Sláva Ukrajině – Fiala versus oficiální polský film Volyň


sestříhal a vyrobil jok

Musím začít  jako teď  hodně  a hodně  často – dorazil mi mail,  který nešlo jen tak přejít. Je od kosíře  s nickem jok.

Původně jsem  hodlal  ten jeho mail i s jeho obsahem dát včera k  výročí války na Ukrajině. Pak jsem si to rozmyslel  a  přesunul to na dnes. To aby Kosu nešlo nijak skandalizovat.

Ale pojďme na ten  mail:

Zdravím vás.
Dal jsem to video co jsem udělal loni na jaře na rumble. Vím, že to bohužel nepomůže. Mám zkušenost, že s fanatiky pro Fialu a Ukrajinu, jsou dobře zpracovaní propagandou a je ztráta času s nimi diskutovat. Přirovnávám to k přísloví : Házet perly sviním.. Na mé logické argumenty neodpovídají a přejdou mlčením a jen melou dokola svou naučenou propagandu. Takže jsem to přestal dělat.
Paradoxně většinou mladší je podporují, ale oni na to nejvíc doplatí.
Asi to tak má být. Už jsem se s tím trochu smířil. Sám to bohužel nezměním a u prezidentských voleb je vidět, že vládní propaganda vyhrála a opoziční politici nejsou schopni postavit osobnost, která by mohla vyhrát.
Pokud bych byl přinucen bojovat, tak vím kdo je můj nepřítel. Jsou to nacisti , jejich uctívači a jejich podporovatelé.

jok

A nyní to video. Připravte se, že  uvidíte  hodně drastické scény!

A teď to video.

Fiala je  autentický ve  svém provolávání Sláva Ukrajině!  Aniž  by ho zajímalo, jaké  Ukrajině!  Říkáte, že  zbytek je nějaká  hnusná  ruská propaganda?

Hluboce  se mýlíte! Opravdu hluboce. Jde totiž  o krátký sestřih  v oficiálního polského filmu Volyň, natočeného s podporou polského státu v  roce  2016!!!  Tenkrát se to ještě mohlo a  smělo.

A co že  o tomto filmu  říká specializovaný  filmový web ČSFD.cz? Tohle:

Výstřižek

Film má skvělé hodnocení. Je  na pozici 304. vůbec nejlepšího  filmu z celé databáze, která obsahuje hodnocení všech relevantních  filmů z celého světa!!!

Vedle  toho je natočen na základě  skutečných událostí!!!! Ostatně  dejme si  jeho popisek z databáze:

Výstřižek1

Nepřeskočili jste předposlední a poslední větu?

Pro jistotu přidám i první divácké hodnocení:

Výstřižek2

Tak jo  Fialo! Sláva  Ukrajině!  Sláva hrdinům! Pozdrav banderovců. Je i v tom filmu!

Edelweiss!!!

Ten otřes, který jsem při sledování jokova  videa  zažil, ze mne musel ven! Alespoň dnes.

Dodatek:

Ještě  než tenhle  článek vyšel jsem byl upozorněn na  jiné  video  z kanálu Rumble. Nejde  tentokrát  o žádný  film, který by dejme tomu pracoval s  nadsázkou. Nýbrž  o  video sestříhané  z  ukrajinských videí  vzniklých ještě  před  začátkem nesmyslné  války.  Najdete  nějaký  rozdíl mezi  tím polským filmem o Volyňském masakru a  tím  dalším videem? Ptám se.  A zeptám se  dál  – jak  velká je pravděpodobnost , že jde o ruský  hnusný propagandistický podvrh? Budu rád, když mi někdo dokáže, že  přesně tohle  je správná úvaha  o původu toho videa!

Takže druhé video.

Ale končím. Pro dnešek a navíc na  sobotu už  té hrůzy  bylo opravdu příliš.

Příspěvek byl publikován v rubrice Hodina vlka se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.