Video pro tento den – o tom, co vám tuzemská media rozhodně nesdělí.


Pro Kosu našel a poslal Pavel

Ne, nestal se zázrak a  exsoudruh generál, nyní vší moudrosti futrál, neprohlédl, nesvlékl fešáckou uniformu  ani slušivý oblek na míru, a nenahradil ho  žíněným rouchem a trnovou korunou kajícníků a nestal se  ani čtenářem, natož korespondentem  Kosy… Jakkoli  kdyby  ho něco takového napadlo, rozhodně by  dostal veškerý prostor o nějž by projevil zájem a já  bych  ho vzal velmi vážně a seriozně, se  vším všudy. A odpustil bych si toho futrála.

Ale jak řečeno v úvodu  – tenhle zázrak se nestal. Jde o Pavla, který  s Kosou a Hodinou vlka  na SVSK  jde hodně a hodně  dlouho. A  v mnohých  pohledech se  velmi lišíme. Ale platí pravidlo, že není nutno souhlasit s  vlkem.

Leč  k věci! Přišel mi od něj  následující  mail:

Dobrý den vlku,

upozorňuji na   rozhovor s maníkem přes zbraně který učil odstřelovačské dovednosti Ukrajince.

Důležité sdělení je až od  50-té minuty, před tím je jen osobní omáčka toho člověka. ( ztráta času )

Já mám s  videi  normálně zásadní  problém. Zejména  dlouhými. Prostě postrádám čas a trpělivost,  které jsou ke sledování třeba.  Ani jednoho se mi nedostává, takže pokud  zaslané video není krátké, většinou  je  smáznu. Jsme zvyklý  rychle  číst.

Ale Pavel mne upozornil, že bohatě  stačí začít  od 50. minuty.  Tohle nešlo  pominout. Navigace na  bod zájmu. Paráda.  Takže místo smáznutí – puštění. A dobře, že tak!!! Nevycházel  jsem  z údivu , co ten  český školitel ukrajinských  odstřelovačů  – pokud  to není  totální prefabrikovaný  hoax a  podvrh, nemám jak to ověřit, na hrdinné Ukrajině zjistil!!!

Myslím, že budete  zírat úplně  stejně!

Video se jmenuje

HOVORY ZE ZEMĚ – Jel jsem umřít na Ukrajinu – Jan Šafařík

rovnou radím  – přeskočte prvních  10 minut. To je  totální blábol, s  ničím nesouvisejícím.  Klidně začněte  až od té 50.minuty.

Tak co?  Tohle  se v  ČT, na Seznamu, Aktuálně, Novinkách, HN a podobně  vůbec  nedozvíte. Nedivím se.

Příspěvek byl publikován v rubrice Hodina vlka se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.