…..

Je  vidět, že  ani  nářez v Afghanistanu jim neotevřel oči. Tam jsme  také  věděli  nejlépe, co je pro místní správně.  Jen oni to jaksi nechtěli  chápat a nakonec  nás  se zbraní v  ruce  donutili k potupnému bezhlavému  útěku. I s tím naším  úžasným světem. 

A nyní  to  Evropská unie  zkouší  znovu a ve velkém. Přes  ekošílenství.  Aniž by  se obtěžovala těmi nejprimitivnějšími počty  – na světě  je  7,5 miliardy obyvatel. EU  má  necelé 0,5 miliardy.  A  těch  500 milionů donutí  jako těch  ostatních  7 000 milionů k dobrovolné změně  chování???? Tím, že  si uvnitř  svého teritoria  všechno zdraží a  stane se nekonkurenceschopnou. A probere  peněženky  svých obyvatel dosud  nevídaným způsobem?   A  vedle  toho si způsobíme  nedostatek energií  a  ztrátu  konkurenceschopnosti v  celosvětovém měřítku?  To je jistě osloví a bude motivovat, aby nás  napodobili!!!!  Zejména  když jim jako  volný  trh  „zbude“  těch  zanedbatelných a nevýznamných  7 miliard   lidí!!!!

Odbočím. Nejsem  autíčkář.  Auto je pro mne  spotřební předmět  jako každý  jiný, bohužel hodně  a hodně  finančně  náročný.  Nikoliv  smysl  života nebo  alespoň koníček. Mám jednoduchou  filozofii  – sednout, zařadit, dojet  z místa  A  do místa  B a  pokud možno  nemít  moc  dalších  povinností ohledně opečovávání přibližovadla. Nicméně  z určitého důvodu mi nezbylo nic jiného,  než  se  o  auta jako taková  zajímat  trochu  blíže. A  jen jsem  zíral.  Co všechno  už musely  podstoupit  automobilky, aby  splnily  normu Euro 6 ve  všech jejích následných podvariantách  a,b,c,,d  a kdo ví jaké  ještě,  a  vůbec  mohly  svoje  výrobky prodávat. Neuvěřitelné  – auťák v klasické formě se  spalovacím motorem a   řízením, jak  jej  známe je  v nabídkách vzácností a  je jich v modelových řadách  zastoupeno stále  méně. A to Brusel  chystá  normu  Euro  7. Která  v původní představě  bruselských velehlav  znamenala  opravdu out pro  každou myslitelnou a při tom  ještě  funkční spalovací  pohonnou jednotku.

Podle posledních dostupných zpráv po sérii jednání nicméně z nereálných nároků slevila, jak uvádí předsedkyně německé VDA (Verband der Automobilindustrie, Asociace automobilového průmyslu) Hildegarda Müllerová: „Dnes představené plány pro novou normu Euro 7 ukazují, že Evropská komise uznala limity technicky možného a opustila nedosažitelné cíle. Je to dobrá zpráva pro Evropany i pro ochranu životního prostředí.”   

Božíčku, jaké štěstí -europapaláši v Bruselu i mimo něj ve své neskonalé dobrotě uznali platnost  fyzikálních zákonů a technicky  možného! Alespoň  prozatím.

A to nemluvím  o tom že  snížení emisí CO2 o jeden gram ve flotilovém průměru přijde na sto milionů eur za vývoj!!! A  EU  chce  redukovat nikoliv o gramy, nýbrž  o desítky  gramů. Což  přirozeně  výrobci  promítnou okamžitě  do cen. A  tím  se  roztáčí  děsivá  spirála 

– dražší  auta najdou méně kupců

-méně  kupců  znamená  dopad  na  zaměstnanost

-menší zaměstnanost  generuje  nižší daně

-ekologie  v konci neprofituje, protože  běžný  motorista  si sakra  rozmyslí, zda  zainvestuje  do předraženého vozidla nebo zda  radši  bude dál provozovat starý, ekologicky  problémový  vůz, který  EU  nemůže zakázat. A koledujeme si tak o to abychom evropský  vozový  park  tzv. kubanizovali!  tedy  aby se jakýmikoliv prostředky  udržovaly  na silnicích v provozu  doslova muzeální kousky.

