Poděkování


Od  paní Jarmily  Dubravské  mi v reakci  na  výsledek  eurovoleb  dorazil následující  mail, který  rád přetiskuji!

Mily Vlku,
je temer noc a vsude je ticho. Volby skoncili, v nedeli ve stejnem case bylo vyhlaseni vysledku.
Jsem rada, ze STACILO! ziskalo temer 10 %, jsem rada, ze blazinec o 5 hodinach spanku skoncil, jsem rada, ze vidim, ze muzu delat vic. Jsem rada, ze ste nam dali duveru a podporili jste nas. Dekujeme Vam a vsem, kteri nam verili. Zustavame doma, v Ceske republice budovat potravinovou sobestacost, zistavame doma chranit pudi, zustavame doma bojovat za vodu.
Myslim na Vas kazdy den a drzim pesti, at se Vam zdravi vrati. V pondeli po par hodinach spanku jsem se dostala pozde vecer z prace domu a uz jsem nemela sil psat….dnes jsem od rana v praci, pak na otocku na Morave, v Otrokovicich a v Prerove, kde mame nove prodejny…. a pak zpatky v podniku do pul jedenaste..z prace jsem sla pesky a dakovalal Bohu, ze mam zdrave ruce a nohy, ze muzu chodit, pracovat, smat se a zlobit.
Dakujem Vam mily Vlk, za to, ze ste nam dal sancu a doveru, aj ked ste nas nepoznal. Sef ziskal viac ako 5 tis preferencnych hlasov. Na to, ze sme nemali rovnaky pristup do mesii to bolo skutocne vyborne. Vdaka Vam a ludom, ako vy, sme mali moznost sirit informacie, zatajovanu pravdu. V nasej praci budeme pokracovat.
Prajem Vam dobru noc, ak budete citat tieto riadky vecer, krasne rano, ak to bude rano, ak da dostanete k mali cez den, tak uspesny a pohodovy den. Nech ste kdekolvek, nech sa Vam dari dobre.
S uctou a pozdravom
Jarmila Dubravska a pripaja sa Zdenek Jamdejsek
Já za  sebe  dodám  jen pár  maličkostí:
1-  u mne  žádný  dík  není  ani na  místě  ani potřeba. Situaci v  zemi považuji za  natolik vážnou  ba  katastrofickou,  díky  tomu,  co nám bohužel vládne, že  bylo mou povinností se proti tomu nějak  trochu účinně  postavit. A podpora  kandidátky  č. 26 a  speciálně  paní Dubravské a pana  Jandejska  mi proto  řišli  jako naprosto přirozená  věc!
2- stejně přirozeně  jsem je podpořil na  Kose, protože  jaký  by jinak tenhle  blog  asi tak  měl důvod  existovat a  smysl?
3- poděkování s i zaslouží  především  čtenáři  Kosy. Nejen  ti,  kteří  akceptovali moje  doporučení. Ale  všichni,  kteří se svým  hlasem  vymezili  proti Fialovi,  jeho Obludáriu a  bruselským  farizejům a  fanatikům.  Ale  rád  tlumočím poděkování  paní  Dubravském  těm  co  podpořili STAČILO“  a především  těm, co  odperefeerovali  oba  kandidáty Kosy!  Ti  si  to poděkování  zasloužili  měrou vrchovatou.  A těší mne, že  si na  ně  paní Dubravská  vzpomněla!
Stejně  tak  mne  blaží,  že  své práci  hodlá pokračovat.  Rád  ji podpořím, bude li t o mít smysl.
Příspěvek byl publikován v rubrice Hodina vlka se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.