Zrnka klamu


V reakci na  dnešní hlavní téma – tedy ne/vývoz obilí z Ukrajiny mi kosíř  JS  poslal  link na  velmi obsáhlý a  informativní  článek, jenž shodou okolností  také dnes ke  stejné problematice  vydal web The Saker.  Přiznávám, že  autor  odvedl  daleko dokonalejší a rozsáhlejší práci než  já. Ne proto, že  bych to snad  chtěl  odfláknout, ale  na rozdíl ode mne  je  schopen aktivně  vyhledávat na  anglicky  psaných  zdrojích.  Což  já  díky jazykovému handicapu  nedokáži. A  vedle  toho  – ví přesně kam sáhnout, když  něco potřebuje. Stejně  jako to ovládám já  na  českém  nebo německém internetu.

Protože  toto  téma  pokládám za extrémně  závažné, jdu s  ním hned, bez jakýchkoliv  jazykových či logických korekcí  překladače,  ven.  Prostě mi  schází  čas,  aby  to dopiloval. Dnes  vás  tedy prosím o pochopení  ohledně  finální ne/kvality  strojně přeloženého textu  daleko více než jindy. Protože  jádro  článku Sakeru  za  to  v každém ohledu stojí.

Originál se jmenuje

Zrnka  klamu

Existuje několik vyvíjejících se problémů, které jsou sledovány ohledně plánů a vývoje Západu na otevření ukrajinských černomořských obchodních přístavů. Nedávno se objevila směs článků o dodávkách obilí z Ruska a nedostatku obilí způsobeném konfliktem. Jako vždy jsou tyto články od korporátního západního MSM součástí propagandistického úsilí vykreslit Rusko v tom nejhorším možném světle, články s malým nebo žádným důkazem, jen s obviněními, zkreslenými údaji nebo nehorázně vynechávajícími trapné, ale zásadní informace. Tento článek nastiňuje vývoj a problémy související s ukrajinskými černomořskými přístavy, kde je komerční lodní doprava uvězněna, a NATO, stejně jako ukrajinské aktivity související s černomořskou lodní dopravou.

Vydržte se mnou, když proplétám několik odlišných témat zaměřených na nefungující ukrajinské přístavy. Hlavní komentáře jsou rozděleny do dvou hlavních částí s analýzou námořních prvků.

Část 1 – Černomořské přístavy a vývoz plodin

Prohlášení 1: Rusko používá blokádu ukrajinského exportu obilí jako nástroj nátlaku na celý svět.

Prohlášení 2: (od časopisu Economist)

Text Popis automaticky vygenerován

Prohlášení 3: „Rusko krade Ukrajině obilí“. Nesmyslná a neověřená obvinění.

Grafické uživatelské rozhraní Popis generován automaticky

Prohlášení 1 a prohlášení 2

Západní korporátní média jsou mistry klamu tím, že poskytují právě tolik informací, aby vytvořily narativ, ale uvážlivě vynechávají informace nebo podkladová data, která vyprávění negativně mění. Na první pohled je toto vyprávění tak zkreslené a mnozí jej rychle zavrhnou jako nesmysl. Byl bych v tomto ohledu opatrný, protože USA, EU a NATO formují širší narativní úsilí. Důsledek, že celosvětová potravinová krize hrozí pouze kvůli tomu, že ukrajinské přístavy nemohou vyvážet úrodu, je pobuřující.

Ukrajina stále vyváží obilniny přes rumunské přístavy, které nadále normálně fungují, zejména Constanta, jak uvádí DW, ( DW duben 2022 ). Předpokládá se, že jen v květnu bude z rumunských přístavů vyvezeno 1,5 milionu tun (mmt) ukrajinského obilí a očekává se, že v blízké budoucnosti bude možné vyvézt 3 mmt. ( Reuters květen 2022 ), ( Reuters 24. dubna 2022 )

I když propustnost nebude na stejné úrovni jako například Odessa. Dokonce i Litva uvedla, že může pomoci exportovat ukrajinské obilí prostřednictvím své železniční sítě a přístavů. Kromě toho se využívá Dunaj jako dopravní vodní cesta do přístavů EU prostřednictvím člunů z vnitrozemských přístavů spolu s návrhy na využití jadranských přístavů ( HINA 24. května 2022 )

K přepravě plodin do rumunských přístavních uzlů se využívá silniční doprava, která také není tak rychlá, ale i přes úzká místa na hraničních přechodech probíhá. Ukrajinská železniční síť je již nyní pod tlakem vojenských zásilek a železniční infrastruktura byla následně zničena ruskými nálety a jako taková může být využívána jen omezeně ( Zdopravy cz ).