Ale  je toho daleko více.  Tohle  všechno, jménem  svých  voličů odsouhlasil či hodlá odsouhlasit  Andrej Babiš a  další podobní.  

Ale  dnes  to  nich  vážně není.  Jakkoliv  oni jsou ti, bez jejichž  posvěcení  ty hrůzy  nejsou možné.   Evropa  dnes jede na  zelené  vlně  a bude nějaký  čas  trvat  než  vystřízliví! Možná si  říkáte  a  je to ještě  vůbec  možné? Tohle je  téma  tohoto sloupku!

Odpovím zcela  jednoznačně  – nejen, že  to možné je, nýbrž  zcela  jistě  k tomu dojde. Je  to jen otázka  času. A  soudím, že  ne příliš  vzdáleného. 

Evropa  je  konfrontována  s rostoucími cenami  energií. Jak elektřiny, tak zemního plynu.  Zatím se  to pro  naprostou  většinu evropské  veřejnosti  maskuje  obvyklým a evropsky  oblíbeným  vysvětlením  – může  za  to Rusko a Putin!  To prý stojí za  zdražením plynu.  Chystám k  tomu  v nejbližší době  faktický materiál,  aby  alespoň  čtenáři Kosy  věděli, na základě dat, co a jak. O elektřině a  její  rostoucí  ceně, s níž  Rusko opravdu  ani stínem nijak nesouvisí se cudně  mlčí. Nikdo nehovoří o naprosto dramatickém růstu cen bruselského ekovýmyslu  –  emisních povolenek, bez nichž  produkovat  elektřinu většinou nelze, nikdo nemluví o vlivu  uzavírání  německých atomových a uhelných elektráren, jejichž odstavovaný výkon v  síti bolestně  chybí.  Ačkoliv nároky  na  odběr  elektřiny  strmě  rostou!  A porostou díky  nesmyslnému tlaku na  elektromobilitu.

Takže  když  to shrneme – běžný  Evropan  co nevidět  narazí  na  násobné ceny  elektřiny  a  zemního plynu. Na  to že  si nedokáže  pořídit  a provozovat  vlastní  automobil. Na  to, že se  bude muset popasovat s budoucími black outy. 

Jsem zvědav, jak dlouho  si něco takového  nechá líbit!  Podle mne  jen do momentu, než nadkritická  část  elektorátu zjistí,  že  naráží na  svou schopnost  platit  faktury  dodavatelů plynu a  elektřiny  nebo  do okamžiku než  přijde nějaký  drsný a zničující  celoevropský/celoněmecký  black  out, kdy  vytečou  mrazáky.  Podle  toho, co  přijde dříve. Absolutní jistotu  pak mám až  se  zavedou ty  uhlíkové  daně  a způsobí plošné zdražení.   To  je  nejzazší  termín evropského vyléčení  z  evropského zeleného zákalu a  zatmění  mozku.

Nesouhlasíte?  Fajn.  Mám pěkný, hodně  vypovídající  graf. Z německého Spiegelu. Není v  Evropě  a speciálně  v EU  stát, kde by  ekofanatismus více rezonoval než  u sousedů za  Šumavou.  Tam  o  ochraně klimatu a ekologii  horuje  skoro každý.  Nicméně  když  ekofan Němci  dostali  v provedeném velkém   šetření  jednoduchou  otázku

smí  vás  ochrana  klimatu  něco  stát? 

V konkrétní podobě:

jste připraveni platit  kvůli ochraně klimatu vyšší daně,  například  uhlíkovou daň, v jejímž důsledku se vám prodraží  vytápění , spotřeba  el. proudu a  PHM pro auto?  ekologicky nadšení  Němci odpověděli  takto -1/3 souhlasí, 2/3 nikoliv. Rozdělení dle  stranických preferencí a  věku  si snadno odvodíte.

