Úvodník dnešní Kosy – reálná přicházející chudoba chudoba v Čechách a na Slovensku, která si na nás už zítra sáhne!


Všichni znáte  úsloví – sáhla na mne  smrt. Vysvětlovat netřeba. Já  právě  zažil  akutně  něco podobného  – sáhla na mne  chudoba!!! Ne, není to ve stavu, že nejsem schopen zvládat  platit  složenky a  tak podobně. Když na  vás  sáhne  ta  zubatá,  taky  většinou nejste na  ARU. Jen její Kos a prosvištěla  těsně kolem vás. Třebas  na  křižovatce,  kde  rozhodlo pár  centimetrů nebo zlomek sekundy  ve  váš prospěch.

Na mne  takhle  sáhla  chudoba. Hned  třikrát.  Prvně, když  jsem s někým vedl osobní rozhovor.  Ten někdo, či přesněji ta někdo má  přístup k informacím. Těm řekněme privilegovaným. Nepustila  nic  konkrétního.  Jen náznaky. Beru je zatraceně  vážně. Protože  s pravděpodobností hraničící s jistotou  vím, že  ona ví. Ale  konkrétní být nesmí.

Ty náznaky  jsou opravdu děsivé. Ale nečekejte konkrétno. Prý  je  to daleko a daleko horší než  si  dokáži představit. Ta  osoba  nemá  s Kosou nic společného. Ta její  reakce o  tom daleko horším, než  si představuji, se dostavila potom, co jsem jí  na  mobilu u kafe  předvedl pár  svých článků na tohle  téma na Kose……

Takže – sáhla na mne chudoba. Zdá se, že  už  to není jen vhodné téma, na  němž  si člověk brousí  drápy  proti  Fialovi, co nám nikdy nebude lhát, nýbrž těžká realita, co nás  praští  přes hlavu za nejbližším rohem.

A navíc  – dostal jsme se k dvěma  zásadním článkům na toto  téma. Ten první  je od  pana primáře  Nábělka  z Banské  Bystrice. Patří do rodiny  Slobodného vysielače. Měl jsem  tu čest  s ním mít pár  společných  relací a původně, když  byla koncipována  Trikolora  jsem jej navrhoval jako svého  partnera  pro slovenskou  část. Ale  pan primář byl/je příliš  zaneprázdněný  daleko důležitějšími  věcmi, jak lze  snadno dovodit. Takže  přišel Roman Michelko. Nikoli jako náhrada, ale jako  rovnocenná skvělá  volba.

Ale pan primář  je pro mne PERSONA! A když  v poslední  Hodině  vlka  Borísek zmínil, že  Dr. Nábělek vydal  náramný  článek, požádal jsem o přeposlání s tím, že jej rád otisknu na Kose. Aniž  bych znal téma. Dnes se  tak děje. Protože  sem sedí  dokonale!  Bohužel. Chudoba  v podání  špičkového slovenského intelektuála. Přesněji  – chudoba  na Slovensku….

Druhý  dnešní text  je  o té  chudobě nikoliv intelektuálními, nýbrž  ryze  cifršpionkými brýlemi. A navíc  jde   je  reverzní remark. Co že  to je  za protimluv  – reverzní remark? Remark je přece nové opětné natočení  původního  úspěšného  filmu. Tady je  to naopak . Kos a nejprve  před  pár  dny ydala  ten  remark  v  článku

Flash – ti hlupáci fakt ani netuší co způsobili a s čím si zahrávají!!

kde  jsem přetiskl vývody  klučíka  Kovandy  jak temně  popisuje  naši nejbližší  ekonomickou budoucnost . Tak jak  z  jeho rozhovoru  pro iDnes  vypreparovaly  Parlamentní listy, protože  původní zdroj je placený.

Vzápětí mi dorazily  do mailové  schránky dva celí Kovandové  z  té konkrétní  iDnes. Původně jsem nad  nimi mávl rukou  -Parlamentky  umí  dobré  výtahy, takže  ztráta  času a opakování známého… Jenže  pak mi to nedalo a  přeci jen se  do toho zabořil. A stejně jako  u  toho rozprávění s  onou mou dobře informovanou dámou a při četbě  Dr. Nábělka na mne zase  sáhla  chudoba. Tentokráte  taková, které  rozumím naplno.  Lidé, probuďme se!  Sranda  skončila!

Příspěvek byl publikován v rubrice Hodina vlka se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.