Popis mapy se generuje automaticky

Nákladní lodě, některé budou loděmi hromadného nákladu v kotvišti u severního Rumunska Zdroj: Marine Traffic AIS. (Ne všichni budou nosiči obilí), ale to svědčí o dopravní zácpě.

Popis mapy se generuje automaticky

Grafické uživatelské rozhraní, webová stránka Popis automaticky vygenerován

The Economist citoval šéfa WFP, který řekl: „Během příštích devíti měsíců uvidíme hladomor, uvidíme destabilizaci národů a uvidíme masovou migraci. Kromě toho generální tajemník OSN apeloval na Rusko, aby umožnilo „bezpečný a bezpečný vývoz obilí skladovaného v ukrajinských přístavech“. Ohledně celého příběhu, který byl nedávno vytlačen, je spousta rozbalení.

Grafické uživatelské rozhraní, text, popis aplikace generován automaticky

Přesto NEXTA používá jiná čísla. kdo má pravdu? Hlavní obilný terminál v Oděse má skladovací kapacitu 5 milionů tun obilí. Odkud pochází údaj 25 milionů tun (mmt) obilí? Mám podezření, že čísla budou pravděpodobně zesílena, aby vytvořily znepokojivější obrázek.

Text Popis automaticky vygenerován

V triviálním bodě, opět existují aspekty, které se neshodují, 5 až 9 týdnů čekání na vývoz plodin (NEXTA) ve srovnání se 6 dny ( Sky News 23. května 2022 ). Zpět k většímu obrázku, který ve vyprávění o MSM chybí. Krátký pohled na čísla o vývozu obilí pro širší pohled na toto téma.

2020-2021 2021-2022

Ukrajinská produkce obilí: 65 mmt předpovídá 80 mmt

Ruská produkce obilí: 85 mmt Předpověď: 85 mmt

Jak uvedla agentura Reuters tento týden, Ukrajině se stále dařilo vyvážet úrodu: „ Údaje ministerstva ukázaly, že Ukrajina zatím vyvezla 46,51 mmt v sezóně 2021/22 červenec-červen oproti 40,85 mmt o sezónu dříve .“ ( Reuters 19. května 2022 )

Upřímně řečeno, 22 mmt obilí bude mít malý rozdíl na globálním nedostatku v současné době. Paradoxně Ukrajina platí za zbraně poskytované Západem prostřednictvím vývozu obilí. Je nějakým překvapením, že Ukrajina chce využít Oděsu k expedici svých 70% očekávaných exportů obilnin a dalších produktů, aby mohla nadále platit za dodávky zbraní? Ukrajinský vývoz se z velké části přesunul do rumunštiny, soudě podle přetížení lodí pozorovaného na AIS.

Důležité je, že žádný ze západních expertů nebo korporátních prodejen MSM nebyl schopen zmínit skutečnost, že Rusko je největším světovým vývozcem obilí, asi 4krát větší množství pšenice než Ukrajina, asi 18 % celosvětového exportu a letos se očekává rekordní sklizeň plodin. Podle FAO STAT byla Ukrajina 8. největším producentem pšenice, zatímco Rusko bylo v roce 2020 na třetím místě za Čínou a Indií.

Tato čísla se dramaticky mění, když se podíváme na údaje o největších vývozcích pšenice:

Automaticky generovaný popis diagramu

Ruská sklizeň pšenice by letos mohla dosáhnout 85,0 mmt a země má potenciál vyvézt 39,0 mmt . I když se očekává omezení vývozu plodin. Prodejny MSM ve skutečnosti pečlivě kalí vody sloučením údajů o výrobě a vývozu obou zemí. Příkladem je The Guardian, který uvádí, že „ 41 nejméně rozvinutých zemí světa dováží třetinu své pšenice z Ukrajiny a Ruska “.

Po zjištění, že Ukrajina stále vyváží své produkty, přejděme k dalšímu znepokojivému aspektu, globální potravinové krizi a hladu. Stručně řečeno, globální potravinová krize nebyla spuštěna současným ukrajinským konfliktem, ale ve skutečnosti začala v polovině roku 2021. Dalším aspektem je, že celosvětové podmínky pro pšenici jsou kvůli suchu nejhorší za více než 20 let ( World Grain 23 May 2022) což výrazně snížilo produkci a sklizeň obilí.