Myslím, že není co dodávat. Brusel  chce  svět na zeleno prosadit  přes  finance – zdražením a omezením všeho.  Německý  volič  dopředu  říká  -NE!  Nikdo to nehodlá,  zatím  – ani v Berlíně, natož  v  Bruselu o  Praze  či Bratislavě nemluvě, brát  vážně.

Je to stejné jako  při migrační tsunami  2015.  Tenkrát  stejní  nereflektovali  elementární selský  rozum a  předváděli, v  souladu s nadšenými páchači dobra  důsledné Refugees  Welcome!  Až  narazili  na  německou  AfD,  holandského Wilderse,  Salviniho Ligu severu a Národní frontu Marine  Le Pen, kterým bleskově  rostly  volební preference,  rychle obrátili. Totéž  u   Viktora Orbána a jeho plotu. Náhle  došlo  k obratu a  dnes  dokonce  eurokomisařka  pro vnitro Johanssonová shledává plot na litevsko běloruské hranici  dobrou věcí. Na  rozdíl od  toho na pomezí maďarsko srbském….. 

V momentě,  kdy  obyvatelé  evropských  zemí  reálně ponesou  dopady  bruselského euroekozešílenízešílení, začnou konat! Všichni  Babišové napříč  kontinentem a Unií  začnou znova bleskově  otáčet.  Nebudem se stačit  divit  jak rychle to půjde. A  žádní  zelení, ani ti němečtí, natož  Greta  tomu nezabrání.  Je to opravdu jen  otázka  času. Bohužel  nás  to přijde hodně  draho. A nejen  finančně. Je  otázkou, zda  stačíme   dohnat  ztrátu konkurenceschopnosti.

Ale  je  tu ještě jedna  záležitost, která  jasně  dokumentuje,  že  evropské ekozešílení  je  časově limitováno.  Být  evropským politikářem, jedno zda  bruselským či národním,  velmi  bych  pozoroval  anticovidová a  antiočkovací  hnutí. Nejen  ve  své  vlastní  zemi, ale napříč  kontinentem. Každý  víkend  to někde vře! Covidignoři, covidpopírači a  antivaxeři o sobě  sakra  dávají  vědět!  A to je  korona  naprosto doložitelná a  hmatatelná záležitost.  S  jasnými počty  zemřelých, obrovskými finančními náklady a  dopady  na život společnosti!  platí jasná  úměra  mezi přiměřeným chováním společnosti a  množstvím utrpěných covidových  škod. 

Covidignoři, covidpopírači a  antivaxeři  napříč kontinentem, kvůli  vlastnímu pohodlí a  sobectví  nebo kvůli  tomu, že  jim prostě  trvalé kverulantství  dělá dobře  a zvedá  ego,  si svůj potížismus  dokonale užívají!  Samozřejmě, že  to svoje osobní pohodlí a  neochotu se  jakkoliv omezit, kryjí  bláboly  o osobní svobodě, lidských právech a  tak podobně.  Jsem moc  zvědav  na jejich  zakčnění,  až jim doklapne, se skutečné  ohrožení  svobody  a především  jejich posvátného pohodlí a sobeckého komfortu  přichází  skrze  unijní  green deal! 

Zelení Savonarolové z Bruselu a  celého kontinentu se  už  nyní mohou na  jejich reakci  těšit!  S  tím, že  občané kteří na  ně ohledně  covidu a očkování neslyšeli,  se k nim v nemalém měřítku přidají. Protože  jim nic jiného nezbude. Jestliže  nyní  ti všichni anticovidoví potížisté otřásají kontinentem a  vysloveně  torpedují  boj s nastupující  covidovou  vlnou  – opakuji  – především kvůli  svému pohodlí a své sobeckosti  a vlády  se neodváží se proti nim zakročit, nejlépe  nařízením povinnosti se nechat očkovat,  jednoznačně  mi  vychází, že  jestliže  evropská veřejnost  zareaguje  na  nesmyslný  tlak  ekofanatiků a Bruselu a současnou zbabělost  národních  vlád  nestavět se do cesty  módním  politickým náladám společnosti, pak ta  šílenost  jménem  green deal made in EU  zmizí  z našich radarů ještě  rychleji, než  přišla!  Otázka  času a  nákladů. Nic  více, nic méně!

