Úvodník dnešní Kosy – Zeman končí


Dnes  je Zemanův  poslední  úřední den na Hradě.

Nelze  tedy jinak,  než  tohle učinit  hlavním  a  zásadním  tématem Kosy!!!!

Samozřejmě, že  si jsem vědom skutečnosti,  že   tenhle motiv  dnes a  zítra  zvednou úplně  všichni. Ale nelze  jinak. Leč pojmu to rozhodně  jinak,  než bude obecný  narativ, i když  ve vyznění stejně. Protože nelze  Zemana  vnímat jinak, než jsem o něm psal v podstatě  celou jeho karieru. Zejména  od  té  doby, co přestal objímat  stromy  na  Vysočině  a  vrátil se, bohužel,  do vysoké a  dvakrát bohužel, dokonce  do té nejvyšší  politiky.

A jen dodávám, že s opravdu těžkým srdcem jsem se  donutil  napsat a vydat  dnešní  číslo Kosy, tak jak se k vám dostane a nikoliv  tak , jak to opravdu  cítím! Nevěřil bych,  že  sám sebe podrobím  autocenzuře a už vůbec ne  kvůli Zemanovi. To nic nemění  na tom,  že je pro mne  naprosto nejhorším prezidentem, které jsem v celém životě zažil a bylo jich  už 8. A proto také je  a zůstane v galerii  mých zemských škůdců. Nicméně,  krotil a ukrotil jsem se, jak to jen šlo.

Je mi líto posledních zbytků svědků Milošových.  Kteří jej  i nadále  drží za svatého na mostě, přes  všechno, co  jim v posledním roce  způsobil. Je mi jich  opravdu líto. Jeden z nich mi kdysi napsal, že  Zemana  bude volit proto, že je  s ním sranda. Tak to tedy opravdu  byla.

Ale  je mi proti mysli  dnes  sypat těmhle  sůl  do ran, které  jim ten zlobr  české politiky  způsobil. Máme  dnes úplně  jiné starosti  než  kopat  do jeho politické mrtvoly.

Příspěvek byl publikován v rubrice Hodina vlka se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.