„ Sdílím to, protože věříme, že je důležité, abyste všichni pochopili, že i kdyby válka měla skončit zítra, náš problém se zabezpečením potravin v dohledné době nezmizí bez společné akce ,“ Sara Menker, generální ředitelka Gro Intelligence.

Přesto sbor USA, EU a OSN pohodlně skočil do rozjetého vlaku a připsal vinu Rusku, jak tento článek zdůrazňuje:

Text Popis automaticky vygenerován

Další titulek zamlžující informace sloužící k propagandě proti Rusku. Víte, že je to zjevně propaganda, když se články ani nepokoušejí prezentovat ruský pohled.

Rusko je obrovským vývozcem obilí a hnojiv, takže je v pozici, kdy může pokračovat ve vývozu svých produktů. Od té doby, co USA a EU uvalily sankce, Rusko klade podmínky na vývoz a je to žihadlo na chvostu. Podobně jako u exportu ropy a plynu bude Rusko nutit nepřátelské země k nákupu za vysoké ceny v rublech nebo úplně zastaví export, a zároveň bude povzbuzovat neutrální a přátelské země z jihu, aby nakupovaly produkty za levnější cenu. To fakticky omezilo jak USA, tak EU a sankce již měly výrazný bumerangový efekt.

Krátce jsem se zabýval vyprávěním o hladu, i když se zdráhám ponořit se hlouběji, protože je toho na jeden článek trochu moc, a tak jsem problematiku jen stručně nastínil. Rozebrání umělého vyprávění krok za krokem by zabralo mnohem delší článek a myslím, že jsou i další, kteří se v těchto oblastech vyznají.

Na pozadí tohoto ukrajinského vyprávění o chlebníku stále více zemí zastavuje vývoz plodin, čímž zhoršuje potravinovou krizi a členské státy EU stále povzbuzují farmáře, aby zastavili produkci. V této fázi stojí za zmínku, že téměř takzvaná „mezinárodní komunita“ zastavila lodě provozované, pod vlajkou nebo pronajaté lodě, aby vplouvaly do jejich přístavů a ​​lodní společnosti omezily služby do Ruska.

prohlášení 2

Jak již bylo nastíněno, podle několika západních článků o MSM přispělo Rusko invazí na Ukrajinu ke globálnímu nedostatku obilí. Tento specifický úhel společně prosazují EU, Spojené království a USA. Přesto by měl být zařazen do kategorie tvrzení washingtonské administrativy, že prezident Putin je odpovědný za nekontrolovatelnou inflaci ve státech.

Problémem je „odblokování“ přístavů, protože je zde implicitní zmínka o vojenských prostředcích, které dávají Ukrajině rakety ke zničení ruského námořnictva, aby lodě mohly plout v této oblasti. Dalším úhlem je vnější zásah, námořní eskorta lodí do ukrajinských přístavů. Tyto aspekty jsou podrobněji rozebrány v části 2.

Prohlášení 3

CNN je hlavním zdrojem všech dezinformací, prvotřídní agitátoři, píšící články založené na obviněních. “ Ruské síly kradou obilí z přístavů na Ukrajině . „Jak již bylo zmíněno, snímky satelitů jsou ze Sevastopolu. Co nebylo zmíněno, je to Krym, který je součástí Ruska od roku 2014.

Tento mediální snímek se může zdát triviální, ale opět je součástí hlubšího základního programu. Rusové v podstatě kradou své vlastní obilí vyprodukované a sklizené před mnoha měsíci, před únorem. Tato směšná tvrzení nyní kolují v médiích, dokonce i prozápadní OSINT hrají hru a dokonce sledují pohyby lodí na přepravu obilí. NEXTA zároveň uvedla, že Rusko ukradlo podle Nejvyšší rady asi 400 000 tun obilí z okupovaných oblastí Ukrajiny. Vhozena skutečnost absolutně bez důkazů, žádné ověřitelné informace o logistickém řetězci ze skladu do sila, jen obrázek lodi nakládající obilí z přístavního sila.

Přesto je většina okupovaných oblastí ve skutečnosti Donbass, DNR a LNR, které se nyní snaží uvést přístav Mariupol zpět do provozu, což je popisováno jako součást procesu krádeže větší úrody. Možná také pokrývají Chersonský region v číslech. 400 000 tun je kapka v moři ve srovnání s celkovou zemědělskou kapacitou na Ukrajině. „Většina z 1,5 milionu tun obilí ukradená z Ruska,“ říká Ukrajina, ve skutečnosti toto číslo přesně odpovídá zprávě ze srpna 2021 o celkovém množství plodin sklizené na Krymu za daný rok (RGRU srpen 2021).

Jedná se o osvědčenou metodu utváření příběhů na základě satelitních snímků a následného vytvoření příběhu na jejich základě. V důsledku toho by články tohoto druhu neměly být snadno odmítnuty jako nesmysly a hromady lží, ale měly by být považovány za mediální podvody. Protože tyto články je třeba rychle rozebrat a odhalit.

Ukrajinci svou absolutní zášť vůči Rusku každým dnem zhoršují situaci. Obvinění z krádeže vývozu obilí je duplicitní způsob, jak bránit ruskému vývozu z Černého moře, což by jen zhoršilo globální potravinovou krizi.

Ukrajina požádala Turecko, aby zakázalo proplouvání  Bosporem ruským lodím s nákladem obilí, ( Námořní ředitel 17. května 2022). Egypt a Libanon nedávno odmítly nechat zakotvit ruské lodi poté, co se uvedlo, že náklad byl ukraden z Ukrajiny (stejná loď jako na snímcích CNN, o které také informoval nechvalně známý ukrajinský web „Peacemaker“). Loď je nyní v Sýrii. ( CNN 12. května 2022 )

Postoj Ruska

Grafické uživatelské rozhraní, text, aplikace, e-mail Popis automaticky generován

Výše uvedený tweet je v kostce ruský pohled. uzavřela své přístavy 24. února Uvězněné bulkery prostě nesmí opustit.

Rusko nedávno prohlásilo, že Kyjev brání 75 cizím lodím ze 17 zemí opustit jeho přístavy“ ( Ruské MO květen 2022).

Část 2 – Námořní prvky ke zvážení

  1. Mořské problémy

Tento příběh vzniká již několik měsíců, nejprve popíral, že Ukrajina položila mořské miny, aby zastavila potenciální ruský obojživelný útok na své pobřeží, především v Oděské oblasti. Prakticky všechna západní média a odborníci opakovali ukrajinský postoj, že existují ruské mořské miny. Jak je uvedeno v ruských ministerských a námořních tiskových zprávách, ukrajinské miny se dostaly do celého Černého moře.

Odhaduje se, že kolem Oděsy a severozápadního Černého moře bylo položeno 200 – 400 kotevních min. Ještě v únoru se některé z nich v bouřkách odtrhly ze svých řetězů a následně se unášely s proudem na jih. Několik dolů několikrát dočasně uzavřelo Bospor pro lodní tranzit,

Jedna, která byla neutralizována rumunským námořnictvem, byla náhodou stará námořní mina, která má výrazné ukrajinské značení ( Mangalia News 3. dubna 2022).

Popis tabulky se generuje automaticky

  1. Vyzývá ke zrušení blokády

Nyní tu máme blokádu úrody obilí vyprávěnou příběhem ruského námořnictva, spojenou s poplachy globálního hladomoru, který příhodně vyvolalo Rusko (jak bylo dříve nastíněno výše v 1. části). Ozývají se výzvy, aby lodě NATO doprovázely bulkery v Černém moři. Drobný zádrhel v tom je, komu se podaří odminovat ukrajinské přístavy? Ukrajina nebo NATO? Vyslání lodí bude velmi nebezpečný podnik už jen na základě rizika unášených mořských min (více o tom v sekci námořní analýzy níže).

  1. Námořní koalice ochotných

Britské noviny The Guardian uvedly, že Spojené království se svými spojenci vyvíjí potenciální plán navržený Litvou, vyslání válečných lodí do Černého moře s posláním eskortovat lodě vyvážející ukrajinské obilí, především z Oděsy.

Británie v zásadě podporuje výzvu k vytvoření námořní koalice ‚ochotných‘ k obnovení vývozu přes Černé moře . ( The Guardian, 23. května 2022)

Litevský ministr zahraničí Gabrielius Landsbergis prohlásil, že „neexistuje žádný způsob skladování tohoto obilí a žádná jiná adekvátní alternativní cesta “. Lže skrz zuby, protože Rumunsko v současné době vyváží ukrajinské obilniny a dokonce i Litva nabídla pomoc s vývozem plodin.

“ Spojenecké námořní síly vyčistí oblast kolem přístavu od ruských min, aby zajistily přepravu.“ Potenciálně můžete vidět, kam to všechno vede, s přidanou možností rezoluce OSN a poté organizováním konvojů lodí OSN/WFP, zpočátku doprovázených námořnictvem mimo NATO, jak ve svém plánu nabízí litevský ministr zahraničí. Britská ministryně zahraničí Liz Trussová však tuto vizi nesdílí, protože chce, aby se zúčastnily britské námořní síly.