Dodatek  z pátečního dopoledne:

Pustil jsem si přehled ranního  tiskua  nestačím  zíírat. Právě na  mne  vykoukl  následující  titulek:

Chystá se enormní zdražení benzínu

V  článku pod  ním se  dozvíte  toto:

Německo chce přinutit své řidiče, aby si kupovali elektromobily. Tamní vláda toho chce docílit zavedením daně na oxid uhelnatý, což by mělo způsobit i extrémní zdražení pohonných hmot. Podle odborníků není vyloučeno, že by něco podobného mohlo brzy potkat i české řidiče.

Až o 70 centů, tedy přibližně o 18 korun, by mohl už za pár měsíců zdražit každý litr benzinu a nafty prodaný na německých čerpacích stanicích. Důvodem je pomalé plnění vládních cílů v oblasti emisí oxidu uhličitého.

Německá média v čele s magazínem Focus a deníkem Handelsblattse dostala k zatím internímu materiálu německé vlády „Projektionsbericht“, který konstatuje, že Německo výrazně zaostává za vlastními klimatickými cíli i Pařížskou dohodou o klimatu. Projektionsbericht zveřejňuje německá vláda každé dva roky. Mimo jiné informuje i o plnění klimatických cílů a navrhovaných opatřeních v této oblasti.

Deník Handelsblatt ale tvrdí, že se ke konceptu materiálu už dostal.

A našel v něm špatnou zprávu pro uživatele automobilů se spalovacím motorem. Podle ní Německo nesplní své klimatické cíle v odvětví dopravy v roce 2021 o sedm milionů tun a v roce 2022 dokonce o 20 milionů tun. Výpočty různých odborníků a výzkumných ústavů pro Spolkovou agenturu pro životní prostředí proto údajně ukazují na plánovaný příplatek ve výši 70 centů za litr benzinu či nafty.

Podle ekonomů se v Česku zatím nic podobného neplánuje. Není ale vyloučeno, že tlak na přechod na elektromobilitu, brzy nepřijde taky. Trend v EU je jednoznačný a půjde-li to tímto způsobem dál, je možné, že některá opatření se zavedou i v ČR. Města by v budoucnu mohla zakazovat vjezd automobilům se spalovacími motory právě na úkor elektromobilů, ty by naopak měly vjezd umožněn.

A je to tady!  Každý má nějaký práh  bolesti. Někdo větší, někdomenší. Ale  u  vlastní peněženky  ho mají  všichni velice  nízký. Žádný  div  , že  německá vláda  tuhle  erupci zeleného blbství nehodlá  zveřejnit těsně  před  celoněmeckými volbami! Snadno by  se totiž mohlo stát, že by je  vyhrála přes noc  AfD Ale  ono je  to celekm  jedno – jestli skutečně po volbách dojde  na  německých pumpách  k nárůstu  cen   špritu o nějakých  40%  za litr, tak ta  bouře  přijde tak jako tak. A  hned. Volby nevolby.  A evropští  eliitáři a zelení ekofanatici  zažijí svůj  vlastní  Kábul  na  vlastním, prahu! .

Jo ještě  drobný dotaz  nakonec – není  to nějaká hybridně válečná  fake  news  z dílny  Putinových  trollů rozvracejících naši  šťastnou  ekoliberálněfanatickou současnost? Kartouz a jeho parta  fízlelfů by  to měla  sofort prověřit! Věřím, že  i Jakub Janda, Petr Kolář a senátor  Fischer  se zapojí!

Příspěvek byl publikován v rubrice Hodina vlka se štítky , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.