Nakonec budou mít nečernomořská námořnictva NATO oporu v Černém moři a účinně promění Oděsu na základnu NATO.

D. Protilodní střely pro Ukrajinu

Kromě toho je veškerá tato informační kampaň neustále přiživována, ale také spěje ke schválení dalších dodávek amerických a NATO dodávek protilodních střel na Ukrajinu k útoku na ruskou černomořskou flotilu. I když mám podezření, že takové zásilky již byly skrytě uskutečněny. Britské střely Brimstone jsou již v operační službě ukrajinské armády.

Liz Truss prohlásila, že „Velká Británie by chtěla, aby se k eskortě připojily britské námořní lodě, pokud by se daly vyřešit praktické záležitosti, včetně odminování přístavu a poskytnutí zbraní delšího doletu na obranu přístavu před ruským útokem “. Podívejte se, jak je „humanitární mise“ úzce spojena s případem „zaslání více zbraní“.

Hned na zavolání se uvádí, že Dánsko pošle Harpuny AsHM na Ukrajinu (Defense News 23. května 2022).

Část C – Analýza – námořní prvky

Hrubá a cynická hra s obviňováním zavedená Západem pokračuje. Západ místo toho, aby přiměl Kyjev k tomu, aby v první řadě provedl minské dohody, je nyní zaneprázdněn spoustou vyvíjejících se hrozeb a krizí, z pánve do ohně.

Celkově vzato, existuje efekt sněhové koule vytváření emocionálního rozruchu rámováním příběhu založeného na „ vyvolání celosvětového hladomoru “ a „ blokování lodí v Černém moři “? Připojte se k tečkám: Rusko je špatné. Není to tak, vyvíjí se také nebezpečné nastavení, jak je zmíněno v The Economist, jak odblokovat ukrajinské porty? K tomu, abychom viděli možnost zapojení NATO, není potřeba žádná křišťálová koule, další kolo ospravedlňování mise založené na R2P, jak je vidět v Kosovu a Libyi.

Západní korporátní MSM jako takové pravidelně prezentuje řadu mikro akcí. Každá událost je propojena a navržena tak, aby získala na síle, podobně jako valící se sněhová koule, specificky navržená k manipulaci s emocemi (podobně jako orwellovský 5minutový vztek) a působí jako ospravedlnění pro určité ekonomické, vojenské akce na základě falešných předstírání. Do této kategorie přesně zapadají články o odblokování ukrajinských přístavů.

Neexistuje žádná fyzická blokáda komerční lodní dopravy z ukrajinských přístavů. Věnujte zvláštní pozornost tomuto výpisu z webových stránek Mezinárodní námořní organizace (IMO):

Grafické uživatelské rozhraní, text, popis aplikace generován automaticky

Jak ukazuje tento snímek obrazovky, Ukrajina stanovila předpoklady pro to, aby lodě mohly opustit ukrajinské přístavy, takže se nejedná o blokádu ze strany Ruska jako takovou. Ukrajina drží zahraniční lodě a posádky jako rukojmí v rámci svého úsilí získat více západní intervence a zbraní. IMO, organizace OSN, potvrzuje to, co ruští diplomaté soustavně říkají již několik měsíců.

Americký ministr zahraničí lže a beznadějně se mýlí, když řekl, že „Právě teď je asi 85 lodí s obilím a pšenicí. Nemohou se dostat ven. V silech poblíž přístavů je dalších 22 milionů tun pšenice, která se tam nemůže dostat.“ Některé z 85 lodí jsou v Mariupolu a převážejí výrobky ze železa a oceli. Další lodě v ukrajinských přístavech jsou tankery a další přepravující hnojiva. Blinken právě vytrhl z kontextu prohlášení IMO: „[…] 84 obchodních lodí zůstává, s téměř 450 námořníky na palubě. Toto číslo se neustále snižuje.“

Pozn.: „Toto číslo se neustále snižuje.“ Ahoj?! Ptá se někdo jak a kdy?

Nebylo to Rusko, kdo bránil přístupu do přístavů. Ukrajina nahodile položila miny v únoru a nyní chce, aby je NATO vyčistilo, ale až poté, co ruské jednotky opustí Ukrajinu, Donbas a Krym. Zároveň však dochází k potravinové krizi a Ukrajina potřebuje Oděsu jako centrum vývozu obilí. Ukrajinské úřady vznášejí širokou řadu požadavků, které poskytují dostatek prostoru pro postupnou realizaci tužeb NATO a USA.

Fyzická blokáda lodí v přístavech ze strany ukrajinských úřadů je také zmíněna v dokumentu IMO: „V přístupech k přístavu byly položeny mořské miny a některé východy z přístavů jsou blokovány potopenými čluny a jeřáby. Mnoho lodí již nemá na palubě dostatečnou posádku k plavbě.“ Určitě se to stalo v Mariupolu a na tomto screenshotu sestřihu můžete vidět potopené čluny, které zastavují odplouvající lodě i miny v okolí ( Video odkaz Telegram 15. května 2022, odkaz videa 9. dubna 2022). Nebylo to Rusko, kdo fyzicky ochromil přístup do přístavu a uvěznil posádky na palubách lodí. Mořské miny byly nalezeny i na souši, roztroušeny kolem Mariupolu, jedna byla dokonce umístěna v ukrajinském minibusu patřícím Ukrajinské národní gardě (Azov), ( Video odkaz duben 2022), ale podle západní korporace MSM a expertů jde o ruské mořské miny .

Automaticky vygenerovaný obrázek obsahující popis lodi

Dalším aspektem ke zvážení je otázka pojištění a posádky obchodních lodí. Jak uvádí IMO, řada lodí nemá dostatečnou posádku, aby mohla bezpečně plout. I kdyby bylo lodím povoleno připlouvat a vystupovat z oblasti, bylo by velmi obtížné mít potřebné pojištění pro vstup do oblasti, protože operátoři a nájemci nebudou chtít vystavit loď, posádku a náklad „válečným rizikům“, aniž by potřebné pojištění nebo smlouvy. Bylo by zapotřebí posádek, které jsou ochotné jít do válečné zóny. To je komplikováno skutečností, že ukrajinská vláda zařadila přístavy na MARSEC (námořní bezpečnost) úrovně 3 a jako takové jsou uzavřeny pro vstup a výstup.

Varování NAVAREA III rovněž potvrzují válečné riziko severozápadní černomořské oblasti. Navzdory tomu ruské ministerstvo obrany prohlásilo, že „Ruská federace přijímá celou řadu komplexních opatření k zajištění bezpečnosti civilní plavby ve vodách Černého moře a Azovského moře“. Modrý bezpečný námořní koridor IMO je součástí této iniciativy.

Automaticky vygenerovaný obrázek obsahující popis diagramu

Přejdeme k dalšímu pozoruhodnému aspektu. Ani jedna západní firma MSM se neobtěžovala zmínit, co ruské ministerstvo obrany a námořnictvo dělají s ohledem na zablokovanou přepravu. Stejně jako u nyní slavných pozemních koridorů Rusko implementovalo námořní verzi pro civilní lodní dopravu. Tohle stěží blokáda. Tento humanitární koridor je součástí IMO „zřízení a podpora realizace modrého bezpečného námořního koridoru v Černém moři a Azovském moři“. Stejně tak není ani zmínka o bezpečném námořním koridoru ve varováních Navarea III, jen o unášených mořských minách a válečné rizikové oblasti.

V důsledku toho je denně během dne k dispozici humanitární koridor (pruh) jako určený bezpečný pruh jihozápadně od ukrajinského teritoriálního moře o délce 80 námořních mil a šířce 3 námořních mil. Ruské námořnictvo vysílá tuto informaci  o umístění bezpečného pruhu v angličtině a ruštině každých 15 minut na mezinárodních rádiových kanálech VHF v angličtině a ruštině.

Přiblížení blokády Oděsy, jako centra pro vývoz obilí, je pro Západ trojským koněm, aby pronásledoval a eskaloval svou proxy válku s Ruskem. Ukrajina souhlasí s těmito šílenými kloboučnickými plány na rakety dlouhého doletu a námořní eskorty. Aby byly tyto plány přijatelné pro poslušnou západní veřejnost, je Rusko neustále falešně obviňováno ze spuštění světové potravinové krize.

Autorův blog: https://natsouth.livejournal.com

Poznámka

Tento článek používá odkazy na korporátní západní média a organizace, protože je snazší poukázat na opomenutí, manipulaci s informacemi, aby se ukázalo, jak se informační válka Západu „zvedne s jejich vlastní petardou“.

Příspěvek byl publikován v rubrice Hodina vlka